Skjelmose heeft zijn positie in de top 10 van meest onsympathieke renners in het peloton weer verstevigd.quote:
Fortunato werd 14e in Catalonië!quote:Op zondag 21 april 2024 16:35 schreef Funzel het volgende:
Lutsenko zowaar 8e. Is er bij Astana verder überhaupt iemand die daar nog wat punten bij elkaar fiets behalve hij dit seizoen? Amper he
Dat het een schandaal is dat die groep achter Mauri en Pidcock door de auto van Bahrein werd teruggereden.quote:
Dit is dan best een aardige statistiekquote:Op zondag 21 april 2024 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Het is weer een statistiekendag.
Best wat sterke rensters ook, benieuwd wie dit dicht gaat rijden.quote:Op zondag 21 april 2024 16:59 schreef wimderon het volgende:
Die kopgroep bij de meisjes heeft een aardige voorsprong.
Daar zullen ze toch moeten knallen want die voorsprong is zeer behoorlijkquote:
Trek gaat toch nooit op Brand gokken in zo'n groep? Zelfs inzetten op Bredewold lijkt me twijfelachtig tegenover Chabbey.quote:Op zondag 21 april 2024 17:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Best wat sterke rensters ook, benieuwd wie dit dicht gaat rijden.
Je zou zeggen van niet nee, maar je weet nooit wat er in de hoofden van de ploegleiders om gaat.quote:Op zondag 21 april 2024 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Trek gaat toch nooit op Brand gokken in zo'n groep? Zelfs inzetten op Bredewold lijkt me twijfelachtig tegenover Chabbey.
Jeroen Blijlevens en Danny Stam bekijkende, niet veel.quote:Op zondag 21 april 2024 17:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je zou zeggen van niet nee, maar je weet nooit wat er in de hoofden van de ploegleiders om gaat.
Als Danny in de auto zit vrij weinig, ben ik bang.quote:Op zondag 21 april 2024 17:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je zou zeggen van niet nee, maar je weet nooit wat er in de hoofden van de ploegleiders om gaat.
Bij de vrouwen lijken ze altijd te denken dat als ze brandhout meehebben dat dat een goede reden is om erachter niet te rijdequote:Op zondag 21 april 2024 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Trek gaat toch nooit op Brand gokken in zo'n groep? Zelfs inzetten op Bredewold lijkt me twijfelachtig tegenover Chabbey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |