*snifquote:
Wie?quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:31 schreef aeque het volgende:
Ik las net het woord fitgirl en moest aan @:eldinosaur denken. Ik mis hem.
Een gevallen held. Werd een schim van zichzelf toen hij een relatie kreeg.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:31 schreef aeque het volgende:
Ik las net het woord fitgirl en moest aan @:eldinosaur denken. Ik mis hem.
Geen ruggengraat, ik hoor het al.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een gevallen held. Werd een schim van zichzelf toen hij een relatie kreeg.
En terecht!quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen ruggengraat, ik hoor het al.
Hij heeft gelijk afgedaan in mijn boekje.
Eens. Ik hoop dat karma zijn werk doet en zijn vriendin er inmiddels uitziet als een Ma Flodder. Ik zie helemaal voor mij hoe hij zichzelf elke avond in slaap huilt, denkend: hoe kan het zover toch komen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:14 schreef aeque het volgende:
Geen ruggengraat, ik hoor het al.
Hij heeft gelijk afgedaan in mijn boekje.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens. Ik hoop dat karma zijn werk doet en zijn vriendin er inmiddels uitziet als een Ma Flodder. Ik zie helemaal voor mij hoe hij zichzelf elke avond in slaap huilt, denkend: hoe kan het zover toch komen?
En een hond.quote:
Zou zomaar kunnen. Vast onder een andere nick. Zo berekenend was hij dan wel weer.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:23 schreef aeque het volgende:
Als dat was gebeurd zou hij hier allang weer verschenen zijn denk ik om stiekem wat proberen te hosselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm. AirwiN - ook [altijd] aan het hosselen....quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:39 schreef AirwiN het volgende:
proberen te hosselen.
.... onder een andere nick.
Ik heb nog nooit in de sneeuw gepoept. En doe ook niet aan honden.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. AirwiN - ook [altijd] aan het hosselen....
Ik zie een patroon...?
Sallyquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:54 schreef Sally het volgende:
Moggellll![]()
Eigenlijk....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen werk meer dan? (je had de laptop al ingeleverd...quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:17 schreef Barbusse het volgende:
Laatste dag op Malta, ik denk dat ik er maar een kroegentocht van ga maken
Moi? Always.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen werk meer dan? (je had de laptop al ingeleverd...)
Doe je wel voorzichtig?
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:17 schreef Barbusse het volgende:
Laatste dag op Malta, ik denk dat ik er maar een kroegentocht van ga maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |