Dat is serieus allemaal intens en heel erg sneu voor jou, maar het heeft weinig met het onderwerp van dit topic te maken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
Tja, religie is veel eenvoudiger dan zelf nadenken. En ale mannen hebben een hekel aan die slimme collega die het niet alleen beter weet, maar dat ook kan bewijzen. Ik weet het.
Dus zonder diploma moet je dan achter de lopende band gaan staan en je mond stijf dichthouden. Je bent een sukkel die niets kan of weet.
Ik ben geen egoïstische klootzak, dus ik ga het nooit ver schoppen. Ik maak de zaak altijd beter voor het bedrijf en mijn collega's, daar zit niemand op te wachten.
Toevoeging: managers willen altijd een groter budget en meer mensen onder zich. Ze willen nu bijvoorbeeld rapporten die kort en bondig uitleggen, dat BigData en AI over een paar jaar de winst gaan verveelvoudigen, als hun budget minimaal wordt verdubbelt. Als je de zaak onderzoekt en een rapport publiceert dat dat in twijfel trekt, sta je snel op straat.
Dat is waarom die nieuwe dingen zo populair zijn en Nvidia zo belachelijk veel geld verdient.
Ik heb 21 jaar in de ICT gewerkt met alleen mavo, 2 werkgevers in al die jaren.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
Tja, religie is veel eenvoudiger dan zelf nadenken. En ale mannen hebben een hekel aan die slimme collega die het niet alleen beter weet, maar dat ook kan bewijzen. Ik weet het.
Dus zonder diploma moet je dan achter de lopende band gaan staan en je mond stijf dichthouden. Je bent een sukkel die niets kan of weet.
Ik ben geen egoïstische klootzak, dus ik ga het nooit ver schoppen. Ik maak de zaak altijd beter voor het bedrijf en mijn collega's, daar zit niemand op te wachten.
Toevoeging: managers willen altijd een groter budget en meer mensen onder zich. Ze willen nu bijvoorbeeld rapporten die kort en bondig uitleggen, dat BigData en AI over een paar jaar de winst gaan verveelvoudigen, als hun budget minimaal wordt verdubbelt. Als je de zaak onderzoekt en een rapport publiceert dat dat in twijfel trekt, sta je snel op straat.
Dat is waarom die nieuwe dingen zo populair zijn en Nvidia zo belachelijk veel geld verdient.
En dat.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
het heeft weinig met het onderwerp van dit topic te maken.
Altijd weer die links extremisten, boos omdat Elon anders denkt dan de linkse extremisten.quote:
quote:De uitdagingen van Tesla in China zijn dit jaar groter geworden nu binnenlandse rivalen als Nio ( NIO ) en BYD ( BYDDY ) zijn totale marktaandeel blijven veroveren, en de consumentenvraag afneemt in een lauwe post-COVID-economie.
Uit gegevens van de China Passenger Car Association bleek eerder deze week dat de verkoop van Tesla in China in april met 18% daalde ten opzichte van een jaar eerder tot 62.167 eenheden, een daling van 30% ten opzichte van maart.
De verkoop van BYD steeg ondertussen met bijna 50% naar 312.048 eenheden.
De groep zet naar verluidt ook zijn Gigafactory in Berlijn stil, die eind vorig jaar enkele dagen gesloten was na verstoringen van de toeleveringsketen in de Rode Zee.
Het bedrijf heeft de stap gekoppeld aan milieudemonstranten.
De water consumptie bij productie van kleding vergelijken met de productie van plastic en metalen onderdelen.quote:
Hier zit een verhaal achter.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De water consumptie bij productie van kleding vergelijken met de productie van plastic en metalen onderdelen.![]()
Zullen we het staal verbruik ook vergelijken in een broek zit iets van 20 gram aan rits en knopen, in een auto enkele 100en kilo's voor de draagconstructie.
In het begin al zoveel verdraaiing van de werkelijkheid dat ik maar opgehouden bent met het kijken naar deze commercial (al zal het vooral zijn ingegeven door de haat jegens Musk). Laten ze een Seal zien met een vanafprijs van 45k en de prijs die ze laten zien is 30k.quote:
Het lijkt mij waarschijnlijk dat de acquisitie van nieuwe locaties naar een centrale afdeling acquisitie van Tesla is overgeheveld. Op die manier zal overlapping van functies zijn weggevallen.quote:Elon Musk says Tesla will spend 'well over' $500 million on Supercharger expansions this year
More than a week after Tesla laid off the majority of its Supercharger division, CEO Elon Musk now says the company will spend upwards of half a billion dollars on expanding the network. He clarified that his estimate includes only money spent on new sites and expansions.
“Tesla just created the single greatest talent acquisition opportunity for the industry in its history,” said EnviroSpark CEO Aaron Luque. The EV charging infrastructure company, which just closed a $50 million Series B funding round, has received dozens of applications from former Tesla Supercharger employees.
de naam musk of Tesla wordt in het hele filmpje niet nauwelijks genoemd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In het begin al zoveel verdraaiing van de werkelijkheid dat ik maar opgehouden bent met het kijken naar deze commercial (al zal het vooral zijn ingegeven door de haat jegens Musk). Laten ze een Seal zien met een vanafprijs van 45k en de prijs die ze laten zien is 30k.
Model 3 (waar het design van is afgeleid) is gewoon 10% goedkoper.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:50 schreef dop het volgende:
[..]
de naam musk of Tesla wordt in het hele filmpje niet genoemd.
okay sorry hij wordt inderdaad wel kort genoemd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:00 schreef Digi2 het volgende:
[..]![]()
Musk wordt genoemd vanaf 29 sec. Het gaat met name over de vermeende 'valse' concurrentie op de markt vanwege aanzienlijke Chinese subsidies waardoor de traditionele autobedrijven ten onder zouden kunnen gaan.
De hele keten van de productie van een spijkerbroek (waaronder het verbouwen van katoen tot en met de levering aan de winkel) vergelijken met de assemblage van een auto.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De water consumptie bij productie van kleding vergelijken met de productie van plastic en metalen onderdelen.![]()
Zullen we het staal verbruik ook vergelijken in een broek zit iets van 20 gram aan rits en knopen, in een auto enkele 100en kilo's voor de draagconstructie.
quote:Biden legt 100% heffing op import elektrische auto’s China’
Aangepast: 3 uur geledenVandaag, 12:10in FINANCIEEL
WASHINGTON (ANP) - De Amerikaanse regering is van plan de importheffingen voor elektrische auto’s afkomstig uit China flink te verhogen.
Biden beperkt import Chinese auto’s om eigen markt te beschermen.
Dat meldt de Britse zakenkrant Financial Times op basis van ingewijden. Nu ligt die heffing nog op 25 procent, maar volgens de bronnen gaat dat tarief omhoog naar 100 procent.
De EU zal dan ook wel met een flinke importheffing komen omdat de dumping van chinese EV's anders de europese automarkt ernstig zal verstoren, vooral omdat de markt van de VS nu feitelijk is afgesloten.quote:
Als je meegaat met de huidige hype, is (bijna) iedereen het met je eens. En heeft niemand er over nagedacht. Want, iedereen zegt dat! Marketing 101. De meerderheid heeft altijd gelijk (en hun menig wordt in een democratie ook in wetten gegoten).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb 21 jaar in de ICT gewerkt met alleen mavo, 2 werkgevers in al die jaren.
Als ik zelf niet gestopt was, had ik er nu nog gewerkt.
Er is echt wel meer mogelijk dan een "lopende band".
[..]
En dat.
Ik heb zoals ik al zei alleen maar het begin gekeken en daarna was mijn conclusie dat het mijn aandacht niet waard was. Daarin kwam Musk al naar voren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:50 schreef dop het volgende:
[..]
de naam musk of Tesla wordt in het hele filmpje niet nauwelijks genoemd.
Het is ook bepaald geen byd reklame.
Het lijkt er vooral op dat je zelf bent gaan kijken met een vooringenomen blik.
Misschien toch even afkijken voor je jezelf voor lul zet
Ik had die video gepost omdat BYD een grote concurrent is van Tesla in China en Tesla buiten China daar nu ook stevige concurrentie van kan gaan ondervinden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als de rest helemaal niet over Tesla gaat, dan is de vraag gerechtvaardigd waarom jij het hebt gepost hier… Het onderwerp is namelijk Tesla, nietwaar?
wederom slecht gelezenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb zoals ik al zei alleen maar het begin gekeken en daarna was mijn conclusie dat het mijn aandacht niet waard was. Daarin kwam Musk al naar voren.
Als de rest helemaal niet over Tesla gaat, dan is de vraag gerechtvaardigd waarom jij het hebt gepost hier… Het onderwerp is namelijk Tesla, nietwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |