Djuvec rijstquote:Op woensdag 24 april 2024 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Djuvec?
Ik las Dudek, Djokovic en Tadic.
Oke dan ik ookquote:Op woensdag 24 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pizza pollo en tiramisuquote:Op woensdag 24 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Agvquote:Op woensdag 24 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Poké bowlquote:Op woensdag 24 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe gaat het met de opleiding, goed hoop ik?quote:Op woensdag 24 april 2024 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Ik ben heel druk de komende tijd, maar wie weet!
Ik mis de tijd dat ggmm verhalen had over z'n mbo2 klasgenotenquote:Op woensdag 24 april 2024 17:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de opleiding, goed hoop ik?
Poké bowlquote:Op woensdag 24 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Patat, Jos Brinkie en een broodje kroket.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
tsja tijdens de interlands vonden ze wieffer heel goed spelen, toen nam ik het feyenoordtopic minder serieus.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
Die verheerlijking van Arne Slot in het Feyenoordtopic neemt ietwat lachwekkende proporties aan.
Wel weer gelachen hoor.
Iemand suggereerde om bij Liverpool met Timber en Wieffer te gaan spelen. Dan duren de avonturen van Arend Martijn in Engeland niet lang.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tsja tijdens de interlands vonden ze wieffer heel goed spelen, toen nam ik het feyenoordtopic minder serieus.
Ik heb slotgeniet.gif al gebookmarked voor de k²klappen die Feyenoord volgend jaar in de Champions League gaat krijgen.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand suggereerde om bij Liverpool met Timber en Wieffer te gaan spelen. Dan duren de avonturen van Arend Martijn in Engeland niet lang.
Jij hebt er duidelijk geen vertrouwen in dat Feyenoord een goede trainer weet te strikken.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb slotgeniet.gif al gebookmarked voor de k²klappen die Feyenoord volgend jaar in de Champions League gaat krijgen.
Ik hoop op Alfred Schreuder.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen vertrouwen in dat Feyenoord een goede trainer weet te strikken.
Jammer dat ik er niet bij was.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat ggmm verhalen had over z'n mbo2 klasgenoten
0 uit 6 weer?quote:Op woensdag 24 april 2024 18:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb slotgeniet.gif al gebookmarked voor de k²klappen die Feyenoord volgend jaar in de Champions League gaat krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |