SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door De_Kraam op 21-04-2024 21:55:37 ]Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Ik dacht dat Ajax die plek kreeg maar dat klopt dus niet?quote:Op zondag 21 april 2024 20:43 schreef ashardalan het volgende:
Toch leuk dat AZ (of iig plek 4), aldus Jan Joost, de EL plek krijgt
FF nagekeken & zakt idd een plekje. Gaat dus naar plek 5. En die is alles, behalve zeker, voor ajax. Hopen dus dat NEC alsnog Europa in magquote:Op zondag 21 april 2024 20:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ajax die plek kreeg maar dat klopt dus niet?
Of krijgen zij dan voorronde Conference League tegen FC DritaGoden?
Ueda is een ketchupfles die volgend seizoen tot een totale explosie gaat komen na een seizoen lang schudden.quote:Op zondag 21 april 2024 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs Arne is ook verbaasd, op basis van wat hij ziet, dat Ueda die bal niet binnen schiet.
Dit gaat dus een grandioos succes worden
‘Hij weet het goed verborgen te houden’quote:Op zondag 21 april 2024 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs Arne is ook verbaasd, op basis van wat hij ziet, dat Ueda die bal niet binnen schiet.
Dit gaat dus een grandioos succes worden
Jij hebt duidelijk, in al die euforie, niet op gelet.quote:Op zondag 21 april 2024 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat Ueda zo'n balletje naast schiet kan een keer gebeuren, ik vind het verontrustender hoe hij continu achter die bal aan sjokte in die blessuretijd in plaats van druk te geven.
Ik vind het echt zo'n verschrikkelijke voetballer.quote:Op zondag 21 april 2024 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat Ueda zo'n balletje naast schiet kan een keer gebeuren, ik vind het verontrustender hoe hij continu achter die bal aan sjokte in die blessuretijd in plaats van druk te geven.
Op het laatste moment wel een heel goede drukactiequote:Op zondag 21 april 2024 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar hij staat zo goed buitenspelquote:Op zondag 21 april 2024 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n verschrikkelijke voetballer.
Hij doet echt niets, en dan ook écht niets.
Dit ja. Laatste 5min hervond hij dan wel weer een beetje energie, maar het zag er toch 15min lang heel triest uit.quote:Op zondag 21 april 2024 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Das waar jaquote:Op zondag 21 april 2024 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op het laatste moment wel een heel goede drukactie
Ueda is een bijzondere jongen. Maar als het zo’n killer is (en dat zijn enige kwaliteit is) moet die bal gewoon hangen.
Vergeet niet dat lipje er effe af te trekken voordat je gaat schudden.quote:Op zondag 21 april 2024 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ueda is een ketchupfles die volgend seizoen tot een totale explosie gaat komen na een seizoen lang schudden.
Dit ja, zaten echt genoeg momenten bij dat als hij enigszins gesprint had de opbouw van NEC verstoord had kunnen worden.quote:Op zondag 21 april 2024 21:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit ja. Laatste 5min hervond hij dan wel weer een beetje energie, maar het zag er toch 15min lang heel triest uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |