Oh daar kan ik wel tegenquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah, dus dan lig ik even anderhalf uur te lezen (doe ik altijd voor het slapen gaan) en kan dan mijn ijsklompjes (handen) opwarmen aan jou erna
Het is juist de bedoeling om te doen alsof je daar absoluut niet tegen kan. Dan hebben zij lol en jij nergens last vanquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh daar kan ik wel tegen
Ik kan goed acterenquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling om te doen alsof je daar absoluut niet tegen kan. Dan hebben zij lol en jij nergens last van
quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling om te doen alsof je daar absoluut niet tegen kan. Dan hebben zij lol en jij nergens last van
Oh, dan wil jij mijn ijsklompjes (voeten) eigenlijk niet opwarmen...?quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
uit de buurt blijven met die dingenquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dan wil jij mijn ijsklompjes (voeten) eigenlijk niet opwarmen...?
Maar stiekem vind je het niet ergquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Backfirequote:
:aaioverjebol:quote:
O haiquote:
Gaan we weer knuffelen?quote:
quote:
nice. Ik kom er aanquote:
Het is wel een eindje rijden..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |