Dit is toch juist de nuchtere van de twee broers?quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:43 schreef Beaurealis het volgende:
Toch nog even gewacht zodat hij niet met de ramadan mee hoefde te doen
Nee, die andere. Met het gebit.quote:
Zonder gebit.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, die andere. Met het gebit.
[ afbeelding ]
Op blote voeten?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:44 schreef SEMTEX het volgende:
Nu al benieuwd naar de beelden van zijn bedevaartstocht naar Mekka.
Mijn ogen wat doe jequote:Op dinsdag 23 april 2024 13:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, die andere. Met het gebit.
[ afbeelding ]
De tandjes... Wat is er met zijn tandjes?quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:34 schreef sly-nl het volgende:
Die is niet goed, joh![]()
Tijdelijk project en vast impulsief aangegaan na wat gesprekken met bevriende mocro-dealer met 'n vlotte babbel, of zoietsz!@
Volgende maand gewoon weer aan de poppers en ketamine en op only fans in bad.. De week erop een butt lift.![]()
Eerst maar 'ns het fimpje zien op z'n Insta van z'n besnijden bij een Turkse dierenarts or whatever (voor een pikkie) voor ik geloof dat het hem menens is![]()
[ afbeelding ]
Het syndroom van Kleuterbek.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:03 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
De tandjes... Wat is er met zijn tandjes?
Standaard voor het plaatsen nieuwe tanden, vijlen ze af.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:03 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
De tandjes... Wat is er met zijn tandjes?
Moest lachen om dit mentale plaatjequote:Op dinsdag 23 april 2024 13:44 schreef SEMTEX het volgende:
Nu al benieuwd naar de beelden van zijn bedevaartstocht naar Mekka.
Innerlijke rust he.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:23 schreef Marsenal het volgende:
Je lijkt mij wel een uniek soort verstandelijk beperkt als je vrijwillig een religie gaat aanhangen, maar dat je dan ook nog voor de islam kiest terwijl je hier in vredestijd geboren bent, dan ben je mij in elk geval helemaal kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |