zo?quote:
Lekker glijdenquote:Op zaterdag 20 april 2024 07:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Waren we toch weer getuige van een zeer zeldzame fout van Sir Lulu.
13s op 20 rondjesquote:Op zaterdag 20 april 2024 07:54 schreef Managarm het volgende:
Smorgens, net in bed de sprintrace liggen kijken. De voorsprong van Max was toch wel enorm weer.
In 10 rondjes hè? Daarvoor reed hij niet eens eerste. Denk wel dat het uitmaakte dat HAM 2e ligt in plaats van LEC of SAI.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:59 schreef wdn het volgende:
[..]
13s op 20 rondjes![]()
Als het droog blijft en hij een beetje doorzet wordt dat 30s.
Bandensparend 20s,
laquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In 10 rondjes hè? Daarvoor reed hij niet eens eerste. Denk wel dat het uitmaakte dat HAM 2e ligt in plaats van LEC of SAI.
Vergeet niet dat teams nu aan de afstelling mogen werken hè? En Ferrari niet in een treintje vast zit wil ik het nog wel zien.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:13 schreef wdn het volgende:
[..]
la
kortom: plek 1 in de de race wordt wrs. saai
Was dat druk? Ik vond het wel een beetje dom van Norris, die remfout van Hamilton was wel onder druk, Alonso goed, Sainz wat te overenthousiast, is wel leuk maar niet handig, Perez daar slim gebruik van gemaakt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:26 schreef Rianne84 het volgende:
Norris bezweken onder druk.
Mooi gevecht tussen ALO, PER en de Ferrari's![]()
Max![]()
Leek alsof Norris bang was voor Lewis naast hem, hij stuurde zelf te veel naar links. Maar weet niet wat hij er zelf over heeft gezegd.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dat druk? Ik vond het wel een beetje dom van Norris, die remfout van Hamilton was wel onder druk, Alonso goed, Sainz wat te overenthousiast, is wel leuk maar niet handig, Perez daar slim gebruik van gemaakt.
Hier wat ze er beiden over zeidenquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Leek alsof Norris bang was voor Lewis naast hem, hij stuurde zelf te veel naar links. Maar weet niet wat hij er zelf over heeft gezegd.
Nou ja, ik zag het toevallig net ff terug en het was wel een divebomb die het niet redt waarmee hij Sainz behoorlijk benadeeld (en zichzelf ook).quote:
Maar waarom dan geen grid straf?quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, ik zag het toevallig net ff terug en het was wel een divebomb die het niet redt waarmee hij Sainz behoorlijk benadeeld (en zichzelf ook).
Witness greatness.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:45 schreef Rnie het volgende:
13 seconden in tien rondjesOpzich snap ik wel dat mensen langzamerhand afhaken.
vieze deel van de trackquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Leek alsof Norris bang was voor Lewis naast hem, hij stuurde zelf te veel naar links. Maar weet niet wat hij er zelf over heeft gezegd.
Geen idee, maar ik vond wel dat Alonso er fout zat iig.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vond wel dat Alonso er fout zat iig.
Ik dacht juist dat men vanaf de sprint Q geen wijzigingen mogen doorvoeren.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat teams nu aan de afstelling mogen werken hè? En Ferrari niet in een treintje vast zit wil ik het nog wel zien.
Je sliep zo liefquote:
en dat op gebruikte bandenquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:45 schreef Rnie het volgende:
13 seconden in tien rondjesOpzich snap ik wel dat mensen het langzamerhand een beetje beu vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |