SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dan is het waar.quote:
me 2quote:Op maandag 22 april 2024 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Als dit mijn buren waren zou ik ook heel snel ruzie krijgen.
Gewoon een paar pallets door de voorruit jatochniedan?quote:Op maandag 22 april 2024 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Als dit mijn buren waren zou ik ook heel snel ruzie krijgen.
Een heel hard KUT roepenquote:Op maandag 22 april 2024 20:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon een paar pallets door de voorruit jatochniedan?
Liefst kaal.quote:
Het zijn gewoon vermoeiende mensen die iedereen in de buurt er bij naait.quote:Op maandag 22 april 2024 21:00 schreef Cirilico het volgende:
Opmerkelijk dat de andere buurman ook een hekel heeft aan de eisers.
En Twan en Renate wonen sowieso in een koophuis. Gezin misschien ook, dan is het lekker voor eigen rekeningquote:
En instanties bellen verbodquote:
Geen internet en geen telefoonquote:
4 kinderen in een piepklein huis waarvan elk kind wel een stoornis had. Dan zou je toch denken van ja…. na nummer 2 moeten we misschien even ophouden:') Maarja.quote:
5 kinderen zelfs.quote:Op maandag 22 april 2024 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
4 kinderen in een piepklein huis waarvan elk kind wel een stoornis had. Dan zou je toch denken van ja…. na nummer 2 moeten we misschien even ophouden:') Maarja.
Leo!quote:Op maandag 22 april 2024 23:11 schreef bianconeri het volgende:
Brabant, hoezo alweer Brabant? Brabanders zijn blijkbaar echt achterbakse mensen.
Maar goed daar staan ze ook om bekend.
Die vrouw lijkt mij ook wel echt een heks die om alles zeurt. De hele buurt is tegen je, dan is er ook wel iets mis met jezelf lijkt mij he.
Dat gezin.... Als je 5 kinderen hebt met allemaal problemen... Als je 2e kind dezelfde type problemen krijgt, dan moet je toch de hint wel eens krijgen dat kinderen krijgen misschien niet helemaal gezond voor je is.....
Echt wat een ongelofelijk stel tokkies zijn dat zeg. Met 7 man in zo'n piepkleine woning.
Ja, leefgeluiden horen er helaas bij. Maar dat was hier echt veel te erg.
En dat je dan tokkie kinderen hebt die bv met verf gaan gooien? Echt abnormaal.
Wel lachen dat mr. Visser die Theo nog benoemde
Die gingen door voor een normale.quote:Op maandag 22 april 2024 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
4 kinderen in een piepklein huis waarvan elk kind wel een stoornis had. Dan zou je toch denken van ja…. na nummer 2 moeten we misschien even ophouden:') Maarja.
Die buurman deed me op de één of andere manier denken aan de ‘wat wie zei dat?’ meneer.quote:Op dinsdag 23 april 2024 05:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Mijn god buurman Leo beschuldigde flappie even van kindermisbruik tussen neus en lippen door?![]()
Jan Wooninck?quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die buurman deed me op de één of andere manier denken aan de ‘wat wie zei dat?’ meneer.
Ja die ja.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jan Wooninck?
"Puur bedrog.."
[ afbeelding ]
Deze aflevering is samen met Conny (de ik lust geen koude pannenkoeken mevrouw) een van de beste ooit gemaakt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jan Wooninck?
"Puur bedrog.."
[ afbeelding ]
je bent die vent bij Schiphol vergeten die zijn buurman bedreigd had met een pistoolquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:18 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Deze aflevering is samen met Conny (de ik lust geen koude pannenkoeken mevrouw) een van de beste ooit gemaakt.
Zou die man nog leven?
Deze is trouwens bizar. Vreselijk voor het oude echtpaar. Hopelijk is die knakker het huis uit gezet.
Echt een psychopaat die buurman.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:18 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Deze aflevering is samen met Conny (de ik lust geen koude pannenkoeken mevrouw) een van de beste ooit gemaakt.
Zou die man nog leven?
Deze is trouwens bizar. Vreselijk voor het oude echtpaar. Hopelijk is die knakker het huis uit gezet.
Ohja haha klopt ja. En ons Dave! De ‘wie wil dat nou zoenen’ man. Er zijn wel meer pareltjes idd.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:26 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
je bent die vent bij Schiphol vergeten die zijn buurman bedreigd had met een pistool
Was dat dat gezin in Limburg (?) met dat roze gekleurde tuinhekje?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:58 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Ohja haha klopt ja. En ons Dave! De ‘wie wil dat nou zoenen’ man. Er zijn wel meer pareltjes idd.
Dubbele zaak in Lelystad.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:58 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Ohja haha klopt ja. En ons Dave! De ‘wie wil dat nou zoenen’ man. Er zijn wel meer pareltjes idd.
Wow bizar, terechte uitspraak, ik zou nog wel een tijdje bang blijven voor wraakacties.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:18 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Zou die man nog leven?
Allebei de partijen zijn hier onsympathiek inderdaad. Je kiest er niet voor om zorgenkinderen te krijgen natuurlijk en ik weet als ouder hiervan dat je dan soms echt even niet meer normaal kan nadenken of alles onder controle kunt houden maar allejezus, als je larf verf over de schutting gooit of als je bezoek tegen de gevel van de (kut)buren zeikt, dan weet je echt nog wel dat dat niet kan. En datzelfde geldt voor het online gooien van naam en toenaam plus gedoe met de buren. Zeer pauper.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een verschrikkelijke mensen. 'k Ben blij dat mijn buren geen vijf kinderen hebben, maar wat een etters die klagende mensen...
Een grote tokkiebuurt, dat was toch overduidelijk. Helemaal toen buurman Leo naar buiten kwam.quote:
Was dat dezelfde aflevering als met de oudste webcamgirl van Nederland of kwam het daar niet verder dan een beschuldiging?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:48 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Was dat dat gezin in Limburg (?) met dat roze gekleurde tuinhekje?
Vond de uitzending waarbij de buurvrouw een pan tomatensoep door het raam van de ander kieperde ook legendarisch
Nee dat is een andere.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Was dat dezelfde aflevering als met de oudste webcamgirl van Nederland of kwam het daar niet verder dan een beschuldiging?
quote:Op woensdag 24 april 2024 09:31 schreef nostra het volgende:
Dit was weer mooie televisie. En dank voor de linkjes @:Nober @:Taksizondersuiker , heb ik vanavond ook nog wat te doen.
Nou deze aflevering is echt bizar. Dan heb je al een autistisch kind, adhd kind, kind met hersentumor en kind met suikerziekte en dan denk je goh, we nemen dr gewoon nog een baby bij in ons kleine sociale huurwoninkje. Intelligente keuzequote:Op maandag 22 april 2024 23:11 schreef bianconeri het volgende:
Brabant, hoezo alweer Brabant? Brabanders zijn blijkbaar echt achterbakse mensen.
Die vrouw lijkt mij ook wel echt een heks die om alles zeurt. De hele buurt is tegen je, dan is er ook wel iets mis met jezelf lijkt mij he.
Dat gezin.... Als je 5 kinderen hebt met allemaal problemen... Als je 2e kind dezelfde type problemen krijgt, dan moet je toch de hint wel eens krijgen dat kinderen krijgen misschien niet helemaal gezond voor je is.....
Echt wat een ongelofelijk stel tokkies zijn dat zeg. Met 7 man in zo'n piepkleine woning.
Ja, leefgeluiden horen er helaas bij. Maar dat was hier echt veel te erg.
En dat je dan tokkie kinderen hebt die bv met verf gaan gooien? Echt abnormaal.
Wel lachen dat mr. Visser die Leo* nog benoemde
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/xWTPpYyu4EAquote:Sinds de buurman van de 51-jarige Anna zijn bus pontificaal voor haar raam parkeert, wordt haar uitzicht geblokkeerd. Buurman Leo is zich van geen kwaad bewust: het is zijn eigen oprit, dus hij mag de bus daar gewoon neerzetten. Hoogste tijd dat mr. Visser en Viktor naar Ter Apel gaan om een einde te maken aan deze uitzichtloze situatie.
Ze doen vaker twee afleveringen in dezelfde provincie. Echter Zuid-Holland is koploper.quote:Op maandag 22 april 2024 23:11 schreef bianconeri het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nober op 26-04-2024 17:03:17 ]
quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze doen vaker twee afleveringen in dezelfde provincie. Zuid-Holland is koploper.
Seizoen 3 t/m 8 (122 afleveringen)
3+5+14+7+1+5 Zuid-Holland 35
5+5+3+6+0+2 Noord-Holland 21
2+0+5+1+2+3 Noord-Brabant 13
0+4+3+1+1+1 Gelderland 10
3+1+0+2+0+2 Drenthe 8
0+1+2+1+2+2 Friesland 8
0+2+3+0+0+1 Utrecht 6
0+1+2+1+0+1 Limburg 5
0+0+1+2+1+1 Groningen 5
2+1+0+1+0+0 Overijssel 4
0+1+1+0+1+1 Zeeland 4
1+2+0+0+0+0 Flevoland 3
Seizoen 1 en 2 staan niet op kijk.nl
Per seizoen:Zeeland wordt weinig gerepresentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze doen vaker twee afleveringen in dezelfde provincie. Zuid-Holland is koploper.
0+4+3+1+1+1 Gelderland 10
3+1+0+2+0+2 Drenthe 8
0+1+2+1+2+2 Friesland 8
0+2+3+0+0+1 Utrecht 6
0+1+2+1+0+1 Limburg 5
0+0+1+2+1+1 Groningen 5
2+1+0+1+0+0 Overijssel 4
0+1+1+0+1+1 Zeeland 4
1+2+0+0+0+0 Flevoland 3
Seizoen 1 en 2 staan niet op kijk.nl
Per seizoen:Komt qua ranking wel redelijk overeen met de aantallen inwoners per provincie: https://allecijfers.nl/ra(...)vincie-in-nederland/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drenthe en Friesland zouden op basis van inwonersaantallen onder Utrecht, Overijssel en Limburg te verwachten zijn. Rest staat qua ranking redelijk op een vergelijkbare plek als in de ranking qua inwonersaantallen. De top 4 komt daar zelfs precies mee overeen.
Wat verrassend, het Westen bevat ook veel tokkies.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze doen vaker twee afleveringen in dezelfde provincie. Echter Zuid-Holland is koploper.
En uitstekend gesorteerde dvd's.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:54 schreef Ole het volgende:
Ja maar die uitzendingen uit Flevoland tellen voor 10! Meteen koude pannenkoeken..
En antieke games!quote:
Ik zag zonet een dubbele schutting.quote:
Vorig seizoen was er een aflevering dat hij drie bokkenpoten of zo nam in een enkel bezoekquote:Op maandag 29 april 2024 20:37 schreef Ama het volgende:
Victor is altijd uit op koekjes en vlaai enz.
Ken hont daar lekker plassenquote:Op maandag 29 april 2024 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
Ik word ook erg verdrietig van de tuin, heb je zo veel ruimte om er iets moois van te maken heb je alleen maar gras
Ter Apel?quote:Op maandag 29 april 2024 20:39 schreef H_T het volgende:
Waarom willen zoveel mensen camera's om hun huis?
Ik zou die buurvrouw ook niet vertrouwenquote:Op maandag 29 april 2024 20:39 schreef H_T het volgende:
Nou dan kunnen ze zien of er gelukszoekers bij het rondhangen...hey ideetjevankeetje voor deze buufquote:Op maandag 29 april 2024 20:39 schreef H_T het volgende:
Ja okay maar die Brabantse malloot van vorige week ook alquote:
En nu heeft iedereen haar in badjas gezien ofquote:Op maandag 29 april 2024 20:40 schreef Ama het volgende:
Heftig dat hij in haar badjas ziet hoor. Poeh poeh.
Echterquote:Op maandag 29 april 2024 20:40 schreef Isane het volgende:
Conclusie: Busje mag er gewoon staan, schutting op de juiste plek en camera's weg.
Klaar
Ik zou ook niet willen dat mijn buren mij filmen op mijn eigen terreinquote:Op maandag 29 april 2024 20:40 schreef Ama het volgende:
Heftig dat hij in haar badjas ziet hoor. Poeh poeh.
Haha ja dusquote:Op maandag 29 april 2024 20:50 schreef Charmian het volgende:
Zag ik nu een bushalte voor het huis van Anna
Ze geeft alleen toe een hekel te hebben aan sommige buitenlandersquote:
Eerder had hij het nog wel eens over zijn vrouwquote:Op maandag 29 april 2024 21:03 schreef RamboDirk het volgende:
Die Meester Frank Visser, is dat nou een nicht jongens?
BENAUWEND!!!quote:Op maandag 29 april 2024 21:04 schreef H_T het volgende:
Bus staat nu een stuk verder naar achteren dan aan het begin van de show
Je hebt interesse?quote:Op maandag 29 april 2024 21:03 schreef RamboDirk het volgende:
Die Meester Frank Visser, is dat nou een nicht jongens?
Als ze uit een ander raam kijkt dan kan ze heel ver kijken...quote:
Maar wat nou als de asielzoekers van de andere kant komen? Nou?quote:Op maandag 29 april 2024 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ze uit een ander raam kijkt dan kan ze heel ver kijken...
Plaats ze ook een cameraquote:Op maandag 29 april 2024 21:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar wat nou als de asielzoekers van de andere kant komen? Nou?
Ja, maar dat is geen waterdicht excuusquote:Op maandag 29 april 2024 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
De foute schutting stond er al toen hij het huis kocht?
Er is een verklaring uit eerste hand van de vorige buurquote:Op maandag 29 april 2024 21:27 schreef RamboDirk het volgende:
Het argument "ik ben buitenlander dus jij bent racist" is altijd doodvermoeiend.
Ik meestal ook, maar nu....quote:Op maandag 29 april 2024 21:27 schreef RamboDirk het volgende:
Het argument "ik ben buitenlander dus jij bent racist" is altijd doodvermoeiend.
Het is Ter Apel, verzachtende omstandigheden. Is je dorp al geterroriseerd door 2500 asielzoekers komt ook nog Leo de Roemeense zigeuner naast je wonen.quote:
En zet ook nog eens z'n gare bus afgeladen met gestolen goed voor je raam.quote:Op maandag 29 april 2024 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is Ter Apel, verzachtende omstandigheden. Is je dorp al geterroriseerd door 2500 asielzoekers komt ook nog Leo de Roemeense zigeuner naast je wonen.
En hangt zijn huis vol met camera's omdat foute "zakenpartners" hem zoeken.quote:Op maandag 29 april 2024 21:38 schreef kibo het volgende:
[..]
En zet ook nog eens z'n gare bus afgeladen met gestolen goed voor je raam.
Je kunt wel stellen dat Leo uitstekend is geïntegreerd. Dit is echt zo'n Hollandsche kleinzieligheid om niet even een paar meter verder naar achter te parkeren.quote:
Maar ik ben geen racist!quote:Op maandag 29 april 2024 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is Ter Apel, verzachtende omstandigheden. Is je dorp al geterroriseerd door 2500 asielzoekers komt ook nog Leo de Roemeense zigeuner naast je wonen.
Weet je het probleem is waarschijnlijk dat ze gewoon telkens is gaan zeiken.. Op gegeven moment ben je er ook klaar meequote:Op maandag 29 april 2024 21:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je kunt wel stellen dat Leo uitstekend is geïntegreerd. Dit is echt zo'n Hollandsche kleinzieligheid om niet even een paar meter verder naar achter te parkeren.
En haar reactie van erfgrens erfgrens mijn recht de erfgrens is dat ook.
Mevrouw zit liever de hele dag achter de ramen. Ze zou er een verdienmodel van moeten makenquote:Op maandag 29 april 2024 22:15 schreef Friday12 het volgende:
Tevens zeiken over benauwend en dan zon huis en tuin hebben.. Gewoon een tik geven en zeggen dat ze haar bek moet houden jezus zeg
Ik denk dat van het een het ander gekomen isquote:Op maandag 29 april 2024 23:06 schreef DrDentz het volgende:
Wat kut als je een hekel hebt aan buitenlanders en je uitgerekend in Ter Apel woont
Tsja en dan:quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik denk dat van het een het ander gekomen is
Het is een aardig versterkend effect. Niet zeggende dat het allemaal maar een drama is daar, maar het ziet daar in het centrum en omgeving zwart (letterlijk) van de buitenlanders.
En als je dan te vaak negatieve verhalen hoort (ook door PVV partijen) dan gaat het zich alleen maar versterken.
Klopt. Zag het ook vorige week. Verrassend wel. Nu kunnen er wel meer mensen kijkenquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:12 schreef Nober het volgende:
Nu ook bij RTL op videoland...
https://v2.videoland.com/mr-frank-visser-doet-uitspraak-p_4039
Videoland is niet echt populair.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt. Zag het ook vorige week. Verrassend wel. Nu kunnen er wel meer mensen kijken
Ik heb geen idee. Gebruik het eigenlijk alleen maar om programma’s terug of vooruit te kijken.quote:
Maar je loopt er toch ook tegen aan dat het aanbod waardeloos is?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Gebruik het eigenlijk alleen maar om programma’s terug of vooruit te kijken.
Ja want kijk daar geen films en series.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar je loopt er toch ook tegen aan dat het aanbod waardeloos is?
Niet gezien. Maar je bent dus eigenlijk lid voor dat soort prut?quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja want kijk daar geen films en series.
Al met al vond ik het een prima aflevering. Schutting neerzetten en niks meer van aantrekken van die buurvrouw.
Roemenen zijn erg vaak vervelend. Dat is een observatie.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:06 schreef NoCigar het volgende:
'Ze is geen racist', maar Roemeen is geen ras.
Hier lijkt me niks mis mede.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Roemenen zijn erg vaak vervelend. Dat is een observatie.
In dit geval waren beide partijen vervelend en ook dom principieel. Als de buurman de auto iets naar achter had geparkeerd had hij zijn schuttingen niet hoeven te verplaatsen. Als de buurvrouw niet principieel over de erfgrens ging doen had ze haar vrije uitzicht teruggekregen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Roemenen zijn erg vaak vervelend. Dat is een observatie.
Niet gezien. De kleinheden van irritatie irriteren mij vaak. Ook werkelijke klachten. Treiter iemand anders.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
In dit geval waren beide partijen vervelend en ook dom principieel. Als de buurman de auto iets naar achter had geparkeerd had hij zijn schuttingen niet hoeven te verplaatsen. Als de buurvrouw niet principieel over de erfgrens ging doen had ze haar vrije uitzicht teruggekregen.
Ze krijgt nu beiden. De schutting mag op dat stuk maar 1 meter hoog zijn en het busje komt daar overheen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:15 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou ie er een houten schutting dan zo'n rotbusje voor mijn raam hebben staan, denk ik.
Ja, dat mag gewoon niet hoger is de regel?quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze krijgt nu beiden. De schutting mag op dat stuk maar 1 meter hoog zijn en het busje komt daar overheen.
Ik zou nog een busje kopen en voor haar raam parkeren.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze krijgt nu beiden. De schutting mag op dat stuk maar 1 meter hoog zijn en het busje komt daar overheen.
In ieder geval de regel van de gemeente Ter Apelquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:28 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, dat mag gewoon niet hoger is de regel?
Het zijn vaak mensen die zich soms, bijna door buurt, geïrriteerdheid zoeken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik snap bij dit programma ook vaak niet waar mensen zich druk om makensoms wel hoor, maar negen van de tien niet
quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik snap bij dit programma ook vaak niet waar mensen zich druk om makensoms wel hoor, maar negen van de tien niet
Er stond ook een camperbusje naast dacht ik, die zou ik met de kont naar de straatkant zo strak mogelijk tegen de straat aan zettenquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik zou nog een busje kopen en voor haar raam parkeren.
Als ze haar bank anders neer zet kan ze prima de omgeving in de gaten houden. Ook via dat zijraam als het busje er staat. Maar dat is waarschijnlijk niet naar haar zin. En wat je zegt, er zat ook nog eens 1,5 meter vrije ruimte of zo tussen haar raam en de grens met de buren. Azijn zeiken is vele malen leuker.quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Er stond ook een camperbusje naast dacht ik, die zou ik met de kont naar de straatkant zo strak mogelijk tegen de straat aan zetten
Ik ben niet racistisch zei ze
Wat ik niet snapte is dat riedeltje over die ‘gelukszoekers’ dat als die bus er stond ze niet kon zien waar ze heen gingen, maar als die mensen op haar erf lopen ziet ze ze toch gewoon? Als ze achter de bus lopen komen ze op het terrein van de buren uit en is het niet haar probleem?
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/nZ2lEXTcvroquote:Mariëlle en Michiel uit Wijchen zijn de trotse bezitters van een weelderige achtertuin vol zelfgekweekte subtropische planten en bomen.
Het is dus niet verwonderlijk dat zij het liefst vakantie vieren in eigen tuin. Maar helaas zien ze hun vakantiegevoel in rook opgaan, doordat hun buren graag fikkie stoken in een roestige tuinhaard.
Kortom, genoeg brandstof voor een burenconflict dat meer weg heeft van een uitslaande brand dan van een knisperend haardvuurtje.
Die fotoquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:08 schreef Nober het volgende:
Waar rook is, is vuur
seizoen 9, aflevering 1
[..]
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/nZ2lEXTcvro
Ineens van seizoen 8 naar 9.
Ra ra wie zijn de tuinhaardterroristen en welk stel acht je in staat tot het opkweken van subtropische plantenquote:
Die man is niet te vertrouwen.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:53 schreef Tinos85 het volgende:
De man van de tropen is het vrouwtje en de vrouw het mannetje volgens mij
Ja maar puber, dan mag hetquote:
Victor heeft toch wel bewerkt hout gestookt?quote:Op maandag 6 mei 2024 22:39 schreef bianconeri het volgende:
Echt wat een echtparen
Stel tokkies.
Die ene vent ook. Die bewerkte stukken hout liggen op de houtstapel om te verbranden, maar nu de rechter er is ineens zeker niet uhu
En dat bazige heksje
Echt wat zielig als je daarmee moet leven.
Die hotel mama dingen mocht hij van die mensen er niet ingooien, want ondanks dat het brandstapel lag "mocht dat natuurlijk niet van meneer, want bewerkt hout dat doe je natuurlijk niet!"quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Victor heeft toch wel bewerkt hout gestookt?
Dit, mijn hemel.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:34 schreef DrDentz het volgende:
Michiel hangt binnenkort aan een touwtje te bungelen denk ik
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/30GmFeb730jquote:De 74-jarige Annemie uit Limburg woont pal naast een warme bakker. Waar dit voor menigeen een droom is die werkelijkheid wordt, is het voor Annemie een ware nachtmerrie. Want als de bakker 's nachts aan het werk gaat, zit zij rechtop in bed door het lawaai van rollende broodkarren en dichtslaande koeldeuren.
Kortom, hoogste tijd dat mr. Frank Visser en Viktor naar Limburg gaan om voor de broodnodige rust te zorgen.
Genotquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:43 schreef Nober het volgende:
Bonje bij de bakkerij
Seizoen 9, aflevering 2
[..]
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/30GmFeb730j
Dat wordt genieten!quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:43 schreef Nober het volgende:
Bonje bij de bakkerij
Seizoen 9, aflevering 2
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:43 schreef Nober het volgende:
Bonje bij de bakkerij
Seizoen 9, aflevering 2
[..]
Dit vind ik echt wel een deelnemer waar je als programmamaker, áls je hem al in beeld brengt in zo'n stressvolle bedoening, ook goede nazorg zou moeten inschakelen.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:34 schreef DrDentz het volgende:
Michiel hangt binnenkort aan een touwtje te bungelen denk ik
Een savanne als tuinquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:09 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Dit, mijn hemel.
Beide zijn een stel tokkies. Voor de rest hadden de stokers wel een erg gezellige voor en achtertuin.
Dat artikel is volgens mij net van vandaag ook nog.quote:Op maandag 13 mei 2024 08:37 schreef TjjWester het volgende:
Volgens de mediaCourant zou mevrouw visser een tijdje geleden overleden zijn.
Gek dat hun als enige hierover berichten.
Hoorde het gisteren al ergens op SBS langskomen wat op de achtergrond aan stond.quote:Op maandag 13 mei 2024 08:37 schreef TjjWester het volgende:
Volgens de mediaCourant zou mevrouw visser een tijdje geleden overleden zijn.
Gek dat hun als enige hierover berichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |