abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 april 2024 @ 22:25:05 #76
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_213288933
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
HAHAHAHA, zeker vanwege die avatar _O-

Maar goed, blijf erbij dat Weski in de tang zit en alles probeert om haarzelf en haar naasten te redden. Het is duidelijk dat ze niet vrijuit kan spreken, maar dat deed ze sowieso al niet.
Hte feit dat haar gevraagd is om kroongetuige te worden , blijkt wel dat men haar onder dwang heeft willen gebruiken als boodschapper

Ze is eruit gestapt met hulp van de overheid , die haar nu beschermd

ze is duidelijk nog erg bang
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_213288941
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:25 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Hte feit dat haar gevraagd is om kroongetuige te worden , blijkt wel dat men haar onder dwang heeft willen gebruiken als boodschapper

Ze is eruit gestapt met hulp van de overheid , die haar nu beschermd

ze is duidelijk nog erg bang
ja en dat zie je duidelijk, echt enorm triest.
pi_213289026
PS Maar moet erbij dat als overschatting van haarzelf, zij zou het wel even oplossen juridisch voor die grote schurk met haar grote staat van dienst. En dan als zielig vogeltje bij Buitenhof gaan zitten, och erme!

Totaal geen medelijden.
  zondag 21 april 2024 @ 22:39:56 #79
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213289060
Ik ben geen rechter maar denk dat Firuze60 ook geen rechter is en maar goed ook
  zondag 21 april 2024 @ 22:40:06 #80
323876 michaelmoore
pi_213289063
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:35 schreef Firuze60 het volgende:
PS Maar moet erbij dat als overschatting van haarzelf, zij zou het wel even oplossen juridisch voor die grote schurk met haar grote staat van dienst. En dan als zielig vogeltje bij Buitenhof gaan zitten, och erme!

Totaal geen medelijden.
ik geloof niet dat ze om medelijden vroeg en zeker niet van jou

ze had een boek geschreven
Het geluid van de stilte
daar was ze voor gevraagd
De titel impliceert wel dat ze iets meegemaakt heeft dat heel erg indruk op haar heeft gemaakt
je moet wel kijken als je mee wilt kletsen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_213289087
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik geloof niet dat ze om medelijden vroeg en zeker niet van jou

ze had een boek geschreven
Het geluid van de stilte
daar was ze voor gevraagd
De titel impliceert wel dat ze iets meegemaakt heeft dat heel erg indruk op haar heeft gemaakt
je moet wel kijken als je mee wilt kletsen
Ze is gechanteerd, door wie of wat laat ik dan in het midden. Ben geen rechter. Maar haar boek geloof ik niet.
  zondag 21 april 2024 @ 22:43:32 #82
323876 michaelmoore
pi_213289093
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:43 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ze is gechanteerd, door wie of wat laat ik dan in het midden. Ben geen rechter. Maar haar boek geloof ik niet.
je hebt het niet gelezen het is net pas uit
het zal ook geen bestseller worden , het is duidelijk dat ze geen werk heeft gedaan , heeft kunnen doen
Het is de vraag of ze ooit nog kan werken
pi_213289139
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:43 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
je hebt het niet gelezen het is net pas uit
het zal ook geen bestseller worden , het is duidelijk dat ze geen werk heeft gedaan , heeft kunnen doen
Het is de vraag of ze ooit nog kan werken

Nee, heb alleen de NRC-recensie gelezen. Haar boek ga ik nooit kopen. Zij is vet van haar dikke toenmalige reet gevallen toen ze de ambitie kreeg om de meest gevaarlijke misdadiger te verdedigen die er de laatste jaren was. Een vieze vuile gluiperd die nu aan vijf moorden bewezen wordt gelinkt, maar er veel meer op zijn conto heeft staan.
pi_213289447
"Omdat je altijd maar andermans ellende probeert op te lossen."

Uitspraak Weski in Buitenhof, geen idee of dat haar interne motivatie ooit is geweest om haar beroep te gaan uitoefenen, maar enige schijnheiligheid durf ik hier wel te noemen.

Dat doet GOTFERREDOMME elke hulpverlener hier, dom wijf, elk zorgmedewerker, elk politieman, elk brandweerman. En ZEKER niet als eerste een of andere advocaat. Zij lost al jaren iets op, maar wel met een vette bill, dit keer ging ze op haar muil.
  zondag 21 april 2024 @ 23:32:54 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213289466
Weski had geen hele hoge tarieven eigenlijk voor zover ik me herinner. En wel pittige zaken die ze behandelde
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_213289482
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2024 23:32 schreef Molo het volgende:
Weski had geen hele hoge tarieven eigenlijk voor zover ik me herinner. En wel pittige zaken die ze behandelde
Ah, dus Taghi deed aan hollandse zuinigheid. :D
pi_213289575
'"Ik zal dus niets hoeven zeggen." Zo overduidelijk dat zij gechanteerd wordt. Krijg bijna kromme tenen van dit interview. Jajajajaja, Inez, onderschat de kijkers niet met je gezwam. Maar sorry weer.... geen medelijden, wel mededogen en ik hoop dat zij haar oude dag nog een beetje leuk door kan brengen zonder angst.
  maandag 22 april 2024 @ 12:06:44 #88
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213291932
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 23:59 schreef Firuze60 het volgende:
'"Ik zal dus niets hoeven zeggen." Zo overduidelijk dat zij gechanteerd wordt. Krijg bijna kromme tenen van dit interview. Jajajajaja, Inez, onderschat de kijkers niet met je gezwam. Maar sorry weer.... geen medelijden, wel mededogen en ik hoop dat zij haar oude dag nog een beetje leuk door kan brengen zonder angst.
Zij en haar (klein)kinderen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 22 april 2024 @ 14:14:09 #89
80382 manny
30 is best veel
pi_213292801
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, heb alleen de NRC-recensie gelezen. Haar boek ga ik nooit kopen. Zij is vet van haar dikke toenmalige reet gevallen toen ze de ambitie kreeg om de meest gevaarlijke misdadiger te verdedigen die er de laatste jaren was. Een vieze vuile gluiperd die nu aan vijf moorden bewezen wordt gelinkt, maar er veel meer op zijn conto heeft staan.
Ik begrijp dat de grondbeginselen van de rechtstaat u nog niet helemaal duidelijk zijn.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_213292838
quote:
19s.gif Op maandag 22 april 2024 14:14 schreef manny het volgende:

[..]
Ik begrijp dat de grondbeginselen van de rechtstaat u nog niet helemaal duidelijk zijn.
Verdachten verdedigen en daar nog geld voor krijgen ook. En dan is er iets goeds mis met je. Schande!
pi_213292849
Nietszeggend interview gisteren.
pi_213293026
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 14:18 schreef Zipportal het volgende:
Nietszeggend interview gisteren.
Schokkend hoeveel mensen met haar luchtfietserij mee huilen.
pi_213293651
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Jij wel?
Nee, maar snap de meest elementaire rechtsbeginselen wel. Jij zit daarin nog op Middeleeuws strontscheppersniveau.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 22 april 2024 @ 18:09:35 #94
80382 manny
30 is best veel
pi_213294974
Ik post em nog maar eens. In dit topic vanwege Inez, en hoe die er van langs krijgt (pak em beet op 02:10), maar kijk vooral ook het deel met Engnek Spong. En uiteraard het waardeloze "begeleiden" van mevrouw Jinek als rode draad.

proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 22 april 2024 @ 19:22:52 #95
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_213295608
quote:
19s.gif Op maandag 22 april 2024 18:09 schreef manny het volgende:
Ik post em nog maar eens. In dit topic vanwege Inez, en hoe die er van langs krijgt (pak em beet op 02:10), maar kijk vooral ook het deel met Engnek Spong. En uiteraard het waardeloze "begeleiden" van mevrouw Jinek als rode draad.

Dank. Het gevoel dat ik voortdurend heb als er weer een advocaat aanschuift bij een talkshow kundig uitgelegd en bevestigd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_213297689
twitter

maandag 22 april 2024 @ 22:34:19 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213297779
Off topic, maar moet gezegd: Petra Urban heldin O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_213419783
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
pi_213420624
Dat ze veroordeeld wordt, lijkt me overigens maar zeer de vraag. De stelligheid waarmee ze het continu over "nu het nog kan" had doet me vermoeden dat ze het einde niet haalt.
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
pi_213422710
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 20:51 schreef nostra het volgende:
Dat ze veroordeeld wordt, lijkt me overigens maar zeer de vraag. De stelligheid waarmee ze het continu over "nu het nog kan" had doet me vermoeden dat ze het einde niet haalt.
Ja dat is de sob-story die je nu wordt verkocht. Ik hoef haar nooit meer op TV te zien. En dat boek zal ik ook niet kopen of anderszins lezen. Mevrouw heeft nogal opvallende ideeën over communicatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')