Sterkte, broquote:Op maandag 22 april 2024 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms nou tante van me (zeg maar beetje favorite) heeft kanker enzo. en goed behandelingen nog , maar trek dat slecht want mijn pa overleefde het niet. dus tja daarom beetje.
Ik denk alleen dat ze nog niet het bonifatius deel al aangepast hebben dat het om duinkerke blijkt te gaan ipv dokkumquote:
Sterkte.quote:Op maandag 22 april 2024 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms nou tante van me (zeg maar beetje favorite) heeft kanker enzo. en goed behandelingen nog , maar trek dat slecht want mijn pa overleefde het niet. dus tja daarom beetje.
ja idd, wil er ook niet over doorzeuren, maar wilde ff vertellen waar ik mee zat allen.quote:Op maandag 22 april 2024 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Over naar de gezellige onderwerpen.
Dat vermoede ik al.quote:Op maandag 22 april 2024 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd, wil er ook niet over doorzeuren, maar wilde ff vertellen waar ik mee zat allen.
Dus alle vrouwen krijgen een ban en het word verplicht te zuipen als je hier post?quote:Op maandag 22 april 2024 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Over naar de gezellige onderwerpen.
ik wil er niet eens over praten vaak, maar het breekt me op als ik het niet doe dus. dus ok ff kort stukje hier.quote:
* Rob drinkt alleen koffie en waterquote:Op maandag 22 april 2024 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus alle vrouwen krijgen een ban en het word verplicht te zuipen als je hier post?
Dat is ook wel heel begrijpelijk.quote:Op maandag 22 april 2024 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil er niet eens over praten vaak, maar het breekt me op als ik het niet doe dus. dus ok ff kort stukje hier.
Het is zo wmb ook wel genoeg hoor. maarja moest er wel ff uit.
Veel koffie, soms water.quote:
De 25 jarige zoon van @Papabear werd vorig jaar gediagnosticeerd met teelbalkanker met uitzaaingem in lymfeklieren, maag en longen. Artsen in het dijklander ziekenhuis gaven hem fase vier (uitbehandeld, terminaal). Hij is door het avl gegaan en is inmiddels bijna schoon van die troep. Er is dus echt wel hoop.quote:Op maandag 22 april 2024 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
thanks ik wil er ook geen drama van maken, maarja dat zijn van die dingen die je eigenlijk niet mee wil maken ook.
Maar helaas ook voor meeste hoor kom je het keer tegen.
Goed om te horen.quote:Op maandag 22 april 2024 21:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
De 25 jarige zoon van @:papabear werd vorig jaar gediagnosticeerd met teelbalkanker met uitzaaingem in lymfeklieren, maag en longen. Artsen in het dijklander ziekenhuis gaven hem fase vier (uitbehandeld, terminaal). Hij is door het avl gegaan en is inmiddels bijna schoon van die troep. Er is dus echt wel hoop.
ja daar hou ik me aan vast wel, helaas werkt het niet altijd zo en kan het veel erger gaan. (zoals met mijn pa)quote:Op maandag 22 april 2024 21:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
De 25 jarige zoon van @:papabear werd vorig jaar gediagnosticeerd met teelbalkanker met uitzaaingem in lymfeklieren, maag en longen. Artsen in het dijklander ziekenhuis gaven hem fase vier (uitbehandeld, terminaal). Hij is door het avl gegaan en is inmiddels bijna schoon van die troep. Er is dus echt wel hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |