Waar laat iemand een politicus vermoorden?quote:Op zondag 21 april 2024 10:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, want alleen dat is erg! Een politicus laten vermoorden is niet erg?
Ik kijk met veel plezier ook naar de andere Europese landen waar rechts aan de macht komt.quote:Op zondag 21 april 2024 10:11 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Al haalt Wilders 70 zetels dan wordt het nog niks. En dat ziet hij zelf ook wel in anders reageerde hij niet zo bang op een uitspraak van Timmermans.
Wie heeft iemand laten vermoorden?quote:Op zondag 21 april 2024 10:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, want alleen dat is erg! Een politicus laten vermoorden is niet erg?
Helaas vatte een GL'er dit nogal letterlijk op, he Volkert?quote:Op zondag 21 april 2024 09:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo'n rare uitspraak?
Ja, achteraf oogt het vreemd, maar de uitspraak is toch niet raar.
Kan gebeuren toch, Anders?quote:Op zondag 21 april 2024 10:17 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Helaas vatte een GL'er dit nogal letterlijk op, he Volkert?
Wat wil je duidelijk maken knul?quote:Op zondag 21 april 2024 09:24 schreef grrrrg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
D66-rechters![]()
Minder Marokkanen gaan we regelen![]()
![]()
Timmermans is al hoogzwanger, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op zondag 21 april 2024 01:15 schreef pfefferkatze het volgende:
Wel frappant dat Wilders gelijk aan geweld denkt. Misschien was het eigenlijk Timmermans zijn plan wel om met een nieuwe look en veel geflirt er voor te zorgen dat Wilders verliefd zou worden op hem, zo stapelverliefd dat hij uit de politiek zou stappen om een gezin te stichten met Timmermans.
Pim Fortuyn is gedemoniseerd door collega's. Een of ander achterlijke linkspoot (pleonasme), heeft er op gereageerd.quote:Op zondag 21 april 2024 10:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wie heeft iemand laten vermoorden?
Wat denk jij?quote:Op zondag 21 april 2024 10:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Pim Fortuyn is gedemoniseerd door collega's. Een of ander achterlijke linkspoot (pleonasme), heeft er op gereageerd.
Dit kan gewoon weer gebeuren.
Slaat toch nergens op dat die man zo zwaar beveiligd moet worden.
Blijft de vraag: hoever wil Franske gaan om te voorkomen dat Wilders aan de macht komt?
Om gelijk maar even aan te geven hoe niet serieus de rest van de post genomen hoeft te worden, wel handig.quote:
Kan vanalles zijn. Hij zegt dat hij NIETS zal nalaten om te zorgen dat Wilders niet aan de macht komt.quote:
Nukes zeg ik je. Gewoon.quote:Op zondag 21 april 2024 10:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Kan vanalles zijn. Hij zegt dat hij NIETS zal nalaten om te zorgen dat Wilders niet aan de macht komt.
Huurmoord?
Burgeroorlog?
Geert Wilders: 'Ik zal er alles aan doen om Nederland een vrij land te laten blijven.'quote:Op zondag 21 april 2024 10:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Kan vanalles zijn. Hij zegt dat hij NIETS zal nalaten om te zorgen dat Wilders niet aan de macht komt.
Huurmoord?
Burgeroorlog?
Gewoon met rechts schrijven, zo moeilijk is het niet, ik doe het al mijn hele leven!quote:Op zondag 21 april 2024 10:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Om gelijk maar even aan te geven hoe niet serieus de rest van de post genomen hoeft te worden, wel handig.
Zoiets zou Wilders zelf nooit doen natuurlijkquote:Op zondag 21 april 2024 10:30 schreef Montagui het volgende:
Word weer een lekker sfeertje gecreëerd rondom een politicus door (wederom) een PvdA-coryfee.
Dit....quote:Op zondag 21 april 2024 07:54 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat weet Geert Wilders ongetwijfeld ook wel. Maar z’n fans slikken het als zoete koek. Gevolg: dagenlang aandacht. Oh ja en Wilders weet dat de inbox van Timmermans nu vol gaat stromen met doodsbedreigingen, maar dat interesseert hem dan weer geen ene flikker
Geef die oelewapper macht. Maak hem minister-president. En dan wil ik na een aantal jaar weer graag die Ipsos-balkjes zien. Als die dan onveranderd zijn, zal je mij niet meer horen. Maar ik denk dat na een paar jaar macht de kaarten er heel anders voorliggen voor Wilders.quote:
Wanneer heeft een rechts persoon een politicus vermoord?quote:Op zondag 21 april 2024 10:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Jankmuil Wilders moet eens stoppen achter ieder woord een vergezochte bedreiging te zien en dan als een jankende kleuter naar de meester of juffrouw te rennen. Terwijl hij zelf geen moment onbenut laat om deze of gene te beledigen (laatst nog die VVD minister “eng mannetje”).
Daar zou ook een gek motivatie in kunnen zien om die bewuste bewindspersoon iets aan te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |