Ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee aan de hele andere kant van het land.
LordofKnotes klinkt toch leuker.quote:
Dan LordofKnots manquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
LordofKnotes klinkt toch leuker.
Dat klinkt mysterieus...quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee aan de hele andere kant van het land.
Jaar of 10-11 denk ik.quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat klinkt mysterieus...
Lang geleden al?
Nee, toen was ie eldersquote:Op zaterdag 20 april 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. Dan was @:aeque niet bij mij hoor!![]()
![]()
Ja, in Amsterdam én "aan de andere kant van het land".quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, toen was ie elders
Ae was daar, en que was daar!quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, in Amsterdam én "aan de andere kant van het land".
quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ae was daar, en que was daar!
Creaquequote:
Is dat al zolang geleden? Nee toch?quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:34 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
(ja eh... sorry @:aeque - ik verzin het niet![]()
![]()
)
Ik heb mijn meetverslagen erbij gepakt (ja die heb ik nogquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb mijn meetverslagen erbij gepakt (ja die heb ik nog) maar ik kan die niet vinden. Denk dat ik er toen geen van geschreven heb. Dus kan binnen 10 jaar gebeurd zijn
Wie weetquote:Op zaterdag 20 april 2024 19:54 schreef Sally het volgende:
[..]Meet-ver-sla-gen....
![]()
Oeps.
Ik kan nog gekeurd worden ook nog, als ik ooit op een FOK!meet verschijn?!![]()
Ik wist ook niet dat die er waren.quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:54 schreef Sally het volgende:
[..]Meet-ver-sla-gen....
![]()
Oeps.
Ik kan nog gekeurd worden ook nog, als ik ooit op een FOK!meet verschijn?!![]()
Alle verslagen zijn netjes en kuisquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat die er waren.
Anders had ik mij wel netjes gedragen.
Wel jammer dat je die van die meet niet meer hebt. Ik meen mij nog iets te herinneren over een zwerver, iemand die in sausjes was geflikkerd en iets met een roze keuken?quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alle verslagen zijn netjes en kuis
Die ik heb geschreven in ieder geval
Ik herinner me vooral dat een Feyenoord fan door een meeuw werd onder geschetenquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel jammer dat je die van die meet niet meer hebt. Ik meen mij nog iets te herinneren over een zwerver, iemand die in sausjes was geflikkerd en iets met een roze keuken?
Oh ja dat is waar ook.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral dat een Feyenoord fan door een meeuw werd onder gescheten
Maar als het kort geleden was, had dat wel gekund?quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. Dan was @:aeque niet bij mij hoor!![]()
![]()
Ohaiquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als het kort geleden was, had dat wel gekund?![]()
Dit is dan wel niet de liefdes sc, maar worden er hier ook al stelletjes gevormd?
Nou ik ga nog steeds elke avond alleen naar bed hoor. Niemand om te knuffelen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als het kort geleden was, had dat wel gekund?![]()
Dit is dan wel niet de liefdes sc, maar worden er hier ook al stelletjes gevormd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |