abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 april 2024 @ 11:03:57 #51
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_213279558
Inez Weski straks als gast bij Buitenhof (NPO1, 12.10u).
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_213279573
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 11:03 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Inez Weski straks als gast bij Buitenhof (~12.10u).
Die krijgt dus een volledig door de belastingcenten gesponsord podium om haar criminele straatje schoon te vegen.

Gaaf land.
  zondag 21 april 2024 @ 11:09:38 #53
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_213279630
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 11:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Die krijgt dus een volledig door de belastingcenten gesponsord podium om haar criminele straatje schoon te vegen.

Gaaf land.
Ik vermoed dat die Weski wel wat meegemaakt heeft als zijnde advocaat van Taghi en daar ook nooit over zal spreken zolang Taghi nog leeft en zeker nooit kroongetuige zal willen zijn

De titel van de boek
Het geluid van de stilte
doet een PTSS vermoeden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_213280338
Als ze niks mag/wil zeggen is haar verhaal toch niet interessant?
pi_213280669
Ze zit in Buitenhof
pi_213280785
Ik krijg kromme tenen van haar "zielige" verhaal. Jammer dat dit wappie achtige verhaal zoveel aandacht krijgt.
  zondag 21 april 2024 @ 12:55:05 #57
323876 michaelmoore
pi_213280833
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2024 12:50 schreef potjecreme het volgende:
Ik krijg kromme tenen van haar "zielige" verhaal. Jammer dat dit wappie achtige verhaal zoveel aandacht krijgt.
nou ze heeft wel wat meegemaakt opgesloten worden om haar te dwingen kroongetuige te worden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_213280863
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 12:55 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou ze heeft wel wat meegemaakt opgesloten worden om haar te dwingen kroongetuige te worden
Dat zegt zij.
  zondag 21 april 2024 @ 13:02:29 #59
323876 michaelmoore
pi_213280930
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2024 12:57 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dat zegt zij.
Ze zegt ook dat er al heel veel mensen zijn vermoord , collegas , PR de Vries , velen
Ze is duidelijk gedwongen door Taghi cs , om als boodschapper te fungeren

ik denk dat ze inderdaad nooit iets zal zeggen , het mens is doodsbang
Taghi heeft nog steeds heel veel macht , als ze iets ten nadele zegt dan laat ie haar kapot schieten, dat weet ze, dat zal haar ook gezegd zijn

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 21-04-2024 16:15:23 ]
pi_213284061
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 13:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ze zegt ook dat er al heel veel mensen zijn vermoord , collegas , PR de Vries , velen
Ze is duidelijk gedwongen door Taghi cs , om als boodschapper te fungeren

ik denk dat ze inderdaad nooit iets zal zeggen , het mens is doodsbang
Taghi heeft nog steeds heel veel macht , als ze iets ten nadele zegt dan laat ie haar kapot schieten, dat weet ze, dat zal haar ook gezegd zijn
Dit denk ik eigenlijk ook. Er wordt nogal hard over haar geoordeeld maar ik kan me niet voorstellen dat zij, met haar lange en gerespecteerde loopbaan (die al aan z’n einde kwam) zoiets vrijwillig zou doen. Taghi is nou niet iemand waar je makkelijk nee tegen zegt lijkt me zo.
En ja, ze is een vrij merkwaardig persoon, maar dat is ze altijd al geweest.
pi_213284085
quote:
14s.gif Op zondag 21 april 2024 16:54 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Dit denk ik eigenlijk ook. Er wordt nogal hard over haar geoordeeld maar ik kan me niet voorstellen dat zij, met haar lange en gerespecteerde loopbaan (die al aan z’n einde kwam) zoiets vrijwillig zou doen. Taghi is nou niet iemand waar je makkelijk nee tegen zegt lijkt me zo.
En ja, ze is een vrij merkwaardig persoon, maar dat is ze altijd al geweest.
Allerlei vaagheden verspreid zij en je kan haar nergens op bevragen.
  zondag 21 april 2024 @ 16:56:46 #63
323876 michaelmoore
pi_213284099
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2024 16:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]
en dat is maar heel verstandig ook, ze wil wel een keer iets meer zeggen, over wat er gebeurrt is , maar nu nog niet

dat zei ze

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 21-04-2024 20:31:03 ]
pi_213284137
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2024 16:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik zou ook wel beter weten dan te praten over Taghi en consorten in haar geval.
pi_213284147
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 16:56 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
en dta is maar heel verstandig ook, ze wil wel eenkeer iets zeggen , maar nu nog niet

dat zei ze
Onzin. Zelfs over haar ziekte kan je haar niet bevragen maar wel het OM beschuldigen van haar niet de juiste zorg geven. Niets mis mee met niet willen delen wat je hebt, alleen is het best wel kwalijk als jij je geheime ziekte misbruikt om het OM in een kwaad daglicht te zetten.
  zondag 21 april 2024 @ 17:02:13 #66
323876 michaelmoore
pi_213284174
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2024 16:59 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Onzin. Zelfs over haar ziekte kan je haar niet bevragen maar wel het OM beschuldigen van haar niet de juiste zorg geven. Niets mis mee met niet willen delen wat je hebt, alleen is het best wel kwalijk als jij je geheime ziekte misbruikt om het OM in een kwaad daglicht te zetten.
nou ja, ze wil geen kroongetuige worden ,

waarom niet,?/
pi_213284353
Mijn mening, het lijkt mij overduidelijk dat zij gechanteerd is door Taghi en schijters benauwd is voor die man (en zijn lange armen in de onderwereld). Dit boekje kan zelfs in opdracht van hem zijn geschreven om het juridisch apparaat / de rechtstaat nog meer kwaad te doen.
pi_213287468
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 17:23 schreef Firuze60 het volgende:
Mijn mening, het lijkt mij overduidelijk dat zij gechanteerd is door Taghi en schijters benauwd is voor die man (en zijn lange armen in de onderwereld). Dit boekje kan zelfs in opdracht van hem zijn geschreven om het juridisch apparaat / de rechtstaat nog meer kwaad te doen.
Het is per definitie de overheid zelf die de rechtsstaat kwaad kan doen en met deze regering en dit OM gebeurt dat aldoor. De regering probeert daarom al een tijdje de rechtsstaat te herdefinieren tot de rechtspleging en de rechtsorde, maar dat is echt heel wat anders. Uiteraard neemt hoertje van de macht Twan Huys dat frame klakkeloos over en zet doodleuk even een advocaat tegenover die lijken in de straat alsof hij zelf voor een ernstig antirechtsstatelijk OM werkt.

Weski is al jaren een ontzettende pain in the ass voor een OM dat al vele jaren stelselmatig de rechten van verdachten aan de laars lapt, dat liegt in de rechtszaal en met bewijsmateriaal sjoemelt, dat illegaal ontlasten bewijs achterhoudt, dat stiekeme dealtjes sluit en illegaal advocaten afluistert en die kneuzen van onze rechters missen zowel de intelligentie als de ruggengraat om daar iets tegen te doen. Ze hebben zelfs een pleidooi van Weski weggewuifd omdat het onbegrijpelijke zou zijn, terwijl ik het gewoon kan lezen. Rechters kruipen sowieso veel te veel het OM op schoot dus het is Weski tegen de rest van de wereld.

Gelukkig is het een standvastige vrouw maar ze kan niet in haar eentje onze rechtsstaat herstellen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_213287793
Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan als haar. Op zoveel mogelijk kanalen vertellen dat je je mond houdt.
pi_213288441
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 20:47 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan als haar. Op zoveel mogelijk kanalen vertellen dat je je mond houdt.
En ook een boek schrijven dat je je mond moet houden? 8-) ^p^
pi_213288708
" Ik tracht mij niet om de makkes in te gaan om wat of wat " Het mens is knettergek en terecht opgepakt, ook al is haar arrestatie wat inhumaan verlopen. Het enige dat ze zit te raaskallen in dit programma is over haar arrestatie en opsluiting. Terwijl zij juist in haar advocatenverleden altijd heeft zitten hameren op de juridische feiten zonder enige bijbehorende emotionele zaken. Met een enorm poeha met juridische kwats kwam zij altijd zeer overtuigend over.

Voor mij (ben geen rechter) is ze zo schuldig als de nete, doet geen boek aan af, ze heeft zich laten chanteren.
pi_213288809
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:04 schreef Firuze60 het volgende:

Voor mij (ben geen rechter) is ze zo schuldig als de nete, doet geen boek aan af, ze heeft zich laten chanteren.
Dat hoef je er niet bij te zeggen hoor, het niveauverschil is helder.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_213288826
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat hoef je er niet bij te zeggen hoor, het niveauverschil is helder.
Jij wel?
pi_213288843
Ik ben ook geen rechter maar ik zou user firuze60 eens aandachtig gaan bespioneren als ik het OM was.
pi_213288865
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:15 schreef Nober het volgende:
Ik ben ook geen rechter maar ik zou user firuze60 eens aandachtig gaan bespioneren als ik het OM was.
HAHAHAHA, zeker vanwege die avatar _O-

Maar goed, blijf erbij dat Weski in de tang zit en alles probeert om haarzelf en haar naasten te redden. Het is duidelijk dat ze niet vrijuit kan spreken, maar dat deed ze sowieso al niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')