Onweerlegbare logica, ik hou daarvanquote:Op zondag 21 april 2024 15:29 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk komt de aanval snel en hard, en kunnen we daarna allemaal weer in vrede leven.
Dan rapporteer je het toch.quote:Op zondag 21 april 2024 14:26 schreef HannahVrede het volgende:
Ik ben eigenlijk wel enorm klaar om steeds te lezen over wat andere mensen op Twitter vinden.
quote:Op zondag 21 april 2024 14:31 schreef egayalS het volgende:
Dit is ook leuk. (...) Terwijl Israel feitelijk het meest onveilige land voor joden is.
quote:Volgens Shargh leidt de Iraanse viceminister van Buitenlandse Zaken de onderhandelingen niet langer, maar wel Irans VN-ambassadeur Amir Saeid Iravani.
De Iraanse minister van Buitenlandse Zaken Hossein Amir-Abdollahian bevestigde zaterdag dat er tijdens zijn verblijf in New York ook over de nucleaire deal gesproken werd. Hij gaf evenwel geen verdere details.
Wel zei hij dat Iran geïnteresseerd is in een “diplomatieke oplossing” voor de conflicten in het Midden-Oosten.
Er zijn er net 1.200 vermoord, ze ontvangen dagelijks raketten vanuit meerdere gebieden, al zeventig jaar in oorlog, omringt én geinfiltreerd door miljoenen Palestijnen die allemaal joden willen vermoorden.quote:
Lekker gewerkt !quote:Op zondag 21 april 2024 14:33 schreef oblo het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad niet goed uit voor de gijzelaars en waarschijnlijk is het meerendeel is al dood.
Had juist gelezen dat Israel in deze Gaza oorlog het 'aankloppen' veel minder deed dan voorheen.quote:Op zondag 21 april 2024 15:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
NJa, het is duidelijk dat ze weten dat er een enorme ontploffing gaat volgen, wat dat betreft is het IDF altijd wel netjes, welk leger klopt netjes aan voor ze de hele boel opblazen? Scene recht uit de hel wel, en gek genoeg heb ik er ook Sledgehammer vibes bij, maar dat ken je waarschijnlijk niet, en is ook ongepast.
'wat bedoel je daarmee?'quote:Op zondag 21 april 2024 17:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er zijn er net 1.200 vermoord, ze ontvangen dagelijks raketten vanuit meerdere gebieden, al zeventig jaar in oorlog, omringt én geinfiltreerd door miljoenen Palestijnen die allemaal joden willen vermoorden.
Haha heerlijk werkelijk.quote:Op zondag 21 april 2024 18:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik moest toen ik zag wie t postte zelfs hardop lachen.
Ik kijk dit stuk eens per jaar ofzo. Zooooo goed he ditquote:Op zondag 21 april 2024 15:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
NJa, het is duidelijk dat ze weten dat er een enorme ontploffing gaat volgen, wat dat betreft is het IDF altijd wel netjes, welk leger klopt netjes aan voor ze de hele boel opblazen? Scene recht uit de hel wel, en gek genoeg heb ik er ook Sledgehammer vibes bij, maar dat ken je waarschijnlijk niet, en is ook ongepast.
I love violencequote:Op zondag 21 april 2024 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kijk dit stuk eens per jaar ofzo. Zooooo goed he dit
Het bordje op de voorgrond klopt wel. Resistance is not terrorism.quote:Op zondag 21 april 2024 20:12 schreef Aether het volgende:
Alle Palestijnse gevangenen vrij!
[ afbeelding ]
Correct. "Dat klopt" zou niet correct zijnquote:Op zondag 21 april 2024 17:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Had juist gelezen dat Israel in deze Gaza oorlog het 'aankloppen' veel minder deed dan voorheen.
Haha, had ik wel gelachen.quote:Op zondag 21 april 2024 21:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Correct. "Dat klopt" zou niet correct zijn
quote:Op zondag 21 april 2024 21:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Correct. "Dat klopt" zou niet correct zijn
Geen kenner......quote:Op maandag 22 april 2024 09:23 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vermoed dat hij je aanraad om standup comedy niet professioneel te gaan doen. Hij kent niet hele ouvre van Hans Teeuwen
Och heden.quote:Op maandag 22 april 2024 09:50 schreef oblo het volgende:
Het hoofd van de Israelische militaire inlichtingendienst heeft als eerste hooggeplaatste functionaris zijn ontslag ingediend.
Hij schrijft o.a. in zijn ontslagbrief: “de inlichtingendienst onder mijn bevel heeft zijn taken niet volbracht” en hij roept op tot een uitgebreid onderzoek van de staatscommissie omtrent 7 oktober.
Zie hier meer: https://www.ynet.co.il/news/article/bjqygkx11a#autoplay
Netjes!quote:Op maandag 22 april 2024 09:50 schreef oblo het volgende:
Het hoofd van de Israelische militaire inlichtingendienst heeft als eerste hooggeplaatste functionaris zijn ontslag ingediend.
Hij schrijft o.a. in zijn ontslagbrief: “de inlichtingendienst onder mijn bevel heeft zijn taken niet volbracht” en hij roept op tot een uitgebreid onderzoek van de staatscommissie omtrent 7 oktober.
Middenin oorlogstijd, waarin zijn dienst het juist zo druk heeft.quote:Op maandag 22 april 2024 09:50 schreef oblo het volgende:
Hier zijn de beelden van de aanslag zelf en na de aanslag: https://www.ynet.co.il/news/article/b1iw0pmzc#autoplayquote:Op maandag 22 april 2024 09:54 schreef Cuendillar het volgende:
"Verzet is geen terrorisme" be like
Three injured in ramming terror attack in Jerusalem, police arrests two terrorists
https://www.jpost.com/breaking-news/article-798230
-edit- dat "be like" is écht kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |