't is inderdaad geen top merkquote:Op zondag 21 april 2024 16:58 schreef Seven. het volgende:
Parkside. Ik zou er geen moeite voor doen.
Onzin, de prijs kwaliteitsverhouding is meer dan in orde.quote:Op zondag 21 april 2024 16:58 schreef Seven. het volgende:
Het wordt een mannelijk probleem als het vrouwelijke er niet uitzietquote:Op zondag 21 april 2024 18:22 schreef Puala het volgende:
Och jee een mannelijk probleem![]()
Ik zou beginnen met een busje perslucht of compressor om de boel goed schoon te blazen. En daarna de bewegende delen ff goed smeren. Kan misschien zomaar al wel de oplossing zijn
Als ik de groene 'aan' knop half indruk, voel ik een trilling, wat volgens mij van de motor moet komen. Het meten is het eerst volgende wat ik ga doen, was op zoek naar m'n multi-meter.quote:Op zondag 21 april 2024 17:55 schreef jeroen25 het volgende:
De diepte instelling zou met de grote ronde knop moeten gaan.
De zaaghoek met de zwengel nadat je de kleine knop los hebt gedraaid.
https://www.gebruikershan(...)download-865973.html
Hoe voel je dat de motor strom krijgt?
Heb je dit ook gemeten?
Kun je het zaagblad met de hand (zonder stroom) vrij draaien?
Mijn parkside accuboormachine van ¤60 is beter dan mijn voormalige Makita van ¤200 waar tot 3x toe een nieuwe motor is ingezet.quote:Op zondag 21 april 2024 18:45 schreef Jahr00n het volgende:
Dit merk is vragen om ongelukken. Ik zou de hele handel weggooien.
Bij lezen van de tt dacht ik al, die zaag is mannelijk met een vrouw zonder libidoquote:Op zondag 21 april 2024 18:22 schreef Puala het volgende:
Och jee een mannelijk probleem![]()
Ik zou beginnen met een busje perslucht of compressor om de boel goed schoon te blazen. En daarna de bewegende delen ff goed smeren. Kan misschien zomaar al wel de oplossing zijn
Voor de prijs mag je geen redelijke levensduur verwachten inderdaad. Dus zinloos om er nog een tweede leven uit te willen person.quote:Op zondag 21 april 2024 18:16 schreef halfway het volgende:
[..]
Onzin, de prijs kwaliteitsverhouding is meer dan in orde.
Wederom onzin, repareren is de norm tegenwoordig.quote:Op zondag 21 april 2024 20:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor de prijs mag je geen redelijke levensduur verwachten inderdaad. Dus zinloos om er nog een tweede leven uit te willen person.
Heb er anders wel wat gereedschap waarmee ik een complete schuur en overkapping mee gebouwd heb. Heeft alles overleefd en doet het na een aantal jaar nog steeds prima.quote:Op zondag 21 april 2024 16:58 schreef Seven. het volgende:
Dat mag jij onzin vinden, maar dat is dan ook slechts jouw mening. Parkside is rommel, en dat bewijst dit topic maar weer eens.quote:Op zondag 21 april 2024 20:30 schreef halfway het volgende:
[..]
Wederom onzin, repareren is de norm tegenwoordig.
OKquote:Op zondag 21 april 2024 20:37 schreef Vonkenboer het volgende:
Zullen we discussies over de vermeende kwaliteit van allerlei merken buiten dit topic laten ?
Niet iedereen koopt een dure machine om hem dan maar tien keer in het jaar te gebruiken
Maar dat parkside rommel is, is een feit of is dat slechts jouw mening.quote:Op zondag 21 april 2024 20:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat mag jij onzin vinden, maar dat is dan ook slechts jouw mening. Parkside is rommel, en dat bewijst dit topic maar weer eens.
Klopt. Maar:quote:Op zondag 21 april 2024 20:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar dat parkside rommel is, is een feit of is dat slechts jouw mening.
quote:Op zondag 21 april 2024 20:37 schreef Vonkenboer het volgende:
Zullen we discussies over de vermeende kwaliteit van allerlei merken buiten dit topic laten ?
Niet iedereen koopt een dure machine om hem dan maar tien keer in het jaar te gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |