Je moest eens weten...quote:Op zondag 21 april 2024 13:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Overdag een classy dame, en 's avonds een beest in bed?
Zijn er volgens mij genoeg die dat wel willen weten door mee te maken.quote:
Jij dan?quote:
Discutabele eer, maar wel een eer.quote:
Haha ok.quote:Op zondag 21 april 2024 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Discutabele eer, maar wel een eer.
Incel zou niemand willen moeten zijnquote:Op zondag 21 april 2024 14:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ok.
Maar ik denk toch beter een slet dan een incel?
Gaat het dan om de originele betekenis van incel of wat er van gemaakt is.quote:Op zondag 21 april 2024 14:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ok.
Maar ik denk toch beter een slet dan een incel?
Ik denk allebei wel. Ik zou denk ik toch liever een slet zijn, dan dat ik überhaupt niet aan seks kan komenquote:Op zondag 21 april 2024 14:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Gaat het dan om de originele betekenis van incel of wat er van gemaakt is.
Want het eerste isen het tweede is
Ohaiquote:Op zondag 21 april 2024 14:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk allebei wel. Ik zou denk ik toch liever een slet zijn, dan dat ik überhaupt niet aan seks kan komen
Eens wel, dat laatste dan.quote:Op zondag 21 april 2024 14:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk allebei wel. Ik zou denk ik toch liever een slet zijn, dan dat ik überhaupt niet aan seks kan komen
Geen seksquote:
Dank je.quote:Op zondag 21 april 2024 15:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen seks
Welkom in de hel
Valt mee hoor. Heb in diepere hellen gezeten.quote:Op zondag 21 april 2024 15:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen seks
Welkom in de hel
Ja ik ook.quote:Op zondag 21 april 2024 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Heb in diepere hellen gezeten.
Die laat me voor eeuwig branden in het vagevuur, dat is één zekerheid die ik heb in het levenquote:Op zondag 21 april 2024 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Dat heet mijn ex.
Moest lachen.quote:Op zondag 21 april 2024 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Dat heet mijn ex.
En terecht ook.quote:
Naja, is eigenlijk meer een zekerheid voor na het levenquote:Op zondag 21 april 2024 20:00 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Die laat me voor eeuwig branden in het vagevuur, dat is één zekerheid die ik heb in het leven
Dat we allemaal naar de hel gaan?quote:Op zondag 21 april 2024 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, is eigenlijk meer een zekerheid voor na het leven
LoLkequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |