SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotGewoon omdat het kan!
Ja voelde mij een soort van verlorenquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Dot.. je hebt het lekker rustig gehad de afgelopen week zag ik
Oooooo oooo wat heb ik fout gedaan dan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Ja ik mag weer aan het werk en een tikkie naar Frummie sturen moet van 20, 30 maken
Kan ik me heel goed voorstellenquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voelde mij een soort van verloren
Joehoeee latersss... hier giet het al..quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
Ga even bodschappen doen voor het weer gaat regenen tot latersss
Ik zie nergens 20/30 staan??quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Ja ik mag weer aan het werk en een tikkie naar Frummie sturen moet van 20, 30 maken
Dat vind ik ook wel erg goed. Ik ben minder van de romantiek en actie films.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hier het zo maar ik hou ook van een goede misdaad serie...
Wat grappig, dat heb ik precies hetzelfde...neej HBO max heb ik niet meer...quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel erg goed. Ik ben minder van de romantiek en actie films.
Als ook nog HBO Max hebt dan staat daar The Staircase op. Miniserie en ook heel erg goed en de documentaire over dit waargebeurde verhaal staat op Netflix.. ook iets om te bingen
Joehoeee bedankt voor de tips, jij ook een fijne middag..quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:28 schreef lojanda het volgende:
Ik heb mijn koffie weer op dus snel met manlief even wat boodschappen doen..
Fijne middag
29 moet 30 worden bedoel ikquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zie nergens 20/30 staan??
De nummering gaat toch automatisch?
Ik zie die 30 nergens staan... wat staat dat dan nu?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
29 moet 30 worden bedoel ik
[BB 24 SC #55] Gezellige kletshoek deel 30
Dat dik gedrukte moet bij ieder nieuw topic aangepast worden
Maar dat hebben we pas een paar keer uitgelegd![]()
@:Freshfruit ze leert het nooit en never nie
Ja als ik m'n mobiel draai zie ik 30 staan... ik heb dat laatste getalletje nooit gezien want ik heb m'n mobiel altijd rechtop...quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
29 moet 30 worden bedoel ik
[BB 24 SC #55] Gezellige kletshoek deel 30
Dat dik gedrukte moet bij ieder nieuw topic aangepast worden
Maar dat hebben we pas een paar keer uitgelegd![]()
@:Freshfruit ze leert het nooit en never nie
Thnx, zie dat het bijgeschreven isquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja als ik m'n mobiel draai zie ik 30 staan... ik heb dat laatste getalletje nooit gezien want ik heb m'n mobiel altijd rechtop...
Ik dacht dat het eerste gedeelte de telling was... deel 55... ahum foutje bedankt... ik heb alweer over gemaakt, 3 dubbel tarief hatsjikidee...
Nou dan ben je een mazzelkont hier de hele dag al buien...quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:42 schreef KinKiJan het volgende:
Euj! Hier nog mooi droog gehouden, leek er steeds op dat het zou gaan regenen, maar toch nog wat kunnen doen in de tuin
O nee, had er ook niet eens meer aan gedachtquote:
Serieweer dusquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan ben je een mazzelkont hier de hele dag al buien...
Ik was net even naar de winkel,quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:42 schreef KinKiJan het volgende:
Euj! Hier nog mooi droog gehouden, leek er steeds op dat het zou gaan regenen, maar toch nog wat kunnen doen in de tuin
Vond het al vreemd waarom het er maar niet uitviel ondanks die dreigende lucht, maar jij had alle pech dus vandaag!quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was net even naar de winkel,
Ging weg met zon. Kwam uit AH was er hagel, toen naar de bakker toen ik daaruit kwam was er regen.
Daarna naar de Hema toen ik naar buiten wilden een fikse bui.
Naar het kruidvat weer regen en nu zit in thuis en schijnt de zon weer
Ja, ik heb van alles gehad, behalve sneeue en onweerquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vond het al vreemd waarom het er maar niet uitviel ondanks die dreigende lucht, maar jij had alle pech dus vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |