abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213480818
Het "enge" van die BYD's is dat het helemaal niet zulke slechte auto's zijn.

De afwerking is niet minder dan van een westers merk.
De crashtests doorstaan ze ook met glans (de modellen voor de Europese markt in ieder geval, bij de budgetmodellen voor de lokale markt zal dat wat minder uitpakken).

Ik vind ze niet perse mooi maar dat is niet uniek voor BYD en meer een kwestie van smaak natuurlijk.

Er zullen veel ontslagen vallen bij Volkswagen, anders gaan ze deze strijd niet winnen.

VW zal de kosten fors moeten verlagen. En ik weet niet of de vakbond en de raad van commissarissen daar al klaar voor is...
pi_213490545
Tja, religie is veel eenvoudiger dan zelf nadenken. En ale mannen hebben een hekel aan die slimme collega die het niet alleen beter weet, maar dat ook kan bewijzen. Ik weet het.

Dus zonder diploma moet je dan achter de lopende band gaan staan en je mond stijf dichthouden. Je bent een sukkel die niets kan of weet.

Ik ben geen egoïstische klootzak, dus ik ga het nooit ver schoppen. Ik maak de zaak altijd beter voor het bedrijf en mijn collega's, daar zit niemand op te wachten.

Toevoeging: managers willen altijd een groter budget en meer mensen onder zich. Ze willen nu bijvoorbeeld rapporten die kort en bondig uitleggen, dat BigData en AI over een paar jaar de winst gaan verveelvoudigen, als hun budget minimaal wordt verdubbelt. Als je de zaak onderzoekt en een rapport publiceert dat dat in twijfel trekt, sta je snel op straat.

Dat is waarom die nieuwe dingen zo populair zijn en Nvidia zo belachelijk veel geld verdient.

[ Bericht 32% gewijzigd door SymbolicFrank op 09-05-2024 23:48:59 ]
  vrijdag 10 mei 2024 @ 00:06:59 #228
6941 APK
Factual, I think.
pi_213491977
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 23:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
Tja, religie is veel eenvoudiger dan zelf nadenken. En ale mannen hebben een hekel aan die slimme collega die het niet alleen beter weet, maar dat ook kan bewijzen. Ik weet het.

Dus zonder diploma moet je dan achter de lopende band gaan staan en je mond stijf dichthouden. Je bent een sukkel die niets kan of weet.

Ik ben geen egoïstische klootzak, dus ik ga het nooit ver schoppen. Ik maak de zaak altijd beter voor het bedrijf en mijn collega's, daar zit niemand op te wachten.

Toevoeging: managers willen altijd een groter budget en meer mensen onder zich. Ze willen nu bijvoorbeeld rapporten die kort en bondig uitleggen, dat BigData en AI over een paar jaar de winst gaan verveelvoudigen, als hun budget minimaal wordt verdubbelt. Als je de zaak onderzoekt en een rapport publiceert dat dat in twijfel trekt, sta je snel op straat.

Dat is waarom die nieuwe dingen zo populair zijn en Nvidia zo belachelijk veel geld verdient.
Dat is serieus allemaal intens en heel erg sneu voor jou, maar het heeft weinig met het onderwerp van dit topic te maken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_213492140
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 23:10 schreef SymbolicFrank het volgende:

Ik heb 21 jaar in de ICT gewerkt met alleen mavo, 2 werkgevers in al die jaren.
Als ik zelf niet gestopt was, had ik er nu nog gewerkt.

Er is echt wel meer mogelijk dan een "lopende band".

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 00:06 schreef APK het volgende:

[..]
het heeft weinig met het onderwerp van dit topic te maken.
En dat.
  vrijdag 10 mei 2024 @ 07:16:32 #230
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_213493552
Maar het gaat natuurlijk fout met al die extra auto fabrieken die 24 / 7 knallen in een snel verouderende wereld

Met al die autos die zonder probleem 30 jaar meegaan

stellantis kan sowieso wel inpakken met die 200 verschillende modellen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_213499717
twitter
pi_213500142
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 16:34 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Altijd weer die links extremisten, boos omdat Elon anders denkt dan de linkse extremisten.
Altijd vol met geweld, altijd zelfde kledingdracht (als terroristen met gezichtsbedekking)
Altijd vol met haat.

Links extremisten zitten continue vol met woede, heel apart. Is het een soort van zelf haat? omdat zelf in hen leven niets kunnen bereiken gaan ze maar afgeven op succes of mensen die succesvol zijn?

Emotioneel nog kleine kinderen, types die SUV banden lekprikken of van Tesla's. Afgunst is het.
Je zal maar zo gedesillusioneerd zijn dat je een Amerikaans bedrijf aanvalt op een ander continent waar voornamelijk Duitsers werken en hen brood verdienen in tegenstelling tot deze idioten. Omdat je het niet eens bent met zijn mening en hij voor free speech is.

Tesla's nu dus een far-right flex? :') die lui zitten te veel op internet.

[ Bericht 4% gewijzigd door epicbeardman op 10-05-2024 17:14:28 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  vrijdag 10 mei 2024 @ 23:00:40 #233
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_213507692
https://finance.yahoo.com(...)ports-233300531.html

quote:
De uitdagingen van Tesla in China zijn dit jaar groter geworden nu binnenlandse rivalen als Nio ( NIO ) en BYD ( BYDDY ) zijn totale marktaandeel blijven veroveren, en de consumentenvraag afneemt in een lauwe post-COVID-economie.

Uit gegevens van de China Passenger Car Association bleek eerder deze week dat de verkoop van Tesla in China in april met 18% daalde ten opzichte van een jaar eerder tot 62.167 eenheden, een daling van 30% ten opzichte van maart.
De verkoop van BYD steeg ondertussen met bijna 50% naar 312.048 eenheden.

De groep zet naar verluidt ook zijn Gigafactory in Berlijn stil, die eind vorig jaar enkele dagen gesloten was na verstoringen van de toeleveringsketen in de Rode Zee.
Het bedrijf heeft de stap gekoppeld aan milieudemonstranten.

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 11-05-2024 09:19:29 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_213511997
twitter
pi_213512175
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 10:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ x ]
De water consumptie bij productie van kleding vergelijken met de productie van plastic en metalen onderdelen. :')

Zullen we het staal verbruik ook vergelijken in een broek zit iets van 20 gram aan rits en knopen, in een auto enkele 100en kilo's voor de draagconstructie. :D
pi_213512222
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 10:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De water consumptie bij productie van kleding vergelijken met de productie van plastic en metalen onderdelen. :')

Zullen we het staal verbruik ook vergelijken in een broek zit iets van 20 gram aan rits en knopen, in een auto enkele 100en kilo's voor de draagconstructie. :D
Hier zit een verhaal achter.

De "milieuactivisten" maken zich namelijk heel druk om de waterconsumptie van Tesla in Duitsland.

En dat blijkt lager dan het industriegemiddelde en ook lager dan dat van de productie van de spijkerbroeken waar die activisten zelf in staan te protesteren.
pi_213512361
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_213513029
quote:
In het begin al zoveel verdraaiing van de werkelijkheid dat ik maar opgehouden bent met het kijken naar deze commercial (al zal het vooral zijn ingegeven door de haat jegens Musk). Laten ze een Seal zien met een vanafprijs van 45k en de prijs die ze laten zien is 30k.

Model 3 (waar het design van is afgeleid) is gewoon 10% goedkoper.
pi_213513233
quote:
Elon Musk says Tesla will spend 'well over' $500 million on Supercharger expansions this year

More than a week after Tesla laid off the majority of its Supercharger division, CEO Elon Musk now says the company will spend upwards of half a billion dollars on expanding the network. He clarified that his estimate includes only money spent on new sites and expansions.

“Tesla just created the single greatest talent acquisition opportunity for the industry in its history,” said EnviroSpark CEO Aaron Luque. The EV charging infrastructure company, which just closed a $50 million Series B funding round, has received dozens of applications from former Tesla Supercharger employees.
Het lijkt mij waarschijnlijk dat de acquisitie van nieuwe locaties naar een centrale afdeling acquisitie van Tesla is overgeheveld. Op die manier zal overlapping van functies zijn weggevallen.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 12:50:28 #240
545 dop
:copyright: dop
pi_213514641
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
In het begin al zoveel verdraaiing van de werkelijkheid dat ik maar opgehouden bent met het kijken naar deze commercial (al zal het vooral zijn ingegeven door de haat jegens Musk). Laten ze een Seal zien met een vanafprijs van 45k en de prijs die ze laten zien is 30k.

Model 3 (waar het design van is afgeleid) is gewoon 10% goedkoper.
de naam musk of Tesla wordt in het hele filmpje niet nauwelijks genoemd.
Het is ook bepaald geen byd reklame.
Het lijkt er vooral op dat je zelf bent gaan kijken met een vooringenomen blik.

Misschien toch even afkijken voor je jezelf voor lul zet

[ Bericht 1% gewijzigd door dop op 11-05-2024 13:29:31 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_213514865
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 12:50 schreef dop het volgende:

[..]
de naam musk of Tesla wordt in het hele filmpje niet genoemd.
:?
Musk wordt genoemd vanaf 29 sec. Het gaat met name over de vermeende 'valse' concurrentie op de markt vanwege aanzienlijke Chinese subsidies waardoor de traditionele autobedrijven ten onder zouden kunnen gaan.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:26:36 #242
545 dop
pi_213515274
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:00 schreef Digi2 het volgende:

[..]
:?
Musk wordt genoemd vanaf 29 sec. Het gaat met name over de vermeende 'valse' concurrentie op de markt vanwege aanzienlijke Chinese subsidies waardoor de traditionele autobedrijven ten onder zouden kunnen gaan.
okay sorry hij wordt inderdaad wel kort genoemd.
Maar het is verder geen vergelijk. Het filmpje gaat niet over tesla
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_213517066
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 10:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De hele keten van de productie van een spijkerbroek (waaronder het verbouwen van katoen tot en met de levering aan de winkel) vergelijken met de assemblage van een auto.
Dan ben je imho echt af. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Klepper272 op 11-05-2024 16:00:39 ]
pi_213517141
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 10:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ x ]
Ach, het heb op Twitter gestaan....
Dan moet het wel waar zijn. :')
  zaterdag 11 mei 2024 @ 16:14:37 #245
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_213517739
t is EV oorlog

quote:
Biden legt 100% heffing op import elektrische auto’s China’
Aangepast: 3 uur geledenVandaag, 12:10in FINANCIEEL

WASHINGTON (ANP) - De Amerikaanse regering is van plan de importheffingen voor elektrische auto’s afkomstig uit China flink te verhogen.

Biden beperkt import Chinese auto’s om eigen markt te beschermen.

Dat meldt de Britse zakenkrant Financial Times op basis van ingewijden. Nu ligt die heffing nog op 25 procent, maar volgens de bronnen gaat dat tarief omhoog naar 100 procent.
pi_213518376
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 16:14 schreef michaelmoore het volgende:
t is EV oorlog
[..]

De EU zal dan ook wel met een flinke importheffing komen omdat de dumping van chinese EV's anders de europese automarkt ernstig zal verstoren, vooral omdat de markt van de VS nu feitelijk is afgesloten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Digi2 op 11-05-2024 20:19:38 ]
pi_213526866
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 00:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik heb 21 jaar in de ICT gewerkt met alleen mavo, 2 werkgevers in al die jaren.
Als ik zelf niet gestopt was, had ik er nu nog gewerkt.

Er is echt wel meer mogelijk dan een "lopende band".
[..]
En dat.
Als je meegaat met de huidige hype, is (bijna) iedereen het met je eens. En heeft niemand er over nagedacht. Want, iedereen zegt dat! Marketing 101. De meerderheid heeft altijd gelijk (en hun menig wordt in een democratie ook in wetten gegoten).

Als je er dus wel over nadenkt, moet je je mond dichthouden, als je niet iedereen over je heen wilt krijgen.

Tussen haakjes: bewijzen dat je gelijk hebt maakt de agressie alleen maar groter. Het is alsof je ze vertelt, dat ze het al jaren fout doen!

[ Bericht 6% gewijzigd door SymbolicFrank op 11-05-2024 22:57:11 ]
pi_213528850
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 12:50 schreef dop het volgende:

[..]
de naam musk of Tesla wordt in het hele filmpje niet nauwelijks genoemd.
Het is ook bepaald geen byd reklame.
Het lijkt er vooral op dat je zelf bent gaan kijken met een vooringenomen blik.

Misschien toch even afkijken voor je jezelf voor lul zet
Ik heb zoals ik al zei alleen maar het begin gekeken en daarna was mijn conclusie dat het mijn aandacht niet waard was. Daarin kwam Musk al naar voren.

Als de rest helemaal niet over Tesla gaat, dan is de vraag gerechtvaardigd waarom jij het hebt gepost hier… Het onderwerp is namelijk Tesla, nietwaar?
pi_213529322
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als de rest helemaal niet over Tesla gaat, dan is de vraag gerechtvaardigd waarom jij het hebt gepost hier… Het onderwerp is namelijk Tesla, nietwaar?
Ik had die video gepost omdat BYD een grote concurrent is van Tesla in China en Tesla buiten China daar nu ook stevige concurrentie van kan gaan ondervinden.
  zondag 12 mei 2024 @ 06:39:18 #250
545 dop
pi_213533089
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb zoals ik al zei alleen maar het begin gekeken en daarna was mijn conclusie dat het mijn aandacht niet waard was. Daarin kwam Musk al naar voren.

wederom slecht gelezen
Ik heb het niet gepost.
Je gaat er wel heel gemakkelijk van uit dat alles een aanval op Tesla of musk is.
Dit is niet voor iedereen een welles nietus discussie.

Persoonlijk heb ik niets aan te merken op Tesla als auto. Ik zou er zelf ook prima in kunnen rijden en zou zeker niet zeggen nee die mot ik niet.

Als belegger ben ik wel kritisch op Musk en de manier hoe jij zich als ceo gedraagt.
Voor mij is niet alles de goed nieuws show.
Wat dan weer niet wil zeggen dat ik musk in het geheel een nietsnut vind. Hij heeft zeker een hoop gepresenteerd.

Fsd waar het in dit topic veel over gaat heb ik mijn twijfels bij ik denk dat het veel langer gaat duren, als Musk wil doen geloven.

[ Bericht 13% gewijzigd door dop op 12-05-2024 06:51:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')