Tammiequote:
Vroeg, want wou de F1 kijkenquote:
Vrij rustig aan gedaan. Zaterdag naar de DM geweest en schnitzels gegeten in DE.quote:Op maandag 22 april 2024 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeg, want wou de F1 kijken
Voor de rest lekker relaxed
En bij jou?
DM? DE?quote:Op maandag 22 april 2024 09:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vrij rustig aan gedaan. Zaterdag naar de DM geweest en schnitzels gegeten in DE.
Gisteren gesport en verder wat huishoud dingen
Duitsland! DM is een drogist net als hier de Kruidvat.quote:Op maandag 22 april 2024 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DM? DE?
Huishouden hoort erbij ja
Ohw, ik snap hemquote:Op maandag 22 april 2024 09:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Duitsland! DM is een drogist net als hier de Kruidvat.
Sallyquote:
Het zijn maar labeltjes. Als je jezelf erin herkent dan kan dat fijn zijn omdat het ook voor erkenning kan zorgen bij jezelf maar ook hulpvol voor hulpvragen die je mogelijk stelt.quote:Op maandag 22 april 2024 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vraag ik of ik kan stoppen met een bepaald middel, gaat de dosis juist omhoog
En krijg ik twee diagnoses erbij(chronische suïcidaliteit en hechtings/ontwikkelingsproblematiek)
Zo maar gaan haken oid... Afleiding...
Voelt als een klap in mijn gezicht allemaal
Je hebt helemaal gelijk en ik zie mezelf gewoon als CotS. Alleen als je in een riedel dat te horen krijgt en pillen omhoog dan denk je even shit.quote:Op maandag 22 april 2024 16:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Het zijn maar labeltjes. Als je jezelf erin herkent dan kan dat fijn zijn omdat het ook voor erkenning kan zorgen bij jezelf maar ook hulpvol voor hulpvragen die je mogelijk stelt.
But remember: You are not your diagnosis. It is a part of you, but it doesn’t define you.
quote:Op maandag 22 april 2024 22:50 schreef aeque het volgende:
Altijd 'leuk' om rond 22:45 nog even een bericht te krijgen dat een vriendin die al dagen in het ziekenhuis ligt door haar ziekte, zeer hard achteruit gaat en ze niet weten hoe lang dit nog goed gaat.
quote:Op maandag 22 april 2024 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vraag ik of ik kan stoppen met een bepaald middel, gaat de dosis juist omhoog
En krijg ik twee diagnoses erbij(chronische suïcidaliteit en hechtings/ontwikkelingsproblematiek)
Zo maar gaan haken oid... Afleiding...
Voelt als een klap in mijn gezicht allemaal
Sterktequote:Op maandag 22 april 2024 22:50 schreef aeque het volgende:
Altijd 'leuk' om rond 22:45 nog even een bericht te krijgen dat een vriendin die al dagen in het ziekenhuis ligt door haar ziekte, zeer hard achteruit gaat en ze niet weten hoe lang dit nog goed gaat.
Sterkte manquote:Op maandag 22 april 2024 22:50 schreef aeque het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |