en dat is maar heel verstandig ook, ze wil wel een keer iets meer zeggen, over wat er gebeurrt is , maar nu nog nietquote:Op zondag 21 april 2024 16:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Allerlei vaagheden verspreid zij en je kan haar nergens op bevragen.
Ik zou ook wel beter weten dan te praten over Taghi en consorten in haar geval.quote:Op zondag 21 april 2024 16:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Allerlei vaagheden verspreid zij en je kan haar nergens op bevragen.
Onzin. Zelfs over haar ziekte kan je haar niet bevragen maar wel het OM beschuldigen van haar niet de juiste zorg geven. Niets mis mee met niet willen delen wat je hebt, alleen is het best wel kwalijk als jij je geheime ziekte misbruikt om het OM in een kwaad daglicht te zetten.quote:Op zondag 21 april 2024 16:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en dta is maar heel verstandig ook, ze wil wel eenkeer iets zeggen , maar nu nog niet
dat zei ze
nou ja, ze wil geen kroongetuige worden ,quote:Op zondag 21 april 2024 16:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Onzin. Zelfs over haar ziekte kan je haar niet bevragen maar wel het OM beschuldigen van haar niet de juiste zorg geven. Niets mis mee met niet willen delen wat je hebt, alleen is het best wel kwalijk als jij je geheime ziekte misbruikt om het OM in een kwaad daglicht te zetten.
Het is per definitie de overheid zelf die de rechtsstaat kwaad kan doen en met deze regering en dit OM gebeurt dat aldoor. De regering probeert daarom al een tijdje de rechtsstaat te herdefinieren tot de rechtspleging en de rechtsorde, maar dat is echt heel wat anders. Uiteraard neemt hoertje van de macht Twan Huys dat frame klakkeloos over en zet doodleuk even een advocaat tegenover die lijken in de straat alsof hij zelf voor een ernstig antirechtsstatelijk OM werkt.quote:Op zondag 21 april 2024 17:23 schreef Firuze60 het volgende:
Mijn mening, het lijkt mij overduidelijk dat zij gechanteerd is door Taghi en schijters benauwd is voor die man (en zijn lange armen in de onderwereld). Dit boekje kan zelfs in opdracht van hem zijn geschreven om het juridisch apparaat / de rechtstaat nog meer kwaad te doen.
En ook een boek schrijven dat je je mond moet houden?quote:Op zondag 21 april 2024 20:47 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan als haar. Op zoveel mogelijk kanalen vertellen dat je je mond houdt.
Dat hoef je er niet bij te zeggen hoor, het niveauverschil is helder.quote:Op zondag 21 april 2024 22:04 schreef Firuze60 het volgende:
Voor mij (ben geen rechter) is ze zo schuldig als de nete, doet geen boek aan af, ze heeft zich laten chanteren.
Jij wel?quote:Op zondag 21 april 2024 22:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat hoef je er niet bij te zeggen hoor, het niveauverschil is helder.
HAHAHAHA, zeker vanwege die avatarquote:Op zondag 21 april 2024 22:15 schreef Nober het volgende:
Ik ben ook geen rechter maar ik zou user firuze60 eens aandachtig gaan bespioneren als ik het OM was.
Hte feit dat haar gevraagd is om kroongetuige te worden , blijkt wel dat men haar onder dwang heeft willen gebruiken als boodschapperquote:Op zondag 21 april 2024 22:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
HAHAHAHA, zeker vanwege die avatar![]()
Maar goed, blijf erbij dat Weski in de tang zit en alles probeert om haarzelf en haar naasten te redden. Het is duidelijk dat ze niet vrijuit kan spreken, maar dat deed ze sowieso al niet.
ja en dat zie je duidelijk, echt enorm triest.quote:Op zondag 21 april 2024 22:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hte feit dat haar gevraagd is om kroongetuige te worden , blijkt wel dat men haar onder dwang heeft willen gebruiken als boodschapper
Ze is eruit gestapt met hulp van de overheid , die haar nu beschermd
ze is duidelijk nog erg bang
ik geloof niet dat ze om medelijden vroeg en zeker niet van jouquote:Op zondag 21 april 2024 22:35 schreef Firuze60 het volgende:
PS Maar moet erbij dat als overschatting van haarzelf, zij zou het wel even oplossen juridisch voor die grote schurk met haar grote staat van dienst. En dan als zielig vogeltje bij Buitenhof gaan zitten, och erme!
Totaal geen medelijden.
Ze is gechanteerd, door wie of wat laat ik dan in het midden. Ben geen rechter. Maar haar boek geloof ik niet.quote:Op zondag 21 april 2024 22:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ze om medelijden vroeg en zeker niet van jou
ze had een boek geschreven
Het geluid van de stilte
daar was ze voor gevraagd
De titel impliceert wel dat ze iets meegemaakt heeft dat heel erg indruk op haar heeft gemaakt
je moet wel kijken als je mee wilt kletsen
je hebt het niet gelezen het is net pas uitquote:Op zondag 21 april 2024 22:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ze is gechanteerd, door wie of wat laat ik dan in het midden. Ben geen rechter. Maar haar boek geloof ik niet.
Nee, heb alleen de NRC-recensie gelezen. Haar boek ga ik nooit kopen. Zij is vet van haar dikke toenmalige reet gevallen toen ze de ambitie kreeg om de meest gevaarlijke misdadiger te verdedigen die er de laatste jaren was. Een vieze vuile gluiperd die nu aan vijf moorden bewezen wordt gelinkt, maar er veel meer op zijn conto heeft staan.quote:Op zondag 21 april 2024 22:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je hebt het niet gelezen het is net pas uit
het zal ook geen bestseller worden , het is duidelijk dat ze geen werk heeft gedaan , heeft kunnen doen
Het is de vraag of ze ooit nog kan werken
Ah, dus Taghi deed aan hollandse zuinigheid.quote:Op zondag 21 april 2024 23:32 schreef Molo het volgende:
Weski had geen hele hoge tarieven eigenlijk voor zover ik me herinner. En wel pittige zaken die ze behandelde
Zij en haar (klein)kinderen.quote:Op zondag 21 april 2024 23:59 schreef Firuze60 het volgende:
'"Ik zal dus niets hoeven zeggen." Zo overduidelijk dat zij gechanteerd wordt. Krijg bijna kromme tenen van dit interview. Jajajajaja, Inez, onderschat de kijkers niet met je gezwam. Maar sorry weer.... geen medelijden, wel mededogen en ik hoop dat zij haar oude dag nog een beetje leuk door kan brengen zonder angst.
Ik begrijp dat de grondbeginselen van de rechtstaat u nog niet helemaal duidelijk zijn.quote:Op zondag 21 april 2024 22:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, heb alleen de NRC-recensie gelezen. Haar boek ga ik nooit kopen. Zij is vet van haar dikke toenmalige reet gevallen toen ze de ambitie kreeg om de meest gevaarlijke misdadiger te verdedigen die er de laatste jaren was. Een vieze vuile gluiperd die nu aan vijf moorden bewezen wordt gelinkt, maar er veel meer op zijn conto heeft staan.
Verdachten verdedigen en daar nog geld voor krijgen ook. En dan is er iets goeds mis met je. Schande!quote:Op maandag 22 april 2024 14:14 schreef manny het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de grondbeginselen van de rechtstaat u nog niet helemaal duidelijk zijn.
Nee, maar snap de meest elementaire rechtsbeginselen wel. Jij zit daarin nog op Middeleeuws strontscheppersniveau.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |