Die krijgt dus een volledig door de belastingcenten gesponsord podium om haar criminele straatje schoon te vegen.quote:Op zondag 21 april 2024 11:03 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Inez Weski straks als gast bij Buitenhof (~12.10u).
Ik vermoed dat die Weski wel wat meegemaakt heeft als zijnde advocaat van Taghi en daar ook nooit over zal spreken zolang Taghi nog leeft en zeker nooit kroongetuige zal willen zijnquote:Op zondag 21 april 2024 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die krijgt dus een volledig door de belastingcenten gesponsord podium om haar criminele straatje schoon te vegen.
Gaaf land.
nou ze heeft wel wat meegemaakt opgesloten worden om haar te dwingen kroongetuige te wordenquote:Op zondag 21 april 2024 12:50 schreef potjecreme het volgende:
Ik krijg kromme tenen van haar "zielige" verhaal. Jammer dat dit wappie achtige verhaal zoveel aandacht krijgt.
Dat zegt zij.quote:Op zondag 21 april 2024 12:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou ze heeft wel wat meegemaakt opgesloten worden om haar te dwingen kroongetuige te worden
Ze zegt ook dat er al heel veel mensen zijn vermoord , collegas , PR de Vries , velenquote:
Dit denk ik eigenlijk ook. Er wordt nogal hard over haar geoordeeld maar ik kan me niet voorstellen dat zij, met haar lange en gerespecteerde loopbaan (die al aan z’n einde kwam) zoiets vrijwillig zou doen. Taghi is nou niet iemand waar je makkelijk nee tegen zegt lijkt me zo.quote:Op zondag 21 april 2024 13:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ze zegt ook dat er al heel veel mensen zijn vermoord , collegas , PR de Vries , velen
Ze is duidelijk gedwongen door Taghi cs , om als boodschapper te fungeren
ik denk dat ze inderdaad nooit iets zal zeggen , het mens is doodsbang
Taghi heeft nog steeds heel veel macht , als ze iets ten nadele zegt dan laat ie haar kapot schieten, dat weet ze, dat zal haar ook gezegd zijn
Allerlei vaagheden verspreid zij en je kan haar nergens op bevragen.quote:Op zondag 21 april 2024 16:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit denk ik eigenlijk ook. Er wordt nogal hard over haar geoordeeld maar ik kan me niet voorstellen dat zij, met haar lange en gerespecteerde loopbaan (die al aan z’n einde kwam) zoiets vrijwillig zou doen. Taghi is nou niet iemand waar je makkelijk nee tegen zegt lijkt me zo.
En ja, ze is een vrij merkwaardig persoon, maar dat is ze altijd al geweest.
en dat is maar heel verstandig ook, ze wil wel een keer iets meer zeggen, over wat er gebeurrt is , maar nu nog nietquote:Op zondag 21 april 2024 16:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Allerlei vaagheden verspreid zij en je kan haar nergens op bevragen.
Ik zou ook wel beter weten dan te praten over Taghi en consorten in haar geval.quote:Op zondag 21 april 2024 16:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Allerlei vaagheden verspreid zij en je kan haar nergens op bevragen.
Onzin. Zelfs over haar ziekte kan je haar niet bevragen maar wel het OM beschuldigen van haar niet de juiste zorg geven. Niets mis mee met niet willen delen wat je hebt, alleen is het best wel kwalijk als jij je geheime ziekte misbruikt om het OM in een kwaad daglicht te zetten.quote:Op zondag 21 april 2024 16:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en dta is maar heel verstandig ook, ze wil wel eenkeer iets zeggen , maar nu nog niet
dat zei ze
nou ja, ze wil geen kroongetuige worden ,quote:Op zondag 21 april 2024 16:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Onzin. Zelfs over haar ziekte kan je haar niet bevragen maar wel het OM beschuldigen van haar niet de juiste zorg geven. Niets mis mee met niet willen delen wat je hebt, alleen is het best wel kwalijk als jij je geheime ziekte misbruikt om het OM in een kwaad daglicht te zetten.
Het is per definitie de overheid zelf die de rechtsstaat kwaad kan doen en met deze regering en dit OM gebeurt dat aldoor. De regering probeert daarom al een tijdje de rechtsstaat te herdefinieren tot de rechtspleging en de rechtsorde, maar dat is echt heel wat anders. Uiteraard neemt hoertje van de macht Twan Huys dat frame klakkeloos over en zet doodleuk even een advocaat tegenover die lijken in de straat alsof hij zelf voor een ernstig antirechtsstatelijk OM werkt.quote:Op zondag 21 april 2024 17:23 schreef Firuze60 het volgende:
Mijn mening, het lijkt mij overduidelijk dat zij gechanteerd is door Taghi en schijters benauwd is voor die man (en zijn lange armen in de onderwereld). Dit boekje kan zelfs in opdracht van hem zijn geschreven om het juridisch apparaat / de rechtstaat nog meer kwaad te doen.
En ook een boek schrijven dat je je mond moet houden?quote:Op zondag 21 april 2024 20:47 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan als haar. Op zoveel mogelijk kanalen vertellen dat je je mond houdt.
Dat hoef je er niet bij te zeggen hoor, het niveauverschil is helder.quote:Op zondag 21 april 2024 22:04 schreef Firuze60 het volgende:
Voor mij (ben geen rechter) is ze zo schuldig als de nete, doet geen boek aan af, ze heeft zich laten chanteren.
Jij wel?quote:Op zondag 21 april 2024 22:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat hoef je er niet bij te zeggen hoor, het niveauverschil is helder.
HAHAHAHA, zeker vanwege die avatarquote:Op zondag 21 april 2024 22:15 schreef Nober het volgende:
Ik ben ook geen rechter maar ik zou user firuze60 eens aandachtig gaan bespioneren als ik het OM was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |