O absoluut! Alles wat Gover zegt is half ironisch en met een korrel zout te nemen, maar dat neemt niet weg dat ik echt wel denk dat ze iets heel tofs gaan doen. Want naast die ironie zijn hij en Joost ook gewoon fantastische creatievelingen die dit heel serieus lijken te nemen. Het is alleen afwachten of het idd ook overkomt buiten Nederland (en België).quote:Op zondag 21 april 2024 13:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is wel Gover Meit he, die dit zegt. In het buitenland snappen ze de half ironische toon al niet waarmee Joost en z'n team vaak communiceren, maar als wij het al niet begrijpen..."Mensen gaan niet geloven dat dit fysiek mogelijk is, het is als de maanlanding" klinkt voor mij gewoon als een grap.
Ik lees het meer als fysiek onmogelijk, maar virtueel niet. Zoals sommigen nog steeds denken van de maanlanding.quote:Op zondag 21 april 2024 13:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is wel Gover Meit he, die dit zegt. In het buitenland snappen ze de half ironische toon al niet waarmee Joost en z'n team vaak communiceren, maar als wij het al niet begrijpen..."Mensen gaan niet geloven dat dit fysiek mogelijk is, het is als de maanlanding" klinkt voor mij gewoon als een grap.
Helemaal waar, maar Joost had zelf ook al een keer eerder gezegd dat het nog niet eerder was gedaan. En dat 'fysiek niet mogelijk' van Gover klinkt mij juist als een (expres overdreven, om het weer ongeloofwaardig te laten klinken) hint waardoor ik juist denk dat hij de LED in stapt of springt.quote:Op zondag 21 april 2024 13:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar dan is Joost er nog altijd om z'n eigen proces helemaal te overzien. En tot nu toe klopt álles.quote:Op zondag 21 april 2024 13:23 schreef Soof123 het volgende:
Ik vind de betrokkenheid van Gover sowieso wel spannend. Vind dat hij soms ook weleens de plank mis kan slaan, of in elk geval dat veel mensen het niet begrijpen wat hij doet.
Mee eens hoor!quote:Op zondag 21 april 2024 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan is Joost er nog altijd om z'n eigen proces helemaal te overzien. En tot nu toe klopt álles.
[ afbeelding ]
Het wordt bijna griezelig .....quote:Op zondag 21 april 2024 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan is Joost er nog altijd om z'n eigen proces helemaal te overzien. En tot nu toe klopt álles.
[ afbeelding ]
ESF / Hoe gaat de act van Joost er uitzien denk je?quote:Op zondag 21 april 2024 12:13 schreef GeorgeM het volgende:
Misschien een in een apart topic de staging voorspellingen
Ik vind het treurig wanneer ouderen leuk gaan doen. Ik gun het ze van harte, maar het blijven imo treurige beelden, net als die kantoorfiguren btw.quote:
Maakt niet uit hoor, maar ik denk dat je de enige bent hierin. Ik vind dit soort beelden enig.quote:Op zondag 21 april 2024 16:30 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind het treurig wanneer ouderen leuk gaan doen. Ik gun het ze van harte, maar het blijven imo treurige beelden.
Het is ook een beetje een bepaald milieu dat dit wil gaan doen.quote:Op zondag 21 april 2024 16:30 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind het treurig wanneer ouderen leuk gaan doen. Ik gun het ze van harte, maar het blijven imo treurige beelden, net als die kantoorfiguren btw.
Ja, mensen die het leuk hebben, het moet toch niet erger worden.quote:Op zondag 21 april 2024 16:30 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind het treurig wanneer ouderen leuk gaan doen. Ik gun het ze van harte, maar het blijven imo treurige beelden, net als die kantoorfiguren btw.
Jaquote:Op zondag 21 april 2024 09:52 schreef Em31 het volgende:
Vorig jaar zou ook magisch worden. Ik geloof het als ik het zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |