Aandachtshoerenquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zoon van Dries Roelvink, volkszanger.
[ afbeelding ]
Ik zal voor jou bidden 🙏quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn wel vaak dommige ijdele figuren zoals deze kerel en voetballertjes die dat doen he.
Heb ij zelf al gedaanquote:
Dat was die andere roelvink meen ikquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:56 schreef Beathoven het volgende:
Het is voor mensen met aanleg voor een geloof nogal een ding om een labeltje te veranderen nadat er wat gebeurd is.
In de extremere vormen vind ik dit vaak wel kwalijk. Bijvoorbeeld bij moord, verkrachting of erger. Dat iemand even z’n verleden en schuld voor zichzelf virtueel weg doucht door zich te bekeren.
Roelvink lijkt me ook zo’n lul die met hoge snelheid vooral het leven van anderen bedreigde. Hij zal door wat m is overkomen vast wat voorzichtiger zijn geworden… of niet (en dan heeft de rebranding geen zin). Maar ik snap niet dat sommigen eerst zoiets nodig hebben voor ze volwassener worden.
Nou ja, ook bekeerd toch?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat was die andere roelvink meen ik
Ah zo, ja dan wel eens met jou verderquote:
quote:Donny raakte gewond toen hij een fitnessvideo met vrienden draaide. Daarbij werd hij overreden door een Hummer.
Inshallah.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zoon van Dries Roelvink, volkszanger.
[ afbeelding ]
Dat gebeuren gaf hem diepe inzichten in het leven en een hogere machtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dit is toch juist de nuchtere van de twee broers?quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:43 schreef Beaurealis het volgende:
Toch nog even gewacht zodat hij niet met de ramadan mee hoefde te doen
Nee, die andere. Met het gebit.quote:
Zonder gebit.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, die andere. Met het gebit.
[ afbeelding ]
Op blote voeten?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:44 schreef SEMTEX het volgende:
Nu al benieuwd naar de beelden van zijn bedevaartstocht naar Mekka.
Mijn ogen wat doe jequote:Op dinsdag 23 april 2024 13:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, die andere. Met het gebit.
[ afbeelding ]
De tandjes... Wat is er met zijn tandjes?quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:34 schreef sly-nl het volgende:
Die is niet goed, joh![]()
Tijdelijk project en vast impulsief aangegaan na wat gesprekken met bevriende mocro-dealer met 'n vlotte babbel, of zoietsz!@
Volgende maand gewoon weer aan de poppers en ketamine en op only fans in bad.. De week erop een butt lift.![]()
Eerst maar 'ns het fimpje zien op z'n Insta van z'n besnijden bij een Turkse dierenarts or whatever (voor een pikkie) voor ik geloof dat het hem menens is![]()
[ afbeelding ]
Het syndroom van Kleuterbek.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:03 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
De tandjes... Wat is er met zijn tandjes?
Standaard voor het plaatsen nieuwe tanden, vijlen ze af.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:03 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
De tandjes... Wat is er met zijn tandjes?
Moest lachen om dit mentale plaatjequote:Op dinsdag 23 april 2024 13:44 schreef SEMTEX het volgende:
Nu al benieuwd naar de beelden van zijn bedevaartstocht naar Mekka.
Innerlijke rust he.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:23 schreef Marsenal het volgende:
Je lijkt mij wel een uniek soort verstandelijk beperkt als je vrijwillig een religie gaat aanhangen, maar dat je dan ook nog voor de islam kiest terwijl je hier in vredestijd geboren bent, dan ben je mij in elk geval helemaal kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |