er wordt ook niet echt geclaimd dat hij ineens gezond zou zijn, lijkt mijquote:Op donderdag 25 april 2024 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe patat met een milkshake-gezond
(dit is niet waar, ik wilde alleen even een statement maken dat dingen niet opeens gezond worden als er 'gezond' achter zet)
Ik eet avg.
Heb je gezien dat iemand je liedje gevonden heeft?quote:
Zojuist. Dank je welquote:Op donderdag 25 april 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je gezien dat iemand je liedje gevonden heeft?
Dat wordt heel lastig als je me mentiontquote:Op donderdag 25 april 2024 21:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb zojuist een pizza besteld. Hopelijk gaat dit geruisloos aan @:GGMM voorbij
Ik ben groot fan van horrorfilmsquote:Op donderdag 25 april 2024 23:09 schreef yvonne het volgende:
GGMM in F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLX @:GGMM
Wat is deze meuk?
Waar kijk je dat?!
Of liever, waarom?
Waar staat deze? Netflix?quote:Op donderdag 25 april 2024 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van horrorfilms
Nou, dat mag toch
Dag lieverd!!! Dat is lang geleden!quote:
Zeker, ben weer een beetje thuisquote:Op donderdag 25 april 2024 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dag lieverd!!! Dat is lang geleden!
Gratisquote:Op donderdag 25 april 2024 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee via een gratis streamingdienst genaamd YIFY
Oeh ja, vooral redactie sport was een groot succesquote:Op donderdag 25 april 2024 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer tijd om mod te worden dan
En redactie sport
Eensch.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer tijd om mod te worden dan
En redactie sport
Nah, Yvonne heeft de mijne bewaard. Ik mocht het land niet eens uit.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die worden vernietigd als je de crew verlaat
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |