Vodafoon las ik dat je dan gratis sky kreeg.quote:Op zondag 21 april 2024 14:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kreeg dat erbij toen ik overstapte van KPN naar Ziggo ik heb alles in 1 ook m'n mobiele telefoon enzo...
Jep Vodafone heb ik via Ziggo...quote:Op zondag 21 april 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vodafoon las ik dat je dan gratis sky kreeg.
Ik heb Vodafoon en Tmobile hier gehad maand proef. Geen bereik. met kpn volledig bereik (abbo genomen bij Lebara) 5 gig data onbeperkt bellen 7.50 per maand. Bevalt uitstekend.quote:Op zondag 21 april 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vodafoon las ik dat je dan gratis sky kreeg.
Ik heb altijd t mobile gehad. Nooit problemen maar ik heb eeb prepaid geem aboquote:Op zondag 21 april 2024 14:43 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik heb Vodafoon en Tmobile hier gehad maand proef. Geen bereik. met kpn volledig bereik (abbo genomen bij Lebara) 5 gig data onbeperkt bellen 7.50 per maand. Bevalt uitstekend.
Qua bereik maakt prepaid of abbo niks uit.quote:Op zondag 21 april 2024 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd t mobile gehad. Nooit problemen maar ik heb eeb prepaid geem abo
Je hebt ook geen data, toch?quote:Op zondag 21 april 2024 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd t mobile gehad. Nooit problemen maar ik heb eeb prepaid geem abo
Oke. Ik heb in al die jaren nooit problemen met tmobile gehadquote:Op zondag 21 april 2024 14:58 schreef Iceage het volgende:
[..]
Qua bereik maakt prepaid of abbo niks uit.
Ik heb geen internet. Kan alleen bellen en via de wifi appenquote:
Ik gebruik de telefoon ook voor navigatie meestal google maps.ook flits en omleidings en afsluitings meldingen en geeft andere route indien nodig. al vaak gehad bv 3 km verder is een mobiele radarcontrole. of bv de N33 is tijdelijk afgesloten.quote:Op zondag 21 april 2024 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen internet. Kan alleen bellen en via de wifi appen
Ik heb geen rijbewijs dus niet nodig 🤣quote:Op zondag 21 april 2024 15:36 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik gebruik de telefoon ook voor navigatie meestal google maps.ook flits en omleidings en afsluitings meldingen en geeft andere route indien nodig. al vaak gehad bv 3 km verder is een mobiele radarcontrole. of bv de N33 is tijdelijk afgesloten.
Echt ideaal.
Jij ook een fijne dag verder Icequote:Op zondag 21 april 2024 15:51 schreef Iceage het volgende:
Ik ga zo de deur uit.
Fijne zondag U allen.
Nou dat is ook wel jammer na al dat gesodemieter...quote:Op zondag 21 april 2024 17:13 schreef Dotteke het volgende:
Ou vind tot nu toe seizoen 2 niet echt leuk 🤣🤣🤣
Gek is dat he. Maar misschien komt het nog.quote:Op zondag 21 april 2024 17:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is ook wel jammer na al dat gesodemieter...
Ik vind dat vaak dat het 2de seizoen minder is...quote:Op zondag 21 april 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gek is dat he. Maar misschien komt het nog.
Ja vaak wel.quote:Op zondag 21 april 2024 17:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat vaak dat het 2de seizoen minder is...
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 21 april 2024 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga niets mee bij ziggo er bij nemen. 🤣
Staat los van ziggo begreep ik. Heb het toch gedaan. Nu vind ik het tweede seizoen niet zo leuk als het eerstequote:
Zo te zien moet ik blij zijn dit gemist te hebben.quote:Op zondag 21 april 2024 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
Voor wie het gemist heeft; Het EK Meeuwenschreeuwen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 april 2024 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien moet ik blij zijn dit gemist te hebben.
Niet helemaal los want je krijgt het gratis bij een uitgebreider pakket.. maar ik snap dat je dat niet wil.quote:Op zondag 21 april 2024 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat los van ziggo begreep ik. Heb het toch gedaan. Nu vind ik het tweede seizoen niet zo leuk als het eerste
Ben benieuwd het is verwarrend zoineens zie der met een baby en dan is de baby weer weg gaat ze van kort naar lang haar en terugquote:Op zondag 21 april 2024 21:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet helemaal los want je krijgt het gratis bij een uitgebreider pakket.. maar ik snap dat je dat niet wil.
Bij seizoen twee moet je echt in komen en wordt zeker nog goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |