Daar gaat mijn managerquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:54 schreef Tekaschi het volgende:
Mooi Carlos!
Hulk en Bottas ook goed, Stroll weer slecht.
Na de sprintrace had ik geen traan gelaten als Max als 20e moest starten. Tenminste nog wat actie en inhaalacties.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:54 schreef -XOR- het volgende:
VER pakt hier met een blinddoek om en achteruitrijdend ook nog wel pole
In de race een caravan erachter en halverwege een dutje doen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:54 schreef -XOR- het volgende:
VER pakt hier met een blinddoek om en achteruitrijdend ook nog wel pole
Heb hem ook in mijn manager verdommequote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In de race een caravan erachter en halverwege een dutje doen.
Ik heb de highlights van de sprint teruggekeken, maar de gevechten tussen de Ferrari's, Alonso en Perez waren wel heerlijk hoor. Dat Verstappen in de RB er met kop en schouders bovenuit steekt is een gegeven, laat het dan daarachter maar spannend zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:55 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Na de sprintrace had ik geen traan gelaten als Max als 20e moest starten. Tenminste nog wat actie en inhaalacties.
Aangezien hij uit eigen beweging terugkwam naar de pits is hij niet stilgevallen op de baan, wat er met die regel bedoeld wordt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee omdat hij stil stond tijdens de kwali op de baan
Aan een vrouw asfalt gaan uitleggen met een schuurpapieranalogie, dat gaat natuurlijk niet werken.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aan een vrouw asfalt gaan uitleggen met een schuurpapieranalogie, dat gaat natuurlijk niet werken.
Gaat nog 5 jaar door.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aan een vrouw asfalt gaan uitleggen met een schuurpapieranalogie, dat gaat natuurlijk niet werken.
Ik kijk geen Viaplay, maar ik gok: Kees?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:59 schreef Questular het volgende:
Die man met de bril bij Viaplay in de studio (ben zijn naam weer vergeten) mogen ze elke race daar neerzetten.
Ernest Knoorsquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:59 schreef Questular het volgende:
Die man met de bril bij Viaplay in de studio (ben zijn naam weer vergeten) mogen ze elke race daar neerzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |