Jellinek gebeld.quote:Op zondag 21 april 2024 11:28 schreef Tijn het volgende:
Zo, tweede pot koffie aangezet. Met deze tijden sta ik in het weekend vroeger op dan door de week joh
over 2 week bitterballen voor alle visitequote:
Waarom hanteer je deze standaard niet voor Lewis? Het gat tussen Russell en Hamilton was deze race groter dan tussen Verstappen en Perez.quote:Op zondag 21 april 2024 11:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jemig. Perez weer echt zo slecht. Kijk ik heb respect voor perez, dat heb ik natuurlijk voor elke driver. Maar ja als je kritisch kijkt dan moet je wel concluderen dat je met die auto meer zou moeten kunnen. En dat kan hij niet. Is jammer.
Omdat hij een act is.quote:Op zondag 21 april 2024 11:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom hanteer je deze standaard niet voor Lewis? Het gat tussen Russell en Hamilton was deze race groter dan tussen Verstappen en Perez.
Lewis had gewoon een probleem in kwali. Foutje in 14. Was superkut.quote:Op zondag 21 april 2024 11:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom hanteer je deze standaard niet voor Lewis? Het gat tussen Russell en Hamilton was deze race groter dan tussen Verstappen en Perez.
Deal!quote:Op zondag 21 april 2024 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
over 2 week bitterballen voor alle visite
quote:Op zondag 21 april 2024 11:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2024 11:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
F1TV heeft het nog even over Lewis zijn giga overtake in bocht 9. Ik zag natuurlijk ook al dat dat gewoon bizar gaaf was. Cooking race
Oehquote:Op zondag 21 april 2024 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
over 2 week bitterballen voor alle visite
ja dat regel ik even voor jou en alle anderen die naar Whis toe gaanquote:
Lewis 7x WDC.quote:
Daniel zat zelf ook al tegen Piastri aan op het moment dat Stroll hem ramde. Dus onze symphatieke Australir zat zelf ook behoorlijk te slapen. Niet dat dat de actie van Stroll goed praat natuurlijk, maar Daniel was ook weer een zeer matige race aan het rijden.quote:Op zondag 21 april 2024 11:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je ziet op de onboard (wat Daniel ook zei bij SKY) dat STroll naar rechts aan het kijken is de bocht in, in plaats van voor zich waar Daniel en de rest staan.
Was dat (weer) dat ontzettend zeldzame foutje?quote:Op zondag 21 april 2024 11:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis had gewoon een probleem in kwali. Foutje in 14. Was superkut.
En dat had Lewis helemaal zelf in de hand. Kortom Lewis was door zijn eigen domme fout en dus slechte kwali kansloos.quote:Op zondag 21 april 2024 11:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt voor de balans vandaag. Dat hebben we echt even nodig.quote:Op zondag 21 april 2024 11:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.quote:Op zondag 21 april 2024 11:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou ja, @:Tijn is er bij, dus die telt wel een klein beetje, denk ik.
Ga er nog serieus op inquote:Op zondag 21 april 2024 11:45 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
En dat had Lewis helemaal zelf in de hand. Kortom Lewis was door zijn eigen domme fout en dus slechte kwali kansloos.
Ach iemand op zijn inconsistentie en hypocrysie wijzen is altijd leuk. Iedereen hier weet dat hij die sneue act al jaren laat zien hier. Als hier met minvotes gewerkt zou worden zouden zijn commentaren hier binnen no time verdwenen zijn. Iedereen hier is er wel een beetje klaar mee.quote:
Ja, dus?quote:
En toch maar 2 posities achter George. Niet slecht gedaan.quote:Op zondag 21 april 2024 11:45 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
En dat had Lewis helemaal zelf in de hand. Kortom Lewis was door zijn eigen domme fout en dus slechte kwali kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |