Spreek voor jezelfquote:Op zondag 21 april 2024 11:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar de volgende dag zijn wij vrij
Max had Stroll allang klappen gegevenquote:
Werk je dan ook op donderdagquote:Op zondag 21 april 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Ik heb gewoon nog één volle werkweek voor m'n vakantie dan.
dat denk ik ookquote:Op zondag 21 april 2024 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Max had Stroll allang klappen gegeven
Hoop het niet, zou geen goed voorbeeld zijn.quote:Op zondag 21 april 2024 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Allemaal in pyjama van onze favoriete teamquote:
Flopstrafquote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll heeft wel 2 strafpunten gekregen, net als Magnussen
Net 3 F1-pyjama party's achter de de rug. Je denkt toch niet dat ik me al aangekleed heb om dit soort onchristelijk vroege tijden?quote:
Dat deed ikquote:Op zondag 21 april 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Ik heb gewoon nog één volle werkweek voor m'n vakantie dan.
Terecht. Hij reed onnodig in op Daniel.quote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ohaiquote:
En terecht.quote:
Allemaal tegelijk pitstops!quote:
Kan nog wel een 4de erbijquote:Op zondag 21 april 2024 11:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Net 3 F1-pyjama party's achter de de rug. Je denkt toch niet dat ik me al aangekleed heb om dit soort onchristelijk vroege tijden?
Ja maar dat is zonder ons erbij. Dat telt niet.quote:Op zondag 21 april 2024 11:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Net 3 F1-pyjama party's achter de de rug. Je denkt toch niet dat ik me al aangekleed heb om dit soort onchristelijk vroege tijden?
Te weinig maar ok.quote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
MAX PUNCH.quote:Op zondag 21 april 2024 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Te weinig aangezien Alonso in de sprintrace meer strafpunten kreeg voor iets minder ernstigs.quote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
2 maar?quote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ditquote:
Papa heeft de rest afgekocht.quote:Op zondag 21 april 2024 11:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Te weinig aangezien Alonso in de sprintrace meer strafpunten kreeg voor iets minder ernstigs.
Nou ja, @Tijn is er bij, dus die telt wel een klein beetje, denk ik.quote:Op zondag 21 april 2024 11:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dat is zonder ons erbij. Dat telt niet.
1 miljoen per punt, dus een miljoen of 3-4.quote:
Dat vierde kampioenschap voor Verstappen gaat niet in gevaar komen.quote:Op zondag 21 april 2024 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Total control, Perez viel me wat tegen, de Ferrari's eigenlijk ook wel, leuk voor Norris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |