abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 september 2024 @ 08:20:45 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_214938946
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 07:20 schreef Bassie48 het volgende:
Jimmy is nu te zien in Goedemorgen NL van WNL. Waardeloos dus want nu kan ik het programma niet zien. Ik heb namelijk op de vroege ochtend geen zin in populistisch geklets en holle retoriek op de TV.
Dit heb ik ook. Gaf het net weer een kans. Maar die Welmoed is te dom om te poepen. Niet het enige, maar alles is fout of klopt niet in dat programma.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214939000
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 08:20 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dit heb ik ook. Gaf het net weer een kans. Maar die Welmoed is te dom om te poepen. Niet het enige, maar alles is fout of klopt niet in dat programma.

Ik trek juist die gozer die er naast zit niet. Die werd net een soort van pissig op Jimmy Dijk. _O-
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 september 2024 @ 08:43:11 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_214939104
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 08:27 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik trek juist die gozer die er naast zit niet. Die werd net een soort van pissig op Jimmy Dijk. _O-
Oh, dus m'n gevoel was juist. :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 september 2024 @ 09:12:46 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_214939317
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 08:27 schreef Document1 het volgende:

[..]
Keek ff naar het 9-uur journaal. Bleef ff hangen. En het was hilariteit alom, Welmoed liet een papiertje vallen. Ze moest plots improviseren. :{ B.t.w. Marcel van Roosmalen zit er nu wegens de wedstrijd Nederland-Duitsland vanavond. Natuurlijk aangekondigd als AARTSRIVAAL!!!!

Trouwste user 2022 dinsdag 10 september 2024 @ 09:15:31 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_214939335
"Ze" proberen het vijandgevoel weer aan te wakkeren en Welmoed ja, ja, die ja ja hakkelt lekker door.

dinsdag 10 september 2024 @ 09:48:57 #106
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214939611
De SP is nou eenmaal niet zo goed in spotjes

Ik, jij, wij, SP iemand?
Laffe huichelaar
  dinsdag 10 september 2024 @ 10:52:36 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214940049
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 09:48 schreef timmmmm het volgende:
De SP is nou eenmaal niet zo goed in spotjes

Ik, jij, wij, SP iemand?
Dat waren ze ooit wel

pi_214945581
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 10:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat waren ze ooit wel

_O_

Bob ;(
Robert Moog died for our synths
pi_214975767
quote:
SP-leider Dijk begrijpt niets van private equity-standpunt zorgminister Agema: 'Totale lariekoek!'

Door: Peter Visser
Gisteren 14:50

SP-leider Jimmy Dijk vindt het onbegrijpelijk dat zorgminister Fleur Agema geen verbod wil op private equity in de zorg. Volgens Agema is privaat kapitaal in de zorgsector nodig, bijvoorbeeld voor de backoffice. "Totale lariekoek!", zegt Dijk in Sven op 1.

Een meerderheid van de Tweede Kamer schaarde zich dinsdag achter een motie van de SP die het kabinet oproept tot een verbod op private equity. De motie haalde het door de steun van de grootste regeringspartij PVV, ook al liet de eigen minister Agema onlangs weten dat ze geen verbod wil.

"Ik heb mij enorm verbaasd om mevrouw Agema, die in het verleden een vurige strijder was tegen graaiers in de zorg en nu private equity zomaar toestaat. De Kamer moest haar overtuigen met een motie van de SP om private equity toch echt helemaal te verbieden", zegt Dijk.

'Totale lariekoek!'
Agema zelf zegt dat ze als minister een veel betere informatievoorziening heeft dan als Kamerlid. Volgens de bewindsvrouw is een verbod op private equity juridisch kwetsbaar en brengt het de financiering van onderdelen in de zorg in het gedrang, met name voor de zogenaamde backoffice.

Als financiering leidt tot een goed administratiesysteem, houden dokters en verpleegkundigen meer tijd over om patiënten te behandelen, zegt de minister. "Totale lariekoek!", reageert Dijk. "Ik kan echt niet anders zeggen."

Op dit gebied weet hij het naar eigen zeggen "absoluut beter" dan Agema. "Het is zo'n lariekoek", herhaalt hij. "Als je de backoffice of frontoffice overlaat aan lieden als private equity, dan weet je in ieder geval één ding zeker: het wordt niet goed geregeld. Dat zien we bijvoorbeeld bij GGZ-instellingen."

'Agema praat als D66-minister'
Agema zegt daarnaast dat de overheid de zorgkosten niet alleen kan dragen en dat er vanwege personeelstekorten dringend behoefte is aan innovatie. Ook dat is niet juist, zegt Dijk. "Er zijn heel veel experts, zoals Marcel Levi, die zeggen: de zorgkosten lopen helemaal niet uit de hand. Dit kabinet kiest er simpelweg voor om miljarden cadeau te geven aan vermogenden en grote bedrijven, die dikke winsten maken."

Volgens Dijk praat Agema als een "D66- of VVD-minister. Ze zegt: 'We hebben die grote zakken geld nodig van private investeerders', die vervolgens onze zorg komen uitkleden." Hij waarschuwt dat marktpartijen in de zorg op één ding uit zijn: "dikke winsten uitkeren aan private beleggers."
https://www.nporadio1.nl/(...)ema-totale-lariekoek
pi_214977089
Robert Moog died for our synths
  vrijdag 20 september 2024 @ 23:09:00 #111
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215048703
Wel erg pijnlijk dat de afdeling Oss is gespleten. Blijkbaar is het intern nog steeds onrustig bij de SP door een richtingenstrijd tussen activistische en bestuurlijke leden.

https://www.bd.nl/oss/het(...)p-voor-oss~a7747888/

https://www.bnnvara.nl/jo(...)n-tol-in-bolwerk-oss
pi_215113415
Achterlijke TV-spotjes van Jimmy. Loopt daarin alleen maar te schelden op Wilders en de PVV. Een andere boodschap heeft hij niet. Het is armoede troef bij deze populist en vijand van het kapitalisme dat het Westen zoveel goeds heeft opgeleverd.
pi_215113517
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 05:32 schreef Bassie48 het volgende:
Achterlijke TV-spotjes van Jimmy. Loopt daarin alleen maar te schelden op Wilders en de PVV. Een andere boodschap heeft hij niet. Het is armoede troef bij deze populist en vijand van het kapitalisme dat het Westen zoveel goeds heeft opgeleverd.
Link van dat spotje? Klinkt als een goede aanval op roofkapitalist Geertje.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215113564
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 06:43 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Link van dat spotje? Klinkt als een goede aanval op roofkapitalist Geertje.
Sorry niet zo snel kunnen vinden. Volg zendtijd voor politieke partijen maar (bijna elke dag tussen 17:50 en 18:00 op de NPO) en dan kom je 'm tegen. De laatste keer was hilarisch. Eerst Jimmy 3 minuten schelden op Geert en meteen daarna kwam Geert met zijn 3 minuten boodschap dat Nederland nog beter kan als wij maar de juiste keuzes maken. :)

De boodschap van Jimmy is: "beste kiezer aanschouw de vele gebroken beloftes van de PVV dus kom naar ons en wij maken jullie wel gelukkig" of woorden met gelijke strekking.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bassie48 op 28-09-2024 07:15:09 ]
pi_215113611
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 07:02 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Sorry niet zo snel kunnen vinden. Volg zendtijd voor politieke partijen maar (bijna elke dag tussen 17:50 en 18:00 op de NPO) en dan kom je 'm tegen. De laatste keer was hilarisch. Eerst Jimmy 3 minuten schelden op Geert en meteen daarna kwam Geert met zijn 3 minuten boodschap dat Nederland nog beter kan als wij maar de juiste keuzes maken. :)

De boodschap van Jimmy is overigens de vele gebroken beloftes van de PVV.
Goede boodschap toch? In de praktijk zijn populisten overigens zeer slecht in het terugdringen van migratie. Mensen de illegaliteit indrukken, dat kunnen ze wel heel goed.

Jammer genoeg staat dit spotje en programma niet op NPO gemist.

Ik ken een aantal klassiekers ja. Hans Brusselmans, het spotje waar vliegtuigen elke minuut op Schiphol landen met de suggestie van massa-immigratie.

De communisten werden destijds uitgesloten van de Zendtijd Politieke Partijen (ambtenarenverbod ook bijvoorbeeld). Had de VVD en CDA elite ook met de PVV moeten doen. Deden ze welbewust niet... nu hebben een Gideon van Meijeren en Pepijn van Houwelingen gewoon een terugkeerregeling bij de Rijksoverheid. Ze kunnen zo weer aan de slag.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215113645
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 05:32 schreef Bassie48 het volgende:
Jij bent duidelijk niet de doelgroep van die partij, ik ook niet maar ik ben wel van mening dat hij een prima uithangbord is voor zijn partij. Weet de media sneller dan ik had verwacht te vinden, dat was in Groningen ook al zo maar landelijke media is toch even anders dan de lokale omroep en heeft een duidelijk verhaal.
pi_215113665
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 07:21 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Goede boodschap toch? In de praktijk zijn populisten overigens zeer slecht in het terugdringen van migratie. Mensen de illegaliteit indrukken, dat kunnen ze wel heel goed.

Jammer genoeg staat dit spotje en programma niet op NPO gemist.

Ik ken een aantal klassiekers ja. Hans Brusselmans, het spotje waar vliegtuigen elke minuut op Schiphol landen met de suggestie van massa-immigratie.

De communisten werden destijds uitgesloten van de Zendtijd Politieke Partijen (ambtenarenverbod ook bijvoorbeeld). Had de VVD en CDA elite ook met de PVV moeten doen. Deden ze welbewust niet... nu hebben een Gideon van Meijeren en Pepijn van Houwelingen gewoon een terugkeerregeling bij de Rijksoverheid. Ze kunnen zo weer aan de slag.
Je vergeet wel eventjes dat de SP ook een populistische partij is. Is er eigenlijk wel een partij die niet populistisch is? Ik twijfel aan de SGP en CU maar die doen eigenlijk aan een vorm van stringente geloofsbelijdenis ipv een rationele politieke boodschap overbrengen dus die tellen niet mee.
pi_215114761
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 07:32 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]
Jij bent duidelijk niet de doelgroep van die partij, ik ook niet maar ik ben wel van mening dat hij een prima uithangbord is voor zijn partij. Weet de media sneller dan ik had verwacht te vinden, dat was in Groningen ook al zo maar landelijke media is toch even anders dan de lokale omroep en heeft een duidelijk verhaal.
Zijn voorgangers hadden ook een duidelijk verhaal maar gezien de huidige peilingen is het nog steeds aanmodderen. Het slaat niet aan, het is een litanie van gejammer en gemekker.
pi_215114810
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 10:47 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Zijn voorgangers hadden ook een duidelijk verhaal maar gezien de huidige peilingen is het nog steeds aanmodderen. Het slaat niet aan, het is een litanie van gejammer en gemekker.
ik vind het vooral frappant dat hij "het eerlijke verhaal" losgelaten heeft en nu perfect Wilders kopieërt. het valt in ieder geval veel beter op.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_215114960
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 10:47 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
De doelgroep is nu eenmaal niet zo groot in Nederland, ik vind hem overigens wel anders overkomen dan de laatste 2 voorgangers en zijn aanpak past wmb beter bij zijn partij
pi_215115090
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 11:06 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]
De doelgroep is nu eenmaal niet zo groot in Nederland, ik vind hem overigens wel anders overkomen dan de laatste 2 voorgangers en zijn aanpak past wmb beter bij zijn partij
Ja, het is een strijdbare jongen.
pi_215115228
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 10:52 schreef Sabata het volgende:

[..]
ik vind het vooral frappant dat hij "het eerlijke verhaal" losgelaten heeft en nu perfect Wilders kopieërt. het valt in ieder geval veel beter op.
quote:

[..]
Het is allemaal marketingstrategie. Ze vissen in dezelfde doelgroepvijver: de laagopgeleide boze burger met een laag inkomen. SWOT-analyse die de SP heeft laten uitvoeren, heeft uitgewezen dat de concurrentie (PVV) zwakke punten heeft die in de communicatie wordt belicht. Tot zo ver de P van promotion. De andere 3 P's zijn nogal vaag. Maar goed, het is een begin. :')
pi_215115321
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 11:06 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]
Jimmy spreekt mij in ieder geval niet aan. Hij lijkt me continu boos, en dan niet alleen door zijn woordgebruik met 'totale lariekoek' en 'verraad', maar ook door zijn bozige toon.

De enige boodschap van Jimmy aan de kiezer is dat laagbetaalden meer geld en betere voorwaarden moeten krijgen. Hoe dat geld verdiend moet worden komt niet verder dan we halen het bij 'de rijken, multinationals en mensen in een villa'.

Ondertussen is NSC geïmplodeerd (volgens EenVandaag verliezen ze zeventien zetels). Maar lijken de zetels vooral naar de PVV, GL/PvdA en CDA te gaan.

Ergens wel begrijpelijk, de PVV heeft zich gepresenteerd als de brede volkspartij tegen de 'massale immigratie', GL/PvdA is de progressieve protestpartij tegen de PVV (en het kabinet), en het CDA heeft met Bontenbal een fractieleider die normaal overkomt en ook met positieve punten komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 28-09-2024 11:35:09 ]
  zaterdag 28 september 2024 @ 12:11:37 #124
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215115645
Om eerlijk te zijn heb ik het idee dat Stefan van Baarle de ideale SP-leider was geweest.
pi_215115648
quote:

[..]
Eerlijk zijn tegen de kiezer levert geen stemmen op. Loze beloftes, daar win je mee.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')