Nou ben benieuwd, dan hoor ik het wel, ik moet ook eerdaags weer gaan strooien...quote:Op maandag 22 april 2024 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja. Ik heb ook geen idee verder. Ik ga zo naar intratuin kijken of ze er daar iets van weten
Ik laat het je weten. Tot strakkiesquote:Op maandag 22 april 2024 10:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd, dan hoor ik het wel, ik moet ook eerdaags weer gaan strooien...
Goedemorgen..quote:Op zondag 21 april 2024 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd het is verwarrend zoineens zie der met een baby en dan is de baby weer weg gaat ze van kort naar lang haar en terug
Ja echt heel verwarrend vind ik.quote:Op maandag 22 april 2024 10:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Ja je moet goed opletten met die terugblikkenIk had ook momenten dat ik even terug moest spoelen omdat ik het dan ff niet begreep
Jij bent ook altijd lekker vroeg hoorquote:
Dat ziet er heerlijk uit.. het eerste wat ik doe als ik op komquote:
Goedemorgen....quote:Op maandag 22 april 2024 10:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd lekker vroeg hoorVaak ben ik er midden in de nacht ook uit omdat ik dan wakker ben. Dan zet ik meestal wel ff de tv aan maar een uurtje later ga ik toch wel weer proberen of ik nog kan slapen
Ik start altijd met een glas sterke thee.... heerlijk...quote:Op maandag 22 april 2024 10:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat ziet er heerlijk uit.. het eerste wat ik doe als ik op kom
Nog voor ik 'thee' las dacht ik whisky na de woorden 'glas sterke'quote:Op maandag 22 april 2024 10:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik start altijd met een glas sterke thee.... heerlijk...
Thnx. Ben onderweg.quote:Op maandag 22 april 2024 10:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Joehoeee, veel plezier bij Intratuin....
Goedemorgen...quote:Op maandag 22 april 2024 10:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nog voor ik 'thee' las dacht ik whisky na de woorden 'glas sterke'
Mogguh!
's Morgens niet neequote:Op maandag 22 april 2024 10:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
OMG ik mag er niet aan denken.... alleen de geur al...
quote:Op maandag 22 april 2024 10:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
S'avonds ook niet...alleen in Irish Coffee....
Wat een stelletje malloten.quote:Op zondag 21 april 2024 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
Voor wie het gemist heeft; Het EK Meeuwenschreeuwen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 april 2024 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
Voor wie het gemist heeft; Het EK Meeuwenschreeuwen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 april 2024 13:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een stelletje malloten.Alternatieve Belgische inzending van het songfestival ?
Ook een erg slechte slaper en heb heel vaak ook heftige nachtmerries. Die zijn zo heftig dat ik dan niet meer kan slapen. Dan beleef ik alles weer opnieuw wat ik heb meegemaakt ivm ziek zijn en mijn verblijf in het ziekenhuis. Dat blijft maar terugkomenquote:Op maandag 22 april 2024 10:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....![]()
Ja ik ben een vroege vogel en slaap af en toe niet zo best... dus dan ga ik maar lekker hier ouwenelen... hihi
Maar jij bent s'nachts ook aant spoken hi....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |