abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 20 april 2024 @ 14:43:36 #1
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213270833
Wij zijn in december verhuist naar een gezellige straat met rond 10 woningen. Geen straat waarbij men de deur bij elkaar plat loopt maar de buren hier kijken nog echt naar elkaar om en de vorige bewoner van ons huis werd bijvoorbeeld wel ondersteund door onze buren.

Twee weekenden geleden, zag ik iets vreemds gebeuren en ik vraag me af of ik hier iets mee moet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil geen rare verhalen de wereld in helpen maar ik krijg wel de indruk dat zij of een drankprobleem heeft, of dementerend is. Indien drankprobleem: daar kun je in mijn optiek als buren niks mee. Maar als het om dementie gaat, dan wordt het wel een ander verhaal. Op welk punt moet je als oprecht bezorgde buur aan de bel trekken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Seven. op 20-04-2024 14:51:05 ]
Resistance is futile.
pi_213270892
Zou gewoon de politie bellen als dit bij mij was.
pi_213270893
Gewoon een keer op de koffie gaan en peilen waar het in zit? Drank of dementie hoef je geen arts voor te zijn.
pi_213270896
Ik zou puur op basis van dit voorval hier niets mee doen. Voor hetzelfde geld was er iets over de schutting gewaaid en liep ze even de tuin van de buren in om het weer te pakken.

Je kan het de komende tijd eens terloops opgooien bij de buren. Als dan blijkt dat meer mensen zich zorgen maken om haar kun je samen verder kijken wat te doen.
  zaterdag 20 april 2024 @ 14:52:30 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213270912
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2024 14:50 schreef Lichtloper het volgende:
Ik zou puur op basis van dit voorval hier niets mee doen. Voor hetzelfde geld was er iets over de schutting gewaaid en liep ze even de tuin van de buren in om het weer te pakken.

Je kan het de komende tijd eens terloops opgooien bij de buren. Als dan blijkt dat meer mensen zich zorgen maken om haar kun je samen verder kijken wat te doen.
Ja, dat lijkt me wel een logische verklaring,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
  zaterdag 20 april 2024 @ 14:55:11 #6
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_213270939
Nee, je moet hier niks mee. Het is vreemd maar ze valt jou niet lastig en er zijn ook geen signalen dat anderen last van haar hebben.
Zou wel alert blijven of dit niet alsnog gebeurd.

Maak eens een praatje met haar.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213270956
Geen idee, maar hou ons op de hoogte :9
pi_213270986
Ik ben ooit eens wat gaan pakken in de schuur in mijn onderbroek (en hemdje). Vervolgens draaide mijn dreumes de deur achter me op slot. :X Hij deed nog een hakve poging om de deur open te maken, maar toen dat niet lukte ging hij spelen.

Ik de buurvrouw geroepen, zij een ladder gehaald bij een buurman en vervolgens kon iedereen zien hoe ik in mijn onderbroek boven door het raam naar binnen ging. Dus tja. :') al was dat niet in de voortuin van de buren.

Zou denk ik eens een wat langer praatje maken om te zien hoe het gaat.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_213271113
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2024 14:59 schreef Sumppi het volgende:
Ik ben ooit eens wat gaan pakken in de schuur in mijn onderbroek (en hemdje). Vervolgens draaide mijn dreumes de deur achter me op slot. :X Hij deed nog een hakve poging om de deur open te maken, maar toen dat niet lukte ging hij spelen.

Ik de buurvrouw geroepen, zij een ladder gehaald bij een buurman en vervolgens kon iedereen zien hoe ik in mijn onderbroek boven door het raam naar binnen ging. Dus tja. :') al was dat niet in de voortuin van de buren.

Zou denk ik eens een wat langer praatje maken om te zien hoe het gaat.
Ik moest zo hard lachen om jouw post :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_213271125
In eerste instantie dacht ik, ze wil de buurman verleiden, maar toen las ik dat buurman nog niet thuis was :')
  zaterdag 20 april 2024 @ 15:14:14 #11
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213271133
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2024 14:59 schreef Sumppi het volgende:
Ik ben ooit eens wat gaan pakken in de schuur in mijn onderbroek (en hemdje). Vervolgens draaide mijn dreumes de deur achter me op slot. :X Hij deed nog een hakve poging om de deur open te maken, maar toen dat niet lukte ging hij spelen.

Ik de buurvrouw geroepen, zij een ladder gehaald bij een buurman en vervolgens kon iedereen zien hoe ik in mijn onderbroek boven door het raam naar binnen ging. Dus tja. :') al was dat niet in de voortuin van de buren.

Zou denk ik eens een wat langer praatje maken om te zien hoe het gaat.
:D
Ik herken het wel van vroeger :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213271135
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213271150
Ik vind trouwens dat je wel moet oppassen voor verhalen over iemand die mogelijk veen drankprobleem heeft. Want, is dit wel waar of een (vuile) roddel? Daarbij, als het waar zou zijn zou ik het persoonlijk niet aan de grote klok hangen. Het gaat niemand wat aan.

Kort gezegd, ik vind dat niet zo netjes van degene waarvan je het gehoord hebt.
  zaterdag 20 april 2024 @ 15:24:48 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213271207
Ik zou die buurvrouw kunnen zijn, geen drankprobleem of dementie voor zover ik weet. En ok, iets jonger.
Maar hier een probleem aan koppelen zie ik niet echt zo voor me, wellicht is ze gewoon wat anders qua preutsheid en samenhangende verhalen schrijven dan jij ;)

Als er meer gebeurt, en concreter bij jullie, kun je prima een gesprek hebben erover.

Nu lijkt ze vooral quirky voor mij iig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 20 april 2024 @ 15:35:03 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213271298
Ik heb ooit iets soortgelijks meegemaakt. Ik ga geen details geven. Maar ik dacht echt: bijna niet te geloven wat ik net zag.

Ik heb er uiteindelijk niks mee gedaan. Ik zag geen heil in aankaarten bij buur zelf of goede kennissen van de buur. Als er echt iets aan de hand was zou buur of ontkennen of zich kapot schamen. Goede kennissen (ook nabij wonend) zouden het waarschijnlijk wel weten als het zorgelijk was of dreigde te worden en dan zou ik niet verwachten/niet willen dat ze mij daarover in vertrouwen zouden nemen (uitgaande van hun loyaliteit en discretie mbt buur). Als iemand zou moeten besluiten tot inschakelen van hulpverlening vond ik niet dat ik dat moest zijn.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 20 april 2024 @ 16:11:01 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213271642
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2024 14:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Nee, je moet hier niks mee. Het is vreemd maar ze valt jou niet lastig en er zijn ook geen signalen dat anderen last van haar hebben.
Zou wel alert blijven of dit niet alsnog gebeurd.

Maak eens een praatje met haar.
Doen we regelmatig ^O^ en ze is zeker niet te verlegen om aan te bellen. M'n man is ook wel eens bij haar wezen kijken naar lekkage etc.
Resistance is futile.
  zaterdag 20 april 2024 @ 16:24:47 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213271746
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2024 15:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind trouwens dat je wel moet oppassen voor verhalen over iemand die mogelijk veen drankprobleem heeft. Want, is dit wel waar of een (vuile) roddel? Daarbij, als het waar zou zijn zou ik het persoonlijk niet aan de grote klok hangen. Het gaat niemand wat aan.

Kort gezegd, ik vind dat niet zo netjes van degene waarvan je het gehoord hebt.
Wij hebben dit vermoeden al maanden wegens het onsamenhangende emotionele verhaal om half 10 's avonds op de buurtapp. Met het hoge grondwater had zij de kelder blank staan en mijn man is dus ook in haar (wijn)kelder wezen kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder wel met jou eens, het gaat niemand wat aan. Een kelder vol met wijn wil zeker niet zeggen dat iemand een probleem heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
pi_213271753
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2024 16:11 schreef Seven. het volgende:

[..]
Doen we regelmatig ^O^ en ze is zeker niet te verlegen om aan te bellen. M'n man is ook wel eens bij haar wezen kijken naar lekkage etc.
Dit lijkt me het beste contact houden en peilen hoe het gaat, ze lijkt me mondig genoeg om zelf bij instanties aan de jas te trekken indien dat nodig is
  Spellchecker zaterdag 20 april 2024 @ 16:29:49 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213271833
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2024 16:24 schreef Seven. het volgende:

[..]
Wij hebben dit vermoeden al maanden wegens het onsamenhangende emotionele verhaal om half 10 's avonds op de buurtapp. Met het hoge grondwater had zij de kelder blank staan en mijn man is dus ook in haar (wijn)kelder wezen kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder wel met jou eens, het gaat niemand wat aan. Een kelder vol met wijn wil zeker niet zeggen dat iemand een probleem heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel fijn die gepensioneerde huisarts!
  zaterdag 20 april 2024 @ 16:30:55 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213271845
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2024 15:24 schreef Molo het volgende:
Ik zou die buurvrouw kunnen zijn, geen drankprobleem of dementie voor zover ik weet. En ok, iets jonger.
Maar hier een probleem aan koppelen zie ik niet echt zo voor me, wellicht is ze gewoon wat anders qua preutsheid en samenhangende verhalen schrijven dan jij ;)

Als er meer gebeurt, en concreter bij jullie, kun je prima een gesprek hebben erover.

Nu lijkt ze vooral quirky voor mij iig
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2024 15:35 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb ooit iets soortgelijks meegemaakt. Ik ga geen details geven. Maar ik dacht echt: bijna niet te geloven wat ik net zag.

Ik heb er uiteindelijk niks mee gedaan. Ik zag geen heil in aankaarten bij buur zelf of goede kennissen van de buur. Als er echt iets aan de hand was zou buur of ontkennen of zich kapot schamen. Goede kennissen (ook nabij wonend) zouden het waarschijnlijk wel weten als het zorgelijk was of dreigde te worden en dan zou ik niet verwachten/niet willen dat ze mij daarover in vertrouwen zouden nemen (uitgaande van hun loyaliteit en discretie mbt buur). Als iemand zou moeten besluiten tot inschakelen van hulpverlening vond ik niet dat ik dat moest zijn.
Ja, voorlopig onderneem ik geen actie. Ik blijf haar zien als kwetsbaar, gewoon regelmatig praatje maken met haar en dan zien we wel of we nog wat merken.
Resistance is futile.
pi_213272153
Ik zou in de buurt veiligheid app een bericht sturen dat je een onguur figuur bij die buurman in de tuin zag.
pi_213272425
Ze heeft geen kinderen? Anders zou je daar misschien even een gesprekje mee kunnen maken.
  zaterdag 20 april 2024 @ 18:02:56 #23
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_213272485
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2024 14:59 schreef Sumppi het volgende:
Ik ben ooit eens wat gaan pakken in de schuur in mijn onderbroek (en hemdje). Vervolgens draaide mijn dreumes de deur achter me op slot. :X Hij deed nog een hakve poging om de deur open te maken, maar toen dat niet lukte ging hij spelen.

Ik de buurvrouw geroepen, zij een ladder gehaald bij een buurman en vervolgens kon iedereen zien hoe ik in mijn onderbroek boven door het raam naar binnen ging. Dus tja. :') al was dat niet in de voortuin van de buren.

Zou denk ik eens een wat langer praatje maken om te zien hoe het gaat.
Herkenbaar, ik heb mezelf ook al in onderbroek en trui buitengesloten omdat de deur achter me dicht viel. Wilde alleen maar even snel vogelvoer in het huisje gaan leggen en was te lui om een broek aan te trekken :') Ben toen nog snel naar de buren gelopen die een sleutel hebben maar er was niemand thuis. Dus heb zo een uur in m'n ondergoed in de tuin gezeten totdat m'n vriend thuis was :')

Anyway, ik zou er niks mee doen. En al zeker niet met anderen over drankgebruik speculeren want dat gaat als een lopend vuurtje door een buurt en wordt halverwege de straat ineens een feit in plaats van een vermoeden :{
pi_213272870
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2024 14:52 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ja, dat lijkt me wel een logische verklaring,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel hoor, zal mij ook persoonlijk aan de aars roesten (klinkt raar maar is waar). Sterker nog, zou het zelfs wel doen in alleen een boxer... maar kijk wel even of de buren niet in de tuin bezig zijn...

Maar serieus, niets mee doen op dit moment. Mocht je vaker dit soort dingen zien, dan is er idd wat aan de hand! :)
Just say hi!
  zaterdag 20 april 2024 @ 19:11:53 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213273013
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2024 17:12 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zou in de buurt veiligheid app een bericht sturen dat je een onguur figuur bij die buurman in de tuin zag.
:+

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2024 17:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze heeft geen kinderen? Anders zou je daar misschien even een gesprekje mee kunnen maken.
Geen kinderen, haar man is een paar jaar geleden overleden.

@kwiwi jij bent dus niet de achtertuin in gelopen zonder dat de buren zelf thuis waren?
Resistance is futile.
  zaterdag 20 april 2024 @ 19:25:01 #26
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_213273123
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2024 19:11 schreef Seven. het volgende:

@:kwiwi jij bent dus niet de achtertuin in gelopen zonder dat de buren zelf thuis waren?
Ja achteraf wel, want ze waren blijkbaar niet thuis.
pi_213278694
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2024 14:50 schreef Jahr00n het volgende:
Zou gewoon de politie bellen als dit bij mij was.
Ja, maar dat was het niet. Als die andere buurman het vervelend vindt, belt hij zelf wel de politie.
  zondag 21 april 2024 @ 11:31:47 #28
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_213279930
Ik zag mijn buurman met alleen boxer of kort broekje aan -op klaarlichte dag - naar de boom die aan de straat voor zijn huis staat lopen - op blote voeten dus - om er een briefje dat hij daar had opgehangen te verwijderen. _O-
Stond een boa bij hem aan de deur die hem wrs had gezegd dat hij dat moest doen.
Je zou toch denken dat je ff wat meer kleding aan trekt voor je de voordeur opendoet ?

Je hebt mensen en je hebt fietsenbellen... :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Spellchecker zondag 21 april 2024 @ 11:38:28 #29
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213279990
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 11:31 schreef deedeetee het volgende:
Ik zag mijn buurman met alleen boxer of kort broekje aan -op klaarlichte dag - naar de boom die aan de straat voor zijn huis staat lopen - op blote voeten dus - om er een briefje dat hij daar had opgehangen te verwijderen. _O-
Stond een boa bij hem aan de deur die hem wrs had gezegd dat hij dat moest doen.
Je zou toch denken dat je ff wat meer kleding aan trekt voor je de voordeur opendoet ?

Je hebt mensen en je hebt fietsenbellen... :P
Er was pas een topic over iemand die een pakketje wou aannemen maar niet op tijd bij de voordeur was vanwege niet voldoende aangekleed. :+
pi_213280313
Overtreffende trap. Midden in de nacht werd één van de kinderen van een alleenstaande ouder in de straat onwel. De ouder in paniek bij de overburen aanbellen. De overbuurman doet spiernaakt open. En loopt naakt mee naar de overkant om op het overgebleven kind te passen. Alleenstaande ouder was zo flabbergasted dat ze er niets van heeft gezegd.

In jouw geval zou ik er niets van zeggen maar wel een oogje in het zeil houden.
pi_213280321
Misschien had ze zich buitengesloten en hebben de buren een sleutel en heeft ze toen deze niet thuis bleken wat anders geprobeerd of zo. Ik zou er niet over beginnen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Vis een optie? zondag 21 april 2024 @ 18:26:20 #32
70532 loveli
N
pi_213285203
Tvp voor de verhalen van Fok!ers die zich in hun ondergoed buiten hebben gesloten.
crap in = crap out
pi_213378235
in de onderbroek naar de buren, moet kunnen as ze denkt dat niemand het ziet.
  maandag 6 mei 2024 @ 11:45:56 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_213439184
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 mei 2024 @ 20:38:34 #35
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213562545
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P :+

Ik moet zeggen, kudos voor het schijt hebben aan.
Resistance is futile.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 20:47:01 #36
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_213562672
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 20:38 schreef Seven. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P :+

Ik moet zeggen, kudos voor het schijt hebben aan.
Met blote titties? :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 14 mei 2024 @ 20:50:58 #37
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213562763
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 20:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Met blote titties? :')
Hehe nee, een paars tshirt (gelukkig) :')
Resistance is futile.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 21:02:59 #38
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_213563126
- :N -

[ Bericht 83% gewijzigd door Lenny77 op 15-05-2024 08:18:25 ]
  dinsdag 14 mei 2024 @ 21:12:00 #39
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_213563321
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 april 2024 14:43 schreef Seven. het volgende:
Wij zijn in december verhuist naar een gezellige straat met rond 10 woningen. Geen straat waarbij men de deur bij elkaar plat loopt maar de buren hier kijken nog echt naar elkaar om en de vorige bewoner van ons huis werd bijvoorbeeld wel ondersteund door onze buren.

Twee weekenden geleden, zag ik iets vreemds gebeuren en ik vraag me af of ik hier iets mee moet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil geen rare verhalen de wereld in helpen maar ik krijg wel de indruk dat zij of een drankprobleem heeft, of dementerend is. Indien drankprobleem: daar kun je in mijn optiek als buren niks mee. Maar als het om dementie gaat, dan wordt het wel een ander verhaal. Op welk punt moet je als oprecht bezorgde buur aan de bel trekken?
Je bent sinds je ellebogenbaantje in een comfortabele positie belandt en nu verveel je jezelf?

Ik bedoel dit echt niet verkeerd, het staat alleen haaks op wat ik eerder van je gelezen heb.

Laat je buren lekker met rust, trouwens.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 21:16:17 #40
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_213563421
Sorry Seven, maar dit is idd niet echt boeiend.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213563655
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2024 11:45 schreef Troel het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@ ik ben ook schuldig :@
Gino ♥
pi_213563798
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2024 11:45 schreef Troel het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt geil!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_213563808
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Dat is echt geil!
Dat is @de_boswachter zijn tekst!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 14 mei 2024 @ 21:38:07 #44
35189 Troel
scherp en bot
pi_213563813
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Dat is echt geil!
Ik denk dat dat vies tegen valt, maar soit ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213564054
quote:
18s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 21:37 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dat is @:de_boswachter zijn tekst!
Die is met ziekteverlof omdat die ziek in zijn hoofd is dus ik neem het even over.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 14 mei 2024 @ 22:13:47 #46
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213564296
quote:
0s.gifOp dinsdag 14 mei 2024 21:12 schreef Id_do_her het volgende:

Je bent sinds je ellebogenbaantje in een comfortabele positie belandt en nu verveel je jezelf?

Ik bedoel dit echt niet verkeerd, het staat alleen haaks op wat ik eerder van je gelezen heb.

Laat je buren lekker met rust, trouwens.
Je bedoelt dit niet verkeerd? Wat probeer je jezelf nou wijs te maken? :')
Resistance is futile.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 22:16:09 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213564328
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 21:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Sorry Seven, maar dit is idd niet echt boeiend.
Ja eens, ik denk in ieder geval niet meer dat ik me enorme zorgen moet maken om dementie.
Resistance is futile.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 22:19:49 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_213564377
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 20:38 schreef Seven. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P :+

Ik moet zeggen, kudos voor het schijt hebben aan.
Was het trouwens echt een onderbroek, of was het zo'n antischuurbroekje wat je onder een jurkje of rokje aan hebt en dat ze haar rokje uitgedaan had vanwege het wassen van de auto ofzo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 mei 2024 @ 22:21:59 #49
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213564401
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 22:19 schreef Troel het volgende:

[..]
Was het trouwens echt een onderbroek, of was het zo'n antischuurbroekje wat je onder een jurkje of rokje aan hebt en dat ze haar rokje uitgedaan had vanwege het wassen van de auto ofzo?
Echt een onderbroek. Een zwarte oma tent :+ .
Resistance is futile.
pi_213566126
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 22:21 schreef Seven. het volgende:

[..]
Echt een onderbroek. Een zwarte oma tent :+ .
maar op het strand loopt ze toch ook in een onderbroek + bh
Gino ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')