abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 april 2024 @ 16:56:46 #63
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_213284099
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2024 16:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Allerlei vaagheden verspreid zij en je kan haar nergens op bevragen.
en dat is maar heel verstandig ook, ze wil wel een keer iets meer zeggen, over wat er gebeurrt is , maar nu nog niet

dat zei ze

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 21-04-2024 20:31:03 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_213284137
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2024 16:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Allerlei vaagheden verspreid zij en je kan haar nergens op bevragen.
Ik zou ook wel beter weten dan te praten over Taghi en consorten in haar geval.
pi_213284147
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 16:56 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
en dta is maar heel verstandig ook, ze wil wel eenkeer iets zeggen , maar nu nog niet

dat zei ze
Onzin. Zelfs over haar ziekte kan je haar niet bevragen maar wel het OM beschuldigen van haar niet de juiste zorg geven. Niets mis mee met niet willen delen wat je hebt, alleen is het best wel kwalijk als jij je geheime ziekte misbruikt om het OM in een kwaad daglicht te zetten.
  zondag 21 april 2024 @ 17:02:13 #66
323876 michaelmoore
pi_213284174
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2024 16:59 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Onzin. Zelfs over haar ziekte kan je haar niet bevragen maar wel het OM beschuldigen van haar niet de juiste zorg geven. Niets mis mee met niet willen delen wat je hebt, alleen is het best wel kwalijk als jij je geheime ziekte misbruikt om het OM in een kwaad daglicht te zetten.
nou ja, ze wil geen kroongetuige worden ,

waarom niet,?/
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_213284353
Mijn mening, het lijkt mij overduidelijk dat zij gechanteerd is door Taghi en schijters benauwd is voor die man (en zijn lange armen in de onderwereld). Dit boekje kan zelfs in opdracht van hem zijn geschreven om het juridisch apparaat / de rechtstaat nog meer kwaad te doen.
pi_213287468
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 17:23 schreef Firuze60 het volgende:
Mijn mening, het lijkt mij overduidelijk dat zij gechanteerd is door Taghi en schijters benauwd is voor die man (en zijn lange armen in de onderwereld). Dit boekje kan zelfs in opdracht van hem zijn geschreven om het juridisch apparaat / de rechtstaat nog meer kwaad te doen.
Het is per definitie de overheid zelf die de rechtsstaat kwaad kan doen en met deze regering en dit OM gebeurt dat aldoor. De regering probeert daarom al een tijdje de rechtsstaat te herdefinieren tot de rechtspleging en de rechtsorde, maar dat is echt heel wat anders. Uiteraard neemt hoertje van de macht Twan Huys dat frame klakkeloos over en zet doodleuk even een advocaat tegenover die lijken in de straat alsof hij zelf voor een ernstig antirechtsstatelijk OM werkt.

Weski is al jaren een ontzettende pain in the ass voor een OM dat al vele jaren stelselmatig de rechten van verdachten aan de laars lapt, dat liegt in de rechtszaal en met bewijsmateriaal sjoemelt, dat illegaal ontlasten bewijs achterhoudt, dat stiekeme dealtjes sluit en illegaal advocaten afluistert en die kneuzen van onze rechters missen zowel de intelligentie als de ruggengraat om daar iets tegen te doen. Ze hebben zelfs een pleidooi van Weski weggewuifd omdat het onbegrijpelijke zou zijn, terwijl ik het gewoon kan lezen. Rechters kruipen sowieso veel te veel het OM op schoot dus het is Weski tegen de rest van de wereld.

Gelukkig is het een standvastige vrouw maar ze kan niet in haar eentje onze rechtsstaat herstellen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_213287793
Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan als haar. Op zoveel mogelijk kanalen vertellen dat je je mond houdt.
pi_213288441
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 20:47 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan als haar. Op zoveel mogelijk kanalen vertellen dat je je mond houdt.
En ook een boek schrijven dat je je mond moet houden? 8-) ^p^
pi_213288708
" Ik tracht mij niet om de makkes in te gaan om wat of wat " Het mens is knettergek en terecht opgepakt, ook al is haar arrestatie wat inhumaan verlopen. Het enige dat ze zit te raaskallen in dit programma is over haar arrestatie en opsluiting. Terwijl zij juist in haar advocatenverleden altijd heeft zitten hameren op de juridische feiten zonder enige bijbehorende emotionele zaken. Met een enorm poeha met juridische kwats kwam zij altijd zeer overtuigend over.

Voor mij (ben geen rechter) is ze zo schuldig als de nete, doet geen boek aan af, ze heeft zich laten chanteren.
pi_213288809
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:04 schreef Firuze60 het volgende:

Voor mij (ben geen rechter) is ze zo schuldig als de nete, doet geen boek aan af, ze heeft zich laten chanteren.
Dat hoef je er niet bij te zeggen hoor, het niveauverschil is helder.
pi_213288826
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat hoef je er niet bij te zeggen hoor, het niveauverschil is helder.
Jij wel?
pi_213288843
Ik ben ook geen rechter maar ik zou user firuze60 eens aandachtig gaan bespioneren als ik het OM was.
pi_213288865
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:15 schreef Nober het volgende:
Ik ben ook geen rechter maar ik zou user firuze60 eens aandachtig gaan bespioneren als ik het OM was.
HAHAHAHA, zeker vanwege die avatar _O-

Maar goed, blijf erbij dat Weski in de tang zit en alles probeert om haarzelf en haar naasten te redden. Het is duidelijk dat ze niet vrijuit kan spreken, maar dat deed ze sowieso al niet.
  zondag 21 april 2024 @ 22:25:05 #76
323876 michaelmoore
pi_213288933
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
HAHAHAHA, zeker vanwege die avatar _O-

Maar goed, blijf erbij dat Weski in de tang zit en alles probeert om haarzelf en haar naasten te redden. Het is duidelijk dat ze niet vrijuit kan spreken, maar dat deed ze sowieso al niet.
Hte feit dat haar gevraagd is om kroongetuige te worden , blijkt wel dat men haar onder dwang heeft willen gebruiken als boodschapper

Ze is eruit gestapt met hulp van de overheid , die haar nu beschermd

ze is duidelijk nog erg bang
pi_213288941
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:25 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Hte feit dat haar gevraagd is om kroongetuige te worden , blijkt wel dat men haar onder dwang heeft willen gebruiken als boodschapper

Ze is eruit gestapt met hulp van de overheid , die haar nu beschermd

ze is duidelijk nog erg bang
ja en dat zie je duidelijk, echt enorm triest.
pi_213289026
PS Maar moet erbij dat als overschatting van haarzelf, zij zou het wel even oplossen juridisch voor die grote schurk met haar grote staat van dienst. En dan als zielig vogeltje bij Buitenhof gaan zitten, och erme!

Totaal geen medelijden.
  zondag 21 april 2024 @ 22:39:56 #79
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213289060
Ik ben geen rechter maar denk dat Firuze60 ook geen rechter is en maar goed ook
  zondag 21 april 2024 @ 22:40:06 #80
323876 michaelmoore
pi_213289063
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:35 schreef Firuze60 het volgende:
PS Maar moet erbij dat als overschatting van haarzelf, zij zou het wel even oplossen juridisch voor die grote schurk met haar grote staat van dienst. En dan als zielig vogeltje bij Buitenhof gaan zitten, och erme!

Totaal geen medelijden.
ik geloof niet dat ze om medelijden vroeg en zeker niet van jou

ze had een boek geschreven
Het geluid van de stilte
daar was ze voor gevraagd
De titel impliceert wel dat ze iets meegemaakt heeft dat heel erg indruk op haar heeft gemaakt
je moet wel kijken als je mee wilt kletsen
pi_213289087
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik geloof niet dat ze om medelijden vroeg en zeker niet van jou

ze had een boek geschreven
Het geluid van de stilte
daar was ze voor gevraagd
De titel impliceert wel dat ze iets meegemaakt heeft dat heel erg indruk op haar heeft gemaakt
je moet wel kijken als je mee wilt kletsen
Ze is gechanteerd, door wie of wat laat ik dan in het midden. Ben geen rechter. Maar haar boek geloof ik niet.
  zondag 21 april 2024 @ 22:43:32 #82
323876 michaelmoore
pi_213289093
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:43 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ze is gechanteerd, door wie of wat laat ik dan in het midden. Ben geen rechter. Maar haar boek geloof ik niet.
je hebt het niet gelezen het is net pas uit
het zal ook geen bestseller worden , het is duidelijk dat ze geen werk heeft gedaan , heeft kunnen doen
Het is de vraag of ze ooit nog kan werken
pi_213289139
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:43 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
je hebt het niet gelezen het is net pas uit
het zal ook geen bestseller worden , het is duidelijk dat ze geen werk heeft gedaan , heeft kunnen doen
Het is de vraag of ze ooit nog kan werken

Nee, heb alleen de NRC-recensie gelezen. Haar boek ga ik nooit kopen. Zij is vet van haar dikke toenmalige reet gevallen toen ze de ambitie kreeg om de meest gevaarlijke misdadiger te verdedigen die er de laatste jaren was. Een vieze vuile gluiperd die nu aan vijf moorden bewezen wordt gelinkt, maar er veel meer op zijn conto heeft staan.
pi_213289447
"Omdat je altijd maar andermans ellende probeert op te lossen."

Uitspraak Weski in Buitenhof, geen idee of dat haar interne motivatie ooit is geweest om haar beroep te gaan uitoefenen, maar enige schijnheiligheid durf ik hier wel te noemen.

Dat doet GOTFERREDOMME elke hulpverlener hier, dom wijf, elk zorgmedewerker, elk politieman, elk brandweerman. En ZEKER niet als eerste een of andere advocaat. Zij lost al jaren iets op, maar wel met een vette bill, dit keer ging ze op haar muil.
  zondag 21 april 2024 @ 23:32:54 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213289466
Weski had geen hele hoge tarieven eigenlijk voor zover ik me herinner. En wel pittige zaken die ze behandelde
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_213289482
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2024 23:32 schreef Molo het volgende:
Weski had geen hele hoge tarieven eigenlijk voor zover ik me herinner. En wel pittige zaken die ze behandelde
Ah, dus Taghi deed aan hollandse zuinigheid. :D
pi_213289575
'"Ik zal dus niets hoeven zeggen." Zo overduidelijk dat zij gechanteerd wordt. Krijg bijna kromme tenen van dit interview. Jajajajaja, Inez, onderschat de kijkers niet met je gezwam. Maar sorry weer.... geen medelijden, wel mededogen en ik hoop dat zij haar oude dag nog een beetje leuk door kan brengen zonder angst.
  maandag 22 april 2024 @ 12:06:44 #88
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213291932
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 23:59 schreef Firuze60 het volgende:
'"Ik zal dus niets hoeven zeggen." Zo overduidelijk dat zij gechanteerd wordt. Krijg bijna kromme tenen van dit interview. Jajajajaja, Inez, onderschat de kijkers niet met je gezwam. Maar sorry weer.... geen medelijden, wel mededogen en ik hoop dat zij haar oude dag nog een beetje leuk door kan brengen zonder angst.
Zij en haar (klein)kinderen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 22 april 2024 @ 14:14:09 #89
80382 manny
30 is best veel
pi_213292801
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, heb alleen de NRC-recensie gelezen. Haar boek ga ik nooit kopen. Zij is vet van haar dikke toenmalige reet gevallen toen ze de ambitie kreeg om de meest gevaarlijke misdadiger te verdedigen die er de laatste jaren was. Een vieze vuile gluiperd die nu aan vijf moorden bewezen wordt gelinkt, maar er veel meer op zijn conto heeft staan.
Ik begrijp dat de grondbeginselen van de rechtstaat u nog niet helemaal duidelijk zijn.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_213292838
quote:
19s.gif Op maandag 22 april 2024 14:14 schreef manny het volgende:

[..]
Ik begrijp dat de grondbeginselen van de rechtstaat u nog niet helemaal duidelijk zijn.
Verdachten verdedigen en daar nog geld voor krijgen ook. En dan is er iets goeds mis met je. Schande!
pi_213292849
Nietszeggend interview gisteren.
pi_213293026
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 14:18 schreef Zipportal het volgende:
Nietszeggend interview gisteren.
Schokkend hoeveel mensen met haar luchtfietserij mee huilen.
pi_213293651
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Jij wel?
Nee, maar snap de meest elementaire rechtsbeginselen wel. Jij zit daarin nog op Middeleeuws strontscheppersniveau.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')