zo?quote:
Lekker glijdenquote:Op zaterdag 20 april 2024 07:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Waren we toch weer getuige van een zeer zeldzame fout van Sir Lulu.
13s op 20 rondjesquote:Op zaterdag 20 april 2024 07:54 schreef Managarm het volgende:
Smorgens, net in bed de sprintrace liggen kijken. De voorsprong van Max was toch wel enorm weer.
In 10 rondjes hè? Daarvoor reed hij niet eens eerste. Denk wel dat het uitmaakte dat HAM 2e ligt in plaats van LEC of SAI.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:59 schreef wdn het volgende:
[..]
13s op 20 rondjes![]()
Als het droog blijft en hij een beetje doorzet wordt dat 30s.
Bandensparend 20s,
laquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In 10 rondjes hè? Daarvoor reed hij niet eens eerste. Denk wel dat het uitmaakte dat HAM 2e ligt in plaats van LEC of SAI.
Vergeet niet dat teams nu aan de afstelling mogen werken hè? En Ferrari niet in een treintje vast zit wil ik het nog wel zien.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:13 schreef wdn het volgende:
[..]
la
kortom: plek 1 in de de race wordt wrs. saai
Was dat druk? Ik vond het wel een beetje dom van Norris, die remfout van Hamilton was wel onder druk, Alonso goed, Sainz wat te overenthousiast, is wel leuk maar niet handig, Perez daar slim gebruik van gemaakt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:26 schreef Rianne84 het volgende:
Norris bezweken onder druk.
Mooi gevecht tussen ALO, PER en de Ferrari's![]()
Max![]()
Leek alsof Norris bang was voor Lewis naast hem, hij stuurde zelf te veel naar links. Maar weet niet wat hij er zelf over heeft gezegd.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dat druk? Ik vond het wel een beetje dom van Norris, die remfout van Hamilton was wel onder druk, Alonso goed, Sainz wat te overenthousiast, is wel leuk maar niet handig, Perez daar slim gebruik van gemaakt.
Hier wat ze er beiden over zeidenquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Leek alsof Norris bang was voor Lewis naast hem, hij stuurde zelf te veel naar links. Maar weet niet wat hij er zelf over heeft gezegd.
Nou ja, ik zag het toevallig net ff terug en het was wel een divebomb die het niet redt waarmee hij Sainz behoorlijk benadeeld (en zichzelf ook).quote:
Maar waarom dan geen grid straf?quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, ik zag het toevallig net ff terug en het was wel een divebomb die het niet redt waarmee hij Sainz behoorlijk benadeeld (en zichzelf ook).
Witness greatness.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:45 schreef Rnie het volgende:
13 seconden in tien rondjesOpzich snap ik wel dat mensen langzamerhand afhaken.
vieze deel van de trackquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Leek alsof Norris bang was voor Lewis naast hem, hij stuurde zelf te veel naar links. Maar weet niet wat hij er zelf over heeft gezegd.
Geen idee, maar ik vond wel dat Alonso er fout zat iig.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vond wel dat Alonso er fout zat iig.
Ik dacht juist dat men vanaf de sprint Q geen wijzigingen mogen doorvoeren.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat teams nu aan de afstelling mogen werken hè? En Ferrari niet in een treintje vast zit wil ik het nog wel zien.
Je sliep zo liefquote:
en dat op gebruikte bandenquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:45 schreef Rnie het volgende:
13 seconden in tien rondjesOpzich snap ik wel dat mensen het langzamerhand een beetje beu vinden.
We hebben dit weekend wel een helm-smilyquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
We hebben dit weekend wel een helm-smily
Maar een lachende, met een smilequote:
Dat is nieuw dit jaar.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat men vanaf de sprint Q geen wijzigingen mogen doorvoeren.
Ordnung müst sein.quote:
tis er in ieder geval warmer dan hierquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:03 schreef Jane het volgende:
Zie ik daar een klein zonnetje door de smog heenkomen in Shanghai?
Smun.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:03 schreef Jane het volgende:
Zie ik daar een klein zonnetje door de smog heenkomen in Shanghai?
Sabotage door Chinaquote:
Ja, jeweetwel, die dikke die altijd thuisbezorgd aan de deur krijgtquote:
Even opwarmenquote:
USS Williams.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:06 schreef greysbones het volgende:
pwohhh die williams
is ook een slagschip om te besturen
lekker tochquote:
Om 5:00 uur was het rustigquote:
Een paar nachtbrakers zijn weer in slaap gevallen, waarschijnlijk.quote:
Tijd afgenomen.quote:
jij somsquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sommigen hebben een emmer koud water nodig
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sommigen hebben een emmer koud water nodig
Die gaat ervoor.quote:
Omdat dat volgens de stewards niet in de regels staat.quote:
quote:"As an aside to the FIA, we note that the language in the regulations as to when a car has retired and the resultant consequences on penalties that may be imposed or served, especially when that car is otherwise classified, is somewhat unclear and we would recommend that the FIA considers making the necessary amendments to bring greater clarity to this issue,"
Lijkt bijna wel, ja.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:21 schreef Peterselieman het volgende:
Hebben ze yuki een defect chassis gegeven ofzo?
Die andere heeft vanmorgen al gepresenteerd. Daar moet hij nog van bijkomen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:21 schreef Zorro het volgende:
Russell 7, de andere Mercedes 18
HAHAHAHAAAAAAA
'Held'quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:21 schreef _UserName_ het volgende:
Jammer van Zhou, en Lewis, tsja, van held naar schlemiel..
Gepresteerd? Geluk dat Alonso alles ophield anders had ie nou nog niet geweten hoe het podium eruit zag.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die andere heeft vanmorgen al gepresenteerd. Daar moet hij nog van bijkomen.
Ik dacht dat we vanaf P2 kijken omdat P1 toch wel vast staatquote:
Minder schandelijk dan Perez, Hamilton heeft in elk geval gewoon een mindere auto.quote:
Denk niet dat ze volgend jaar een goeie auto hebben.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:22 schreef Zorro het volgende:
Toto denkt "blij dat ik daar volgend jaar vanaf ben"
Je zou het bijna denken ja..quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:21 schreef Peterselieman het volgende:
Chassis omgeruild met Dani Ricquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:21 schreef Peterselieman het volgende:
Er zit heel veel ruimte tussen 'held' en 'schandelijk'quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Minder schandelijk dan Perez, Hamilton heeft in elk geval gewoon een mindere auto.
Te korte tijd.quote:
+10s en 3 strafpuntenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:24 schreef Nober het volgende:
Niet handig gedaan van Alonso in de sprint vanmorgen. Zal inmiddels wel eens een straf hebben gekregen.
De bochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Yuki voelt zich gepiepeld.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Yuki voelt zich gepiepeld.
"Want zij zijn groot en ik ben klein en da's niet eerlijk!"
quote:
Is hij ook voor PSV?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Yuki voelt zich gepiepeld.
"Want zij zijn groot en ik ben klein en da's niet eerlijk!"
De standaard voor Lewis mag toch wel hoger zijn. Verstappen wordt ook met een andere standaard beoordeeld.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Minder schandelijk dan Perez, Hamilton heeft in elk geval gewoon een mindere auto.
Perez zet zich vooralsnog weer grandioos voor lul.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:27 schreef greysbones het volgende:
No sweat![]()
echt bedenk iets anders om te zeggen
Nee. Dat is Max. Dat zie je ook aan het gemak waarmee hij kampioen wordt.quote:
Nog even de regels erop nageslagen, maar dit klopt niet. Er staat wel degelijk in de regels (54.3 van de Sporting Regulations) dat er een grid penalty uitgedeeld kan worden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat dat volgens de stewards niet in de regels staat.
[..]
quote:If any of the four (4) penalties above are imposed upon a driver, and that driver is unable to
serve the penalty due to retirement from the sprint session or the race, the stewards may
impose a grid place penalty on the driver at his next race.
Live timing loopt ver voor op ViaPlayquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, spoilers
Je loopt 2s voor op mij
ik stream F1TvPOroquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Live timing loopt ver voor op ViaPlay
We are checking.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:35 schreef _UserName_ het volgende:
Sainz denkt: ik ben de beste in het team, ik ben Leclerc?
goed planquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:36 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik maar even een koffie ga zetten
Whut?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Om precies deze reden worden coureurs als Sainz en Norris vanmorgen denk ik nooit wereldkampioen.
Copy thatquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk niet eens dat er veel te repareren valt. Nieuwe voorvleugel en een set banden erop en gaan.quote:
the race craft van sainzquote:
Sainz maakt er imho minder dan Leclerc en ook wereldkampioenen maken wel eens zo'n fout.quote:
ik denk dat de de ophanging rechtsvoor wel moeten controlerenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat er veel te repareren valt. Nieuwe voorvleugel en een set banden erop en gaan.
dit was pas Q2quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
the race craft van sainz
en die hij nu dus ook bij deze crash laat zien
door ervoor te zorgen dat hij de auto niet volledig stuk rijdt
is er 1 waar een aantal rijders jaloers op zal zijn
Dat was een goed idee van jequote:Op zaterdag 20 april 2024 09:36 schreef Nattekat het volgende:
Maar dat hangt af van de auto. In een matige auto de schade beperken ten opzichte van een superauto kan ook meer dan uitstekend zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:29 schreef franske19 het volgende:
[..]
De standaard voor Lewis mag toch wel hoger zijn. Verstappen wordt ook met een andere standaard beoordeeld.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Allemaal op de koffie bij @:nattekat?
Lewis heeft naar mijn mening vaak een motivatie issue. Heeft hij een goede auto dan is hij top, zodra het wat minder loopt haalt hij niet alles eruit. Ook in de jaren toen hij zijn titel binnen had liet hij het gaan waar Max alles wou winnen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:29 schreef franske19 het volgende:
[..]
De standaard voor Lewis mag toch wel hoger zijn. Verstappen wordt ook met een andere standaard beoordeeld.
Ze hebben tegen Ricciardo gezegd dat hij een nieuw chassis zou krijgen, maar waren even vergeten tegen Tsunoda te zeggen dat hij het brakke chassis van Ricciardo zou krijgen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:21 schreef Peterselieman het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb geen koffieplant in m'n keuken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen als hij verse koffie heeft
Dan hoop ik dat het geen natte Civetkat is want voor je het weet krijg je Kopi Luwak.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mwa, hij heeft wel awareness in dit geval maar ook wat geluk, de commentatoren maken er wel wat moois van.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
the race craft van sainz
en die hij nu dus ook bij deze crash laat zien
door ervoor te zorgen dat hij de auto niet volledig stuk rijdt
is er 1 waar een aantal rijders jaloers op zal zijn
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het geen natte Civetkat is want voor je het weet krijg je Kopi Luwak.
Heiligheidschennisquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:46 schreef Perox het volgende:
Ik zie nou pas dat Sjors een rode helm heeft dit weekend.
Ik zie het her en der al gebruikt worden op het internet, dus helaasquote:
ik vond die heid er tussen ook niet eens heel stomquote:
Heiligheldschennisquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vond die heid er tussen ook niet eens heel stom
zolang de achterbanden maar even groot zijn, links en rechts.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:47 schreef -XOR- het volgende:
Ik mag hopen dat VER niet op nieuw rood staat.
Het klinkt wel logischer.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vond die heid er tussen ook niet eens heel stom
Snurk.quote:
Welneequote:Op zaterdag 20 april 2024 09:50 schreef Nizno het volgende:
ow jottum gaan we leuke discussie krijgen of sainz wel of niet de pitbox weer uit had gemogen
Waarom niet?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:50 schreef Nizno het volgende:
ow jottum gaan we leuke discussie krijgen of sainz wel of niet de pitbox weer uit had gemogen
wie gaat daarover discussierenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:50 schreef Nizno het volgende:
Het is geen IndyCar. In de F1 hebben we die regel nog niet.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:50 schreef Nizno het volgende:
Hoezo? Zeggen ze iets op F1TV?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:50 schreef Nizno het volgende:
F1TV Engels commentaar heeft regeltjes gevonden dat als je stil staat in de kwali je niet meer mee zou mogen doenquote:
F1TV verwart het met F2quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie gaat daarover discussieren
die regel is er nog niet
na een rode vlag veroorzaken mag je niet meer een tijd neerzetten
quote:
Hij reed uit eigen beweging terug naar de pits. Dus hij was niet stil gevallen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
F1TV Engels commentaar heeft regeltjes gevonden dat als je stil staat in de kwali je niet meer mee zou mogen doen
Omdat 'ie rood veroorzaakt heeft.quote:
nee omdat hij stil stond tijdens de kwali op de baanquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Omdat 'ie rood veroorzaakt heeft.
Ik vind dat wel dubieus hoor, aangezien het ook nogal random is wanneer ze besluiten dat het rood is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |