Oei, dat type is op 't forum het meest gezocht. Gelukkig heb jij jouw pre-order op tijd ingeleverd.quote:
Moest hardop lachen.quote:Op zondag 21 april 2024 11:09 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Oei, dat type is op 't forum het meest gezocht. Gelukkig heb jij jouw pre-order op tijd ingeleverd.
Is al een stap verder dan moet een gat hebben en een hartslag.quote:
quote:Op zondag 21 april 2024 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is al een stap verder dan moet een gat hebben en een hartslag.
Als je diep genoeg duwt klikt het vanzelf.quote:Op zondag 21 april 2024 11:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Er moet uiteindelijk ook wel een klik zijn natuurlijk. Maar dat weet je vooraf nooit.
Maar als je te hard duwt, dan wordt 't sletje misschien een skeletje. Daar zou ik dus toch maar mee oppassen.quote:Op zondag 21 april 2024 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je diep genoeg duwt klikt het vanzelf.
quote:Op zondag 21 april 2024 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat een rare verhalen hier zo op de vroege ochtend
Oh ja, hier heeft iedereen 30cmquote:Op zondag 21 april 2024 11:32 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Maar als je te hard duwt, dan wordt 't sletje misschien een skeletje. Daar zou ik dus toch maar mee oppassen.
Met je Pocket Rocketquote:
Mogelijk. Al ben ik in dat geval de uitzondeirng die de regel bevestigt. Maar ook bij ernstig overgewicht (15,4% van de Nederlanders) bestaat bij stevig doordrukken een risico. Bij het gefabriceerde sletje welteverstaanquote:Op zondag 21 april 2024 11:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh ja, hier heeft iedereen 30cm
Ohaiii.quote:
Ben jij te classy voorquote:Op zondag 21 april 2024 12:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohaiii.
Maar Sletje zal ik nooit zijn/ worden
Ik ook niet.quote:Op zondag 21 april 2024 12:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohaiii.
quote:
quote:
Ik ben wel classy ja.quote:
I knowquote:
Oke mevrouw.quote:Op zondag 21 april 2024 12:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohaiii.
Ik hoor de stem van Jambers weerklinkenquote:Op zondag 21 april 2024 13:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Overdag een classy dame, en 's avonds een beest in bed...
Niemand wil hier de slet zijnquote:Op zondag 21 april 2024 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat een rare verhalen hier zo op de vroege ochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |