Any time, any day.quote:Op maandag 22 april 2024 09:56 schreef GGMM het volgende:
Waarom bestaan er mensen die gewoon zonder probleem een uur lang kunnen lullen
Op de maandagochtend!
Die mensen zouden verboden moeten worden.quote:Op maandag 22 april 2024 09:56 schreef GGMM het volgende:
Op de maandagochtend!
Dan blijven er alleen mannen overquote:Op maandag 22 april 2024 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die mensen zouden verboden moeten worden.
quote:Op maandag 22 april 2024 09:56 schreef GGMM het volgende:
Op de maandagochtend! In de ochtend!
Heel vermoeiend maat, heel vermoeiend. Ik ben blij dat we hier gewoon typen.quote:Op maandag 22 april 2024 09:56 schreef GGMM het volgende:
Op de maandagochtend!
Ik maak wel overal een praatje (met mensen die ook zo zijn).quote:
quote:Op zondag 21 april 2024 17:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Je kale zuster op een driewieler, @:RamboDirk
Ik blijf dat bijzonder vinden, mensen die over van alles en nog wat kunnen praten zonder dat het een specifiek doel dient.quote:Op maandag 22 april 2024 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik maak wel overal een praatje (met mensen die ook zo zijn).
Mensen met een ochtendhumeur vind ik vreselijk.
Stukje spectrum genoteerd.quote:Op maandag 22 april 2024 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik blijf dat bijzonder vinden, mensen die over van alles en nog wat kunnen praten zonder dat het een specifiek doel dient.
Die mensen vinden zichzelf heel interessant.quote:Op maandag 22 april 2024 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik blijf dat bijzonder vinden, mensen die over van alles en nog wat kunnen praten zonder dat het een specifiek doel dient.
Je bent al bijna 21 jaar aardig op weg hier.quote:Op maandag 22 april 2024 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 april 2024 11:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je bent al bijna 21 jaar aardig op weg hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |