Als Timmermans (brrr, krijg die naam bijna niet uit mijn vingers, akelige man) premier wordt, is Nederland verloren.quote:Op zondag 21 april 2024 12:09 schreef -XOR- het volgende:
Geertje is een beetje in paniek aangezien hij ook wel aanvoelt dat Timmermans premier gaat worden en gaat nu zitten janken.![]()
![]()
Nee, die vrouw zat eergisteren bij op1 en vertelde daar dat het afschaffen van het eigen risico niet zo belangrijk was. Immigratie, daar ging het om.quote:Op zondag 21 april 2024 11:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarschijnlijk gaat Timmermans die vrouw uit het publiek in het SBS debat die niet wist hoe ze haar eigen risico moet betalen en NU een oplossing eiste laten zien wat Wilders en de VVD zoal voor haar betekend hebben het afgelopen half jaar…..
Niks dus.
We zien daar echt signalen van ja de afgelopen maandenquote:Op zondag 21 april 2024 12:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat kan. Maar VVD zie ik nog niet gaan samenwerken met GL. En daar zit de PvdA toch aan vastgeklonken.
Daarbij willen VVD en BBB best samenwerken met de PVV. Die drie, eventueel nog met Ja21, gaan er prima uit komen als zij een meerderheid kunnen krijgen.
Is ie toch voor veroordeeld!! Doe dat nu dan ook met deze uitspraak!quote:Op zondag 21 april 2024 12:12 schreef Mutant01 het volgende:
'Meer of minder Marokkanen.
Minder, minder, minder.
Dan gaan we dat regelen.'
En nu zelf hierover janken. Hilarisch, zo kennen we de rechtse rakkers weer.
quote:Op zondag 21 april 2024 12:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Timmermans (brrr, krijg die naam bijna niet uit mijn vingers, akelige man) premier wordt, is Nederland verloren.
Die hebben nu geen meerderheid, hebben NSC nodig, en die ligt dwars.quote:Op zondag 21 april 2024 12:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We zien daar echt signalen van ja de afgelopen maanden
Oeh, demonisatie!quote:Op zondag 21 april 2024 12:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Timmermans (brrr, krijg die naam bijna niet uit mijn vingers, akelige man) premier wordt, is Nederland verloren.
Je mist het punt nogal. Namelijk de hypocrisie die hij en zijn aanhangers tentoonspreiden. Verder is het niet aan mij om deze uitspraak te beoordelen of te veroordelen. Ik ben geen partij hierin, dat laten we aan de rechter over.quote:Op zondag 21 april 2024 12:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Is ie toch voor veroordeeld!! Doe dat nu dan ook met deze uitspraak!
Laten we dat ook maar niet doen, de strafrechtspraak is er niet voor proefballonnetjes.quote:
Zei ze niet iets van meneer Timmermans, ik ben chronisch ziek, ik kan dit niet meer betalen.quote:Op zondag 21 april 2024 12:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, die vrouw zat eergisteren bij op1 en vertelde daar dat het afschaffen van het eigen risico niet zo belangrijk was. Immigratie, daar ging het om.
Dat riepen ze niet toen Baudet wel een echte bedreiging uitte. Bij de politie kunnen ze hier helemaal niets mee, want het is geen directe dreiging. 'Ik doe je wat aan' is dat bijvoorbeeld ook niet. 'Ik ga je op je bek slaan' is dat weer wel.quote:
Andersom.quote:Op zondag 21 april 2024 10:30 schreef Montagui het volgende:
Word weer een lekker sfeertje gecreëerd rondom een politicus door (wederom) een PvdA-coryfee.
Ja, en vanuit rechtse hoek alleen maar respect voor linkse politici....quote:Op zondag 21 april 2024 07:43 schreef Red_85 het volgende:
Andersom en heel links NL staat te hakken op wilders. Stelletje hypocrieten.
Timmermans is al een tijdje bezig met uitspraken en een sfeertje creëren. Goede actie van greet, moet maar eens stoppen dit.
De straatarme vrouw zat samen met Geert in het vliegtuig naar Hongarije waar haar moeder heen was geemigreerd omdat je van een uitkering in Nederland niet fatsoenlijk kon leven.quote:Op zondag 21 april 2024 12:21 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zei ze niet iets van meneer Timmermans, ik ben chronisch ziek, ik kan dit niet meer betalen.
En na de verkiezingen doen alsof het haar niet uitmaakt
Waar hebben de PVV spindoctors in samenwerking met Talpa deze snol vandaan?
Met dank aan jarenlange VVD-er Wilders.quote:Op zondag 21 april 2024 12:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De straatarme vrouw zat samen met Geert in het vliegtuig naar Hongarije waar haar moeder heen was geemigreerd omdat je van een uitkering in Nederland niet fatsoenlijk kon leven.
dramaqueenquote:Op zondag 21 april 2024 12:12 schreef Gia het volgende:
[..]
En dat het draaien van de PVV volledig onweersproken bij NSC wordt neergelegd, aan een tafel met braaf knikkebollende Op1-interviewers.quote:Op zondag 21 april 2024 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat ze haar nog een podium geven.
Ja maar de publieke omroep is links, dat weet je toch?quote:Op zondag 21 april 2024 12:26 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
En dat het draaien van de PVV volledig onweersproken bij NSC wordt neergelegd, aan een tafel met braaf knikkebollende Op1-interviewers.
Ach man een bejaarde man die per ongeluk een s in de autocue ziet. En als we het hebben over een sfeertje creëren noemt Geertje zelfs zijn aanstaande coalitiegenoten enge mannetjes deze week. Dit is gewoon het zoveelste bewijs dat het politieke hoefijzer waar is en extreem rechts heel veel lijkt op de concurrentie aan de linkerflank. Extreem slachtofferschap opzoeken bij iedere scheet in dit geval.quote:Op zondag 21 april 2024 07:43 schreef Red_85 het volgende:
Andersom en heel links NL staat te hakken op wilders. Stelletje hypocrieten.
Timmermans is al een tijdje bezig met uitspraken en een sfeertje creëren. Goede actie van greet, moet maar eens stoppen dit.
Ja, want dat eeuwige gejank over demoniseren komt meestal van iemand die in een ander topic allerlei politici, wetenschappers e.d. doodwenst of neerzet als het ultieme kwaad, om nog maar te zwijgen over politici en virologen tijdens corona.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |