Vond net deze meltdown terug, dat was ook fantastischquote:En toen, ja toen. Nou, ja, wat er toen gebeurde, jongens en meisjes, daar werd Adriaantje niet heel vrolijk van. Kan een mens slechter wakker worden dan met de mededeling dat er mogelijk een klim geschrapt gaat worden? Nou, goed, oké, je kan te horen krijgen dat je huis is afgefikt of dat je hele familie is vermoord, maar het komt toch aardig in de buurt. Het zou gaan regenen, dat wisten we. Op grote hoogte zou die regen kunnen veranderen in sneeuw, wisten we ook. Temperaturen rond het vriespunt, allemaal bekend. Extreem weer? Verre van. Vrij normaal in de bergen, zou ik zeggen. Niets aan de hand, hoewel het natuurlijk een zware rit zou worden. Maar zware ritten, die horen bij wielrennen. Niet volgens de huidige generatie coureurs. Klagen, piepen, zeuren, mauwen, janken, huilen. Vooral huilen. Het is allemaal niet eerlijk, ze willen ons gewoon over een perfect begaanbare weg sturen. Daar moeten we een stokje voor steken. En zo geschiedde. Zonder geldige reden werd de mooiste klim van de Giro uit het parcours gehaald. Na tien jaar zouden we terugkeren naar de Passo Fedaia, maar dat feest ging niet door. Ik heb hier een verzameling dode mussen, dat is ongekend. Ook de Pordoi werd geschrapt, totaal willekeurig. De Passo Giau, die liefst zes meter lager ligt dan de Pordoi, mocht wel in het parcours blijven. Men koos voor de veiligheid van de renners, daarom mochten ze niet over de ene berg maar wel over de andere. In plaats van 212 kilometer werd het een rit van 153 kilometer. Volkomen, totaal bespottelijk. Vooral vanwege de argumentatie. De weg was nog begaanbaar, maar er was een kans dat het nog slechter zou worden. Geen zekerheid, een kans. Er is altijd een kans dat het slecht weer wordt in de bergen. Met deze lachwekkende argumentatie kunnen we in het vervolg iedere bergrit aanpassen of zelfs helemaal schrappen. Vorig jaar staakte het peloton al omdat ze 250 kilometer door de regen moesten rijden. Dit jaar was er ophef omdat ze mogelijk met 0 graden en een beetje sneeuw over een berg zouden moeten rijden. Het is volkomen onbegrijpelijk. Wielrennen is de meest pure sport van allemaal. Een strijd met de elementen. Maar als het aan de huidige generatie ligt moet ieder miniem risico uit de sport gehaald worden. Iedere rit die mogelijk eventueel te zwaar is moet makkelijker gemaakt worden. Natuurlijk moeten renners wel enige zeggenschap hebben, veiligheid is uiteraard een belangrijk onderwerp. Maar dit had niets met veiligheid te maken. Als je de Giau kunt beklimmen en ook nog eens naar beneden kunt rijden had dat ook prima gekund met de Pordoi en de Fedaia. Zonder geldige reden hebben ze me de Fedaia ontnomen en dat draag ik die non-valeurs allemaal na. Je moet de renners nooit het parcours laten bepalen, dat is toch echt aan een varken vragen of hij zin heeft om geslacht te worden. Als de renners het voor het zeggen hebben verliezen we onze sport. Dan houden we baanwielrennen over. Oh nee wacht, dat is ook weer niet goed want als je op de baan valt blijft er misschien wel een splinter in je reet hangen. Laten we gewoon met z'n allen op rubberen tegels gaan fietsen, iedereen ingepakt in een stevige laag noppenfolie. Ik denk zomaar aan Samuele Battistella, de neppe wereldkampioen van Yorkshire, die met een brede smile verkondigde dat alle renners ontzettend blij waren dat het parcours werd aangepast. Smerige pisvlek. Huilen omdat het regent, omdat het misschien een beetje fris is. Dan heb je toch mooi de verkeerde sport gekozen, bijgoochem. Ga dan lekker wat anders doen joh, Batti boy. Lekker in een gymzaal een bal overgooien naar de volgende zaadvlek, kutlul. Weg uit mijn sport, stop het het minder mooi maken van de prachtige sport waar we allemaal van houden.
Sporza levert regelmatig WLR-gerelateerde meltdowns af. Roglic die niet genoeg doet voor Wout tijdens het WK 2020 bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:04 schreef Slobeend het volgende:
We hebben ook een aantal dopingdiscussiemeltdowns gehad.
NWS is er sinds je meltdown wel op vooruit gegaan hoor:quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alles wat ik hier ooit heb gepost is natuurlijk satire, uiteraard.
[ afbeelding ]
In NWS doen ze allemaal hun best om Michelle Cunt te overtreffen, ik probeer me maar te troosten met de gedachte dat dit soort figuren weinig daglicht zien.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
NWS is er sinds je meltdown wel op vooruit gegaan hoor:
Prachtige foto, even de beste jurk en hoofddoek uit de kast getrokken, mooi schoon ook, in het totaal naar vernieling geschoten gaza, een kind van 1m50 wat een 5 jarige moet voorstellen, het hoofd verborgen om de lach voor het maken van propaganda te verbergen. Nee dit is een mooie foto wat precies het beeld weergeeft hoe het gaat in gaza. Liegen, bedreigen en fake news verspreiden, pallywood in één foto gevangen en daarom ook de verdiende winner van de world press photo. Jammer dat we haar gezicht niet zien, dan hadden we snel vernomen dat deze moslimterrorist ook gijzelaars gevangen heeft gehouden in haar woning.
Ik zat lachend die discussie te lezen tussen Stijn en R_R van het Giro 2017-topic, kom ik dit pareltje ook nog tegenquote:Overigens vind ik in zijn algemeenheid dat Baudet een heel realistische kijk heeft op ons systeem en tamelijk genuanceerd (en intelligent) spreekt over de uitdagingen van deze tijd. Hij wordt in mijn ogen ook zeer ten onrechte in het hoekje extreem-rechts neergezet. Hij staat qua nuance mijlenver af van een Wilders en is op veel gebieden minder rechts dan het CDA of zelfs de PvdA.
Koffieplanter?quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zat lachend die discussie te lezen tussen Stijn en R_R van het Giro 2017-topic, kom ik dit pareltje ook nog tegen
Over Michelle Cunt en meltdowns gesproken, die van dit eigen forum zat vandaag ook nog weer hoog in de emotie zo te zien.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In NWS doen ze allemaal hun best om Michelle Cunt te overtreffen, ik probeer me maar te troosten met de gedachte dat dit soort figuren weinig daglicht zien.
quote:Flikker toch op, er zijn 'opeens' dagelijks verwarde 'mannen' en ze veroorzaken stuk voor stuk een 'steekincident'
Maar vooral die enorme olifant blijven negeren en je vooral houden aan de directieve van de Pers dat we niet meer mogen benoemen om wie het gaat.
Wie steekt er nu de kop in het zand?
Ga eens op Psychiatrie stage lopen en ga dan een stage lopen {moet je wel formaatje The Rock hebben, ook toeval) op een Psychiatrisch detentiecentrum. En kom dan nog eens terug.
Maar dat was het jóu niet om te doen hè, jouw intentie was #Danny bashen (stoereboi) en FOK! afkraken.
Je vraagt je vooral af waarom Henk Kampbewaarder überhaupt mag aanschuiven in een talkshow. Die man zou een paria moeten zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:12 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Je verwacht het niet! (Frans blijkbaar echt niet)
Hij zat bij Cindy van het SBS-debat, en Thomas van Groningen. Stuk voor stuk misdadige redactionele keuzes.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je vraagt je vooral af waarom Henk Kampbewaarder überhaupt mag aanschuiven in een talkshow. Die man zou een paria moeten zijn.
Net als Sywert van Lienden, oh wacht.
Maxi-mus over NAC en over Italië is ook een leuke rubriek, maar geen WLRquote:Op zaterdag 20 april 2024 01:54 schreef wimderon het volgende:
SPT / [wielrennen] Giro d'Italia 2016 #53 Nog twee bergetappes..... #hope
Telt dit ook als algehele meltdown?
En @:maxi-mus over NAC
@:ajacied422 stond ooit op het randje van de Brienenoord omdat Michael van Gerwen verloor van Raymond.
Het is ook wel makkelijk geld verdienen met Raybar als klant.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij je afscheid in 2019 gaf je jouw carrière een 8. Kan dat nog een 10 worden?
,,Nee. Vroeger ben ik bij een waarzegger geweest. Die zei: je komt op de plek waar je wilt zijn, maar je zal altijd tweede viool spelen. Dat is uitgekomen met Phil en Michael voor me. Maar 2024 kan mijn jaar worden, zo voel ik dat wel. Het is écht nog niet klaar met me.’’
RayGod.
Zijn jullie weleens bij de waarzegger geweest?
Wel in WLR gepost (of het moet in DRT geweest zijn)!quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maxi-mus over NAC en over Italië is ook een leuke rubriek, maar geen WLR
Armstrong is de grootste lul aller tijden, ongeacht dopinggebruik, en in die zin heeft Kittel gewoon gelijk.quote:
Zelfs met 145 zetels zal Geert er alles aan doen om niet te hoeven regeren.quote:Op zondag 21 april 2024 10:06 schreef Momo het volgende:
Ik wacht nog steeds op het moment dat Geert Wilders Nederland gaat redden. Volgens de stemmers op PVV zou dat moeten gebeuren.
Jinx het vooral niet. Geert de man van het volk die alle problemen gaat oplossen voor Henk en Ingrid.quote:Op zondag 21 april 2024 10:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zelfs met 145 zetels zal Geert er alles aan doen om niet te hoeven regeren.
Erger dan dit kan toch niet?quote:Op zondag 21 april 2024 10:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Jinx het vooral niet. Geert de man van het volk die alle problemen gaat oplossen voor Henk en Ingrid.
Oh ja nu is het weer de schuld van Timmermans dat Wilders zoekt naar iets om de aandacht af te leiden, je werkt inmiddels voor de Telegraaf?quote:Op zondag 21 april 2024 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Treinramp Timmermans die Wilders weer een stok geeft om mee te slaan.
De grote verlosser volgens @:szura, maar uiteindelijk blijkt het de reïncarnatie van Job Cohen te zijn.
Timmerfrans hier de schuld van geven is wel weer een hele bijzonder take.quote:Op zondag 21 april 2024 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Treinramp Timmermans die Wilders weer een stok geeft om mee te slaan.
De grote verlosser volgens @:szura, maar uiteindelijk blijkt het de reïncarnatie van Job Cohen te zijn.
Waarom nou überhaupt weer beginnen over Wilders? Wat is precies het nut van de uitspraak dat je er alles aan gaat doen om hem niet aan de macht te laten komen? Ten eerste gaat hij daar helemaal niet over, en ten tweede, gaan mensen met dat soort opmerkingen bij een eventuele nieuwe verkiezing wel op je stemmen? Werkte de vorige keer niet, in ieder geval.quote:Op zondag 21 april 2024 10:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh ja nu is het weer de schuld van Timmermans dat Wilders zoekt naar iets om de aandacht af te leiden, je werkt inmiddels voor de Telegraaf?
Knap staaltje doelpalen verzetten wel dit. Eerst op een boude manier dit zoveelste stuk vlees van Wilders in de schoenen van GL-PvdA schuiven en bij tegenspraak moeten we het ineens over de grotere strategie van GL-PvdA hebben. Daarmee precies doen waar de VVD al 15 jaar van heeft geprofiteerd en waar de PVV nu van door profiteert: interne gekrakeel op de linkerflank. Trap er niet in!quote:Op zondag 21 april 2024 10:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom nou überhaupt weer beginnen over Wilders? Wat is precies het nut van de uitspraak dat je er alles aan gaat doen om hem niet aan de macht te laten komen? Ten eerste gaat hij daar helemaal niet over, en ten tweede, gaan mensen met dat soort opmerkingen bij een eventuele nieuwe verkiezing wel op je stemmen? Werkte de vorige keer niet, in ieder geval.
Zoveel maanden de tijd gehad om over een nieuwe strategie na te denken maar het enige waar Timmermans mee kan komen is dat hij Wilders gaat tegenhouden.
Ik denk het niet, Frans
Letterlijk élke lijstrekker van links roept extreem veel weerstand op mij de meerderheid van dit land. Het maakt geen flikker uit wie je daar neer zat of wat hij of zij doet of zegt. Timmerfrans kan nog op klaarlichte midden op de Dam een kind uit een brandende auto redden, en de helft van dit land zal nog roepen dat het een monsterlijke daad was en hij opgeknoopt moet worden.quote:Op zondag 21 april 2024 10:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Frans is een hele domme keuze geweest van GroenLinks-PvdA. Hij roept veel weerstand op, en hoewel dat is om kleinzielige redenen, moet je er wel rekening mee houden dat Nederland een kleinzielig land is.
Verder is dit natuurlijk waanzinnig van Geert, maar goed what else is new.
Nee, laten we vooral op deze manier doorgaan en dan de volgende verkiezingen nog minder zetels overhouden. Timmermans bakt er helemaal niets van, dat moet jij als zijn grootste fan zelfs zien.quote:Op zondag 21 april 2024 11:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Knap staaltje doelpalen verzetten wel dit. Eerst op een boude manier dit zoveelste stuk vlees van Wilders in de schoenen van GL-PvdA schuiven en bij tegenspraak moeten we het ineens over de grotere strategie van GL-PvdA hebben. Daarmee precies doen waar de VVD al 15 jaar van heeft geprofiteerd en waar de PVV nu van door profiteert: interne gekrakeel op de linkerflank. Trap er niet in!
Tsja, denk je nou werkelijk dat links het onder een andere figuur beter gaat doen? Ik geloof er he-le-maal niks van. Dan heb je echt verbazingwekkend en onrealistisch veel vertrouwen in je medemens.quote:Op zondag 21 april 2024 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, laten we vooral op deze manier doorgaan en dan de volgende verkiezingen nog minder zetels overhouden. Timmermans bakt er helemaal niets van, dat moet jij als zijn grootste fan zelfs zien.
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:26 schreef Felagund het volgende:
Dit topic is toch een een continue doorlopende meltdown?
Nee, daar zijn gradaties in. Denk je nou echt dat Femke Halsema en Sigrid Kaag even veel weerstand opwekken als Jimmy Dijk?quote:Op zondag 21 april 2024 11:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Letterlijk élke lijstrekker van links roept extreem veel weerstand op mij de meerderheid van dit land. Het maakt geen flikker uit wie je daar neer zat of wat hij of zij doet of zegt. Timmerfrans kan nog op klaarlichte midden op de Dam een kind uit een brandende auto redden, en de helft van dit land zal nog roepen dat het een monsterlijke daad was en hij opgeknoopt moet worden.
Nederland is een wanstaltig, extreemrechts kutland waarvan een groot deel van de inwoners psychisch niet in orde is.
Wie was de Jimmy Dijk van PvdA-GL dan? De kanshebbers waren Jesse Klaver of een andere PvdA technocraat als Dijsselbloem of de pseudo-linkse Aboutaleb. Vrouwen roepen per definitie veel weerstand op, helemaal als ze het links-progressieve gedachtegoed verspreiden.quote:Op zondag 21 april 2024 12:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee, daar zijn gradaties in. Denk je nou echt dat Femke Halsema en Sigrid Kaag even veel weerstand opwekken als Jimmy Dijk?
Timmermans heeft met zijn grote internationale rol, nota bene bij het meest gehate internationale instituut, zijn geëtaleerde talenbagage, het vele morele appelleren, zijn gebrek aan humor, veel eigenschappen en bagage waarvan je weet dat het allemaal, volledig ten onrechte, rode lappen zijn. En hij is inhoudelijk niet eens sterk, behalve op zijn ervaringsgebied (internationale betrekkingen en het bedrijven van politiek).
Hij doet het verder wel prima, precies zoals je van hem kan verwachten eigenlijk. Maar het is duidelijk dat hij op dit moment is wat (radicaal-)rechts bindt, zelfs nog meer dan buitenlanderhaat, een beste prestatie.
‘We’? Fijn dat een mainstream linkse partij voortaan op jouw stem kan rekenen!quote:Op zondag 21 april 2024 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, laten we vooral op deze manier doorgaan en dan de volgende verkiezingen nog minder zetels overhouden. Timmermans bakt er helemaal niets van, dat moet jij als zijn grootste fan zelfs zien.
Alleen moet de analyse over Nederland als ten diepste conservatief land niet ophouden bij het terecht bashen van het electoraat. Het gebrek aan een ideologisch debat, en hoe de politiek zich uit is niets anders dan beeldvorming en marketing. Daar gaat alles om. Elk zinnetje is bedacht of doorgesproken. Het meest treffende vond ik, wat ik gisteren las: Merel Ek werd van De Nieuws BV-redacteur verslaggever bij Hart van Nederland, en opeens sloegen woordvoerders dan wel politici opeens haar nummer gretig op.quote:Op zondag 21 april 2024 11:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, denk je nou werkelijk dat links het onder een andere figuur beter gaat doen? Ik geloof er he-le-maal niks van. Dan heb je echt verbazingwekkend en onrealistisch veel vertrouwen in je medemens.
Het overgrote merendeel van de mensen in dit land zijn inmiddels gewoon extreemrechts en gevaarlijk hersendood. Die gaan nooit van hun leven meer op een links partij stemmen en stappen gewoon vrolijk over naar de volgende extreme populist op het moment dat Geert er genoeg van heeft.
Echt zin in 4 mei inderdaad! Jammer dat ik niet 2 dagen eerder op vakantie ga.quote:Op zondag 21 april 2024 12:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Iets anders: die guurrechtse paniek dat 4 mei verstoord zou worden, dreunt alvast lekker door, hé?
Ik zou die conclusie pas trekken als het ook met Marjolein Moorman en inderdaad Aboutaleb zou gebeuren.quote:Op zondag 21 april 2024 12:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie was de Jimmy Dijk van PvdA-GL dan? De kanshebbers waren Jesse Klaver of een andere PvdA technocraat als Dijsselbloem of de pseudo-linkse Aboutaleb. Vrouwen roepen per definitie veel weerstand op, helemaal als ze het links-progressieve gedachtegoed verspreiden.
Eens met @:Pistolero dus.
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 21 april 2024 12:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Iets anders: die guurrechtse paniek dat 4 mei verstoord zou worden, dreunt alvast lekker door, hé?
Ik ben zelf fan van Moorman, maar ik heb er weinig vertrouwen in dat die immuun zou zijn voor allerlei valse aanvallen op de persoon vanaf rechts.quote:Op zondag 21 april 2024 13:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zou die conclusie pas trekken als het ook met Marjolein Moorman en inderdaad Aboutaleb zou gebeuren.
De discussie gaat niet over inhoud maar over of iemand om niet inhoudelijke redenen weerstand oproept. Ook inhoudelijk vind ik Timmermans niet al te sterk overigens, eigenlijk vind ik ook Klaver inhoudelijk sterker/scherper (terwijl dat ook al geen inhoudelijk wonder is).quote:Op zondag 21 april 2024 12:48 schreef Szura het volgende:
We gaan toch niet ineens Jimmy Dijk op het schild hijsen omdat hij de taal van het volk spreekt ofzo? Die man pleit in z’n eerste grote interview als nieuwe frontman voor onderhandelingen van Oekraïne met Poetin en Kremlinpraat over de NAVO en de EU overneemt. De vuilnisbak in met dat soort hoefijzerpolitici.
https://www.volkskrant.nl(...)et-leveren~bca0003f/
[..]
‘We’? Fijn dat een mainstream linkse partij voortaan op jouw stem kan rekenen!
De enige rode vlag bij haar lijkt me dat ze vrouw is? Bij Timmermans zag je vooraf al allerlei rode vlaggen imoquote:Op zondag 21 april 2024 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben zelf fan van Moorman, maar ik heb er weinig vertrouwen in dat die immuun zou zijn voor allerlei valse aanvallen op de persoon vanaf rechts.
Aboutaleb hoef ik echt niet te zien.
Ik heb gehoord dat iedereen zn bek moet houden tijdens 4 mei terwijl Martin Bosma een krans legt. Al het andere is een gebrek aan respect.quote:Op zondag 21 april 2024 12:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen fucking Coventryquote:Op zondag 21 april 2024 18:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
3-0 voor staan na een uur en alsnog de verlenging in.. dat is wel knap
In ruil voor het door de shredder gooien van zijn contract zeg ik: deal!quote:Op zondag 21 april 2024 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zeg: een standbeeld voor Slot. Wat jij, @:pistolero?
Ik kan er ook niks aan doen.quote:Op zondag 21 april 2024 20:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor een sport die blijkbaar geen sport is, houdt het hem ook wel flink bezig
Je bent altijd welkom in DRT.quote:Op zondag 21 april 2024 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen.
Dit wielerseizoen is en wordt ook hemeltergend kut, je moet toch wat.
quote:Op zondag 21 april 2024 20:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In ruil voor het door de shredder gooien van zijn contract zeg ik: deal!
Verder was dit natuurlijk in elk opzicht een parodie op een wedstrijd en is voetbal helemaal geen sport.
Wat extreem zuur die twee centimeter buitenspel in de opbouw van de aanval.quote:Op zondag 21 april 2024 19:09 schreef VoMy het volgende:
Ach ach ach ach ach
Edit: te vroeg. Lucky ManU.
Ja maar erg jammer dat zn reactie na afkeuren nooit in beeld kwamquote:Op maandag 22 april 2024 09:30 schreef Mani89 het volgende:
Er is toch echt niks mooiers op deze wereld dan lulletje Cillessen die zichzelf weer gigantisch voor lul zet met mijn overcompensatie.
[ twitter ]
Dit is een troll-account toch? Mag ik hopen. Zoveel meltdowns in 1 week is niet normaal.quote:Op maandag 22 april 2024 13:47 schreef VoMy het volgende:
LEES nou AUB eens die reacties onder dat Nu artikel mensen…ben ik dan echt een roepende in de woestijn??? NEE, 99% van de honderden reacties op dat artikel zijn ECHTE mensen met ECHTE meningen en zijn EXTREEM negatief over ViaPlay. De overheid moet gaan ingrijpen, dit kan toch niet zo doorgaan, een buitenlands failliet bedrijf dat met een enorm extra krediet een giga deal sluit voor een nationale sport in Nederland als F1 en vervolgens bijna maandelijks de prijzen gaat verhogen om die enorme gestoorde deal te kunnen laten betalen door het Nederlandse volk. Ik hoop ZO erg dat mensen massaal zeggen: BASTA het is genoeg geweest met deze zieke manier van werken en in opstand komen door massaal hun abbo op te zeggen!!!
Overheid doet niets! Tijd om het leger in te zetten!
Ik vrees dat het serieus isquote:Op maandag 22 april 2024 13:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is een troll-account toch? Mag ik hopen. Zoveel meltdowns in 1 week is niet normaal.
Als dat zo is , dan zou hij toch een cursus "omgang met teleurstellingen" van Herman Finkers moeten volgen.quote:
En mag 10k spaargeld waar je vrij over mag beschikken volgens de DNB.quote:Op maandag 22 april 2024 14:18 schreef Momo het volgende:
De roverheid wil ons allemaal pakken door nationale sport autootje rijden duur te maken op de TV.
Terechte klacht. Ik vind het knap dat D66 het al die tijd nog volhoudt, al is de helft al vertrokken naar een nieuwe baan.quote:Op maandag 22 april 2024 19:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rutte lijkt(!) meer op dreef sinds hij weet dat hij het Beeldvormingshof gaat verlaten.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)silgoz-vvd-ministers
Daarom is zo'n zege in Polen ook een Pyrrhusoverwinning, vrees ik. Je moet winnen op beleid, niet op het zijn van een krappe meerderheid die de democratie niet wil afschaffen.quote:Op maandag 22 april 2024 17:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik lees sinds vannacht 'Waardenloze Politiek' over de ziekte van het politieke midden.
https://www.singeluitgeve(...)aardenloze-politiek/
Het is makkelijker om te winnen op beleid als je kan bewijzen dat je beleid werkt. Tegen een tegenstander die alle kaarten in handen heeft moet je gewoon een winnende strategie kiezen waarbij je het niet mooi of correct moet willen doen.quote:Op maandag 22 april 2024 19:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Daarom is zo'n zege in Polen ook een Pyrrhusoverwinning, vrees ik. Je moet winnen op beleid, niet op het zijn van een krappe meerderheid die de democratie niet wil afschaffen.
Probleem: Uiteindelijk suggereren de populisten toch wel dat ze tegenover de progressieve elite staan, wat voor beleid je ook hebt of wenst.
Maar uiteindelijk aan de liberalen en socialen in je samenwerking een andere kant op willen bewegen. Dat gaat toch bijna altijd mis als je voor langere tijd beleid moet maken.quote:Op maandag 22 april 2024 20:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is makkelijker om te winnen op beleid als je kan bewijzen dat je beleid werkt. Tegen een tegenstander die alle kaarten in handen heeft moet je gewoon een winnende strategie kiezen waarbij je het niet mooi of correct moet willen doen.
Ruttes woede-uitbarstingen zijn wel befaamd natuurlijk, dit zou ik ook in de context van zijn navo-benoeming zien.quote:Op maandag 22 april 2024 19:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rutte lijkt(!) meer op dreef sinds hij weet dat hij het Beeldvormingshof gaat verlaten.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)silgoz-vvd-ministers
Rutte post hier mee?quote:Op maandag 22 april 2024 20:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ruttes woede-uitbarstingen zijn wel befaamd natuurlijk, dit zou ik ook in de context van zijn navo-benoeming zien.
Maar hij geeft op dit moment wel leiding aan een kabinet dat een linkse oase is vergeleken met het mogelijk komende kabinet.
Geen geld voor huidcreme he, 15 euro per week. Of grafietvergiftiging opgelopen van zijn afgekeurde mondkapjesvoorraad.quote:
Al het geld naar de McDonalds gebracht?quote:Op maandag 22 april 2024 20:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Geen geld voor huidcreme he, 15 euro per week. Of grafietvergiftiging opgelopen van zijn afgekeurde mondkapjesvoorraad.
Stellen dat mensenrechtenstatuten niet van toepassing zijn is natuurlijk helemaal geen gevaarlijke route om te nemen.quote:
Het blijft bizar hoeveel er gedaan wordt voor een verkiezingsresultaat en hoe weinig voor een serieuze oplossing.quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:57 schreef Szura het volgende:
Over een halfjaar is die nutteloze wet toch weer het raam uitgeflikkerd
https://www.nhnieuws.nl/n(...)n-tijdens-koningsdagquote:Extinction Rebellion is van plan om de A10 Zuid tijdens Koningsdag opnieuw te blokkeren. Het zou de vierde keer worden dat de klimaatdemonstranten de snelweg proberen te bezetten. XR wil dat koning Willem-Alexander zich uitspreekt tegen de financiering van de fossiele industrie.
....
Dat op een dag als Koningsdag de politie wordt ingezet 'om dronken overlast tegen te gaan', vindt XR niet te begrijpen. Volgens de demonstranten hoeft er ook niet een 'overdreven grote politiemacht' aanwezig te zijn bij de blokkade. "Meer dan een kleine politiemacht, om de weg af te zetten zodat er veilig gedemonstreerd kan worden en de demonstratie te faciliteren en beschermen, is er niet nodig."
....
Het Koningshuis is inderdaad een ernstig vermoeiend clubje. Alles aan Koningsdag is ook extreem walgelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)n-tijdens-koningsdagWat een enorm vermoeiend clubje
Ach Maassluis?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:52 schreef Slobeend het volgende:
Totaal random maar hoorde net dat Jack de Vries burgemeester van Maassluis wordt.
Dat kan hij iets slimmer aanpakken, kun je zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:55 schreef VoMy het volgende:
Ten Hag hekelt kritiek van Britse media op moeizame bekerzege: 'Een schande'
"Een schande", noemde de voormalige Ajax-trainer tijdens een persconferentie de negatieve commentaren die er in de Engelse pers verschenen en te horen waren. "We hebben de finale gehaald en dat hebben we verdiend. Niet alleen door deze wedstrijd, maar ook door andere wedstrijden."
"De reacties van júllie waren beschamend", kaatste de getergde coach de bal terecht. "Voetbal gaat over resultaat. We verloren twintig minuten lang de controle en hadden uiteindelijk veel geluk, maar we hebben de finale gehaald. Dat is een enorme prestatie. Twee keer de finale in twee jaar tijd is schitterend."
Kan dit?
Altijd lastig om te bepalen wanneer je racistisch bezig bent.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:17 schreef Szura het volgende:
Te grote knuffelaar
Vertel die Afrikanen eerst eens dat je niet non stop hoeft te neuken.
Je kan niet onbeperkt negers opvangen in Europa. Of zwarten. Ff kwijt welke van de twee het geaccepteerde woord is tegenwoordig.
Voor de leiding op dit forum niet hoor, het mag gewoon blijven staan, prima postquote:Op woensdag 24 april 2024 00:13 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Altijd lastig om te bepalen wanneer je racistisch bezig bent.
Duimpje erbijquote:Op woensdag 24 april 2024 06:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Voor de leiding op dit forum niet hoor, het mag gewoon blijven staan, prima post
Mika Vermeulen en Marita Kramer nog even opvissen en dan gaan WE de medaillespiegel in Milaan domineren.quote:
@Pistolero is zichzelf al een tijd onzedelijk aan het betasten vermoed ik.quote:
Ik kijk vooral met stij-gen-de verbazing naar de manier waarop Arne wordt opgehemeld. Maar dat doe ik al 3 jaar lang.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:pistolero is zichzelf al een tijd onzedelijk aan het betasten vermoed ik.
Het is zo bizar dat je de gigantische ontwikkeling en het behalen van prijzen zo maar in de wind slaat ten faveure van je eigen gelijk. Maar goed, hier gaan we toch niet uitkomen.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik kijk vooral met stij-gen-de verbazing naar de manier waarop Arne wordt opgehemeld. Maar dat doe ik al 3 jaar lang.
Alex Pastoor meldt zich.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:10 schreef Szura het volgende:
@:pistolero, welke drie trainers wil jij het liefst bij Feyenoord zien?
(uiteraard in de hoop dat een van die drie het wordt en we je de komende jaren kunnen afzeiken als die er niks van bakt)
Om te beginnen per definitie geen Nederlander.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:10 schreef Szura het volgende:
@:pistolero, welke drie trainers wil jij het liefst bij Feyenoord zien?
(uiteraard in de hoop dat een van die drie het wordt en we je de komende jaren kunnen afzeiken als die er niks van bakt)
Jij klinkt echt meer als een supporter van een andere club hoor.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Om te beginnen per definitie geen Nederlander.
Ik zou Potter wel een geinige keuze vinden. Een Hjulmand ofzo zou ook leuk zijn. R_R kwam ook nog aanzetten met Rydström, die zie ik ook wel zitten.
Arne Slot en Bram van Polen zijn kleine spelers vergeleken bij Muniain. Je naam vestigen in stijl, tomeloos revalideren en nooit de hoop verliezen, en als een prijswinnende maestro het strijdtoneel verlaten. Waar Muniain heen gaat? Geen idee. Het beeld van hem in een ander shirt zal nooit wennen.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Jemig @:alaphilippe_
Dit is pas echt het einde van een tijdperk.
Gewaagd dat na Koeman en Ten Hag nu toch weer voor een Nederlandse trainer gekozen wordt afkomstig uit de Eredivisie. Sowieso een competitie die veel flops produceert als ze eenmaal in Engeland aan de bak zijn.quote:
Erg benieuwd of hij ook de klassieke fout gaat maken en al zijn favoriete spelers van Feyenoord naar Liverpool gaat halen.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gewaagd dat na Koeman en Ten Hag nu toch weer voor een Nederlandse trainer gekozen wordt afkomstig uit de Eredivisie. Sowieso een competitie die veel flops produceert als ze eenmaal in Engeland aan de bak zijn.
Als jouw trainer nou veel slechter presteert, ga je dan met creatieve uitwegen komen waarom je toch gelijk hebt en kunnen we dan nog langer "genieten" van Pistolero tegen de rest in een discussie omtrent de trainer van Feyenoord?quote:Op woensdag 24 april 2024 13:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Om te beginnen per definitie geen Nederlander.
Ik zou Potter wel een geinige keuze vinden. Een Hjulmand ofzo zou ook leuk zijn. R_R kwam ook nog aanzetten met Rydström, die zie ik ook wel zitten.
Oh ja net als Ten Hag toen moet hij het altijd doen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach ja, hij is natuurlijk gek als ie het niet doet, maar dit is gedoemd te mislukken na 9 jaar Klopp en de twee beste spelers die de 30 inmiddels al enige tijd gepasseerd zijn.
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
Arend Martijn gaat gigantisch falen in Liverpool.
Klopp opvolgen is natuurlijk een ingewikkelde taak, je moet wel heel erg overtuigd zijn van jezelf om nu in Liverpool te stappen. En laat Arend nou net heel erg van zichzelf overtuigd zijn.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
Arend Martijn gaat gigantisch falen in Liverpool.
En toch lukt dat die andere grote Guardiola adept bij Arsenal ook, met mindere speler.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopp opvolgen is natuurlijk een ingewikkelde taak, je moet wel heel erg overtuigd zijn van jezelf om nu in Liverpool te stappen. En laat Arend nou net heel erg van zichzelf overtuigd zijn.
Het ligt er maar net aan wat het verwachtingspatroon is. Ik denk niet dat hij het net zo slecht gaat doen als Ten Hag bijvoorbeeld, maar als ze daar verwachten dat hij Guardiola tot de laatste speeldag gaat uitdagen ligt de lat dusdanig hoog dat je al snel faalt.
Wat zie jij als gigantisch falen?
Na wat is het, 4 jaar?quote:Op woensdag 24 april 2024 19:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En toch lukt dat die andere grote Guardiola adept bij Arsenal ook, met mindere speler.
Niet meteen, die had een paar jaar en een paar honderd miljoen nodig. Klopp zelf had overigens ook wel wat tijd en enkele aankopen nodig om de boel op de rit te krijgen.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En toch lukt dat die andere grote Guardiola adept bij Arsenal ook, met mindere speler.
Drank de Boer bij Crystal Palace was ook al zo'n succes.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gewaagd dat na Koeman en Ten Hag nu toch weer voor een Nederlandse trainer gekozen wordt afkomstig uit de Eredivisie. Sowieso een competitie die veel flops produceert als ze eenmaal in Engeland aan de bak zijn.
quote:
Ik sluit niet uit dat Slot die tijd ook gewoon gaat krijgenquote:Op woensdag 24 april 2024 19:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet meteen, die had een paar jaar en een paar honderd miljoen nodig. Klopp zelf had overigens ook wel wat tijd en enkele aankopen nodig om de boel op de rit te krijgen.
quote:Op woensdag 24 april 2024 19:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Drank de Boer bij Crystal Palace was ook al zo'n succes.
Dat zou terecht zijn, maar dat zijn wel uitzonderingen in het moderne voetbal. Arteta kreeg het voor elkaar om 8e te worden met Azzenal, het is een godswonder dat hij toen niet is ontslagen. Denk dat Slot zulke geintjes niet moet uithalen.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Ik sluit niet uit dat Slot die tijd ook gewoon gaat krijgen
En zowaar een goede kop boven het stuk ipv dat walgelijk neutrale of both sides gedoe dat je doorgaans zietquote:Op woensdag 24 april 2024 19:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.trouw.nl/poli(...)ferrer=https://t.co/
'Ach, Yesilgoz' heeft geen zin, want Teflon Dilan blijft toch zitten. En dat is wel echt veel knapper dan alle Rutte-gimmicks die we hebben gehad.
Zelfs de oervader van de VVD-beeldvormingscultus neemt Dilan niet serieus.
Ik denk dat dit de slechtste Ajax-wedstrijd is die ik, met alle context meegewogen, ooit heb gezien.quote:Op woensdag 24 april 2024 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou, die Klopp kan er ook niets van, eitje voor SlotGod.
Tevens, onvermijdelijk: ach, Ajax.
Schip is nog slechter dan Steijn maar geen wanklank te horen van het tribunetuig of de Tquote:Op woensdag 24 april 2024 23:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de slechtste Ajax-wedstrijd is die ik, met alle context meegewogen, ooit heb gezien.
Van 't Schip heeft deze jongens letterlijk mentaal geknakt. Het ging niet mis bij drie passes aaneen. Überhaupt de eerste pass zelf lukte al niet meer.quote:Op woensdag 24 april 2024 23:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Schip is nog slechter dan Steijn maar geen wanklank te horen van het tribunetuig of de T
Ja waardeloos. En dat wordt dan head of coachingquote:Op woensdag 24 april 2024 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van 't Schip heeft deze jongens letterlijk mentaal geknakt. Het ging niet mis bij drie passes aaneen. Überhaupt de eerste pass zelf lukte al niet meer.
Stukje dankbaarheid.. mooiquote:Op woensdag 24 april 2024 23:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja waardeloos. En dat wordt dan head of coaching.
Maar we mogen niks zeggen ofzo want het was zo nobel dat hij instapte met lastige privéomstandigheden. SCHIP BEDANKT!
Nou ja, dat Van 't Schip gevraagd is, daar ging het al mis. Want we weten allemaal al twintig jaar dat Van 't Schip in alle eerlijkheid een matige trainer is.quote:Op woensdag 24 april 2024 23:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja waardeloos. En dat wordt dan head of coaching.
Maar we mogen niks zeggen ofzo want het was zo nobel dat hij instapte met lastige privéomstandigheden. SCHIP BEDANKT!
Binnen een jaar weg.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopp opvolgen is natuurlijk een ingewikkelde taak, je moet wel heel erg overtuigd zijn van jezelf om nu in Liverpool te stappen. En laat Arend nou net heel erg van zichzelf overtuigd zijn.
Het ligt er maar net aan wat het verwachtingspatroon is. Ik denk niet dat hij het net zo slecht gaat doen als Ten Hag bijvoorbeeld, maar als ze daar verwachten dat hij Guardiola tot de laatste speeldag gaat uitdagen ligt de lat dusdanig hoog dat je al snel faalt.
Wat zie jij als gigantisch falen?
Ombudsman: mensen die buitenslapers Ter Apel hielpen onbehoorlijk behandeld - https://nos.nl/l/2518084quote:
Ongelukkig. Zo'n energietransitie zie je ook niet aankomen.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:50 schreef franklop het volgende:
Ach energietransitie
https://nos.nl/artikel/25(...)ge-overvol-stroomnet
Ja goed verhaal, het is jammer dat inhoudelijk scherpe politici als Asscher, Samson, vooruit ook Pechtold en Halsema niet meer in de landelijke politiek te vinden zijn.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Diederik Samsom op dreef.
De Europese zusterpartijen van de VVD hadden de ‘even-los-van-de-inhoud’-isering van de Nederlandse verkiezingscampagne gemist.
Zij keken wél naar de inhoud en achtten samenwerking zeer problematisch. Azmani werd geblokkeerd, hoewel hij op basis van kwaliteiten, ervaring en inzet de positie van fractievoorzitter zeker had verdiend. Verbazing in Nederland. Waarom zo zwaar tillen aan de samenwerking met PVV? Welnu, vanwege de inhoud.
Zorgelijker nog dan de dwaling van politieke duiders is dat de partijen inmiddels zelf ook denken dat ze ‘even los van de inhoud’ kunnen opereren. Of zelfs een kabinet kunnen formeren.
https://www.volkskrant.nl(...)nhoud-zien~bf9c8fa8/
Ajax dat zo erg in paniek is dat ze de sleutels ondanks alles alsnog aan deze incapabele charlatan geven is echt schitterend. Een totaal failliete organisatie.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo heb je Wilders in de politiek, zo heb je Alex Kroes bij Ajax die beeldvorming boven de daden laat vliegen.
Over 2 jaar weer klinkend kampioenquote:Op donderdag 25 april 2024 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ajax dat zo erg in paniek is dat ze de sleutels ondanks alles alsnog aan deze incapabele charlatan geven is echt schitterend. Een totaal failliete organisatie.
Quincy P. ook maar weer in dienst nemen? Voetballend kunnen ze ook nog wat hulp gebruiken.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ajax dat zo erg in paniek is dat ze de sleutels ondanks alles alsnog aan deze incapabele charlatan geven is echt schitterend. Een totaal failliete organisatie.
Je moet zo iemand ook niet dubbel straffenquote:Op donderdag 25 april 2024 15:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Quincy P. ook maar weer in dienst nemen? Voetballend kunnen ze ook nog wat hulp gebruiken.
Asscher en Samson zijn toch eigenlijk wel volkomen mislukt in de Nederlandse politiek. Dat Lodewijk het enige bekende gedicht van Elsschot kent is een leuke gimmick, maar onafhankelijk van elkaar hebben ze de PvdA na een zeer goed verkiezingsresultaat met de meest progressieve kamer in misschien wel 50 jaar in 2012, door een kabinetsperiode heen geleid wat toch uiteindelijk aan de basis heeft gestaan van de shitshow waar we nu in zitten.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja goed verhaal, het is jammer dat inhoudelijk scherpe politici als Asscher, Samson, vooruit ook Pechtold en Halsema niet meer in de landelijke politiek te vinden zijn.
Het is verbazingwekkend hoe snel mensen de wanpraktijken van iemand vergeten, en blind achter zo'n charlatan aanrennen.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van de Keuken Kampioen Divisie?quote:Op donderdag 25 april 2024 15:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Over 2 jaar weer klinkend kampioen
Op basis van de Telegraaf denken dat dit de verlosser is.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is verbazingwekkend hoe snel mensen de wanpraktijken van iemand vergeten, en blind achter zo'n charlatan aanrennen.
Hij heeft wel gewoon daadkracht. Laat zich niet tegenhouden door kinderachtige AFM regeltjes.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op basis van de Telegraaf denken dat dit de verlosser is.
Ik las eerst alleen de quoteversie van deze post en dacht dat het nog steeds over Dilan ging.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is verbazingwekkend hoe snel mensen de wanpraktijken van iemand vergeten, en blind achter zo'n charlatan aanrennen.
In de drang en het smachten naar een messias haken de domste mensen het snelst af. Zo ontzettend bang dat we over 1-2 jaar weer het hele riedeltje opnieuw krijgen, en die kuddediertjes vooraan staan om ziedend te doen.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op basis van de Telegraaf denken dat dit de verlosser is.
Nou messias, de pro-Kroes mensen (zoals ik) hebben meer het idee dat in het land der blinden iemand met 10% zicht koning is. Als er steun is voor een capabel alternatief teken ik ook hoor, wie stel je voor?quote:Op donderdag 25 april 2024 18:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In de drang en het smachten naar een messias haken de domste mensen het snelst af. Zo ontzettend bang dat we over 1-2 jaar weer het hele riedeltje opnieuw krijgen, en die kuddediertjes vooraan staan om ziedend te doen.
Ik vind een 'wie stel je voor?' vraag vrij nutteloos, omdat ik inhoudelijk wel geloof dat Kroes iets kan. Ik heb hem ook graag.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou messias, de pro-Kroes mensen (zoals ik) hebben meer het idee dat in het land der blinden iemand met 10% zicht koning is. Als er steun is voor een capabel alternatief teken ik ook hoor, wie stel je voor?
Vergeet ook niet dat hij het nodig vond om in een boekje Mislintat een meesteroplichter te noemen. En zo'n quote:quote:Op donderdag 25 april 2024 20:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind een 'wie stel je voor?' vraag vrij nutteloos, omdat ik inhoudelijk wel geloof dat Kroes iets kan. Ik heb hem ook graag.
Het gaat er mij om dat Alex Kroes iemand is die met gemak binnen 1-2 jaar door het volgende onderzoeksartikel wordt uitgelicht, of gewoon uit onderzoek van de Autoriteit Financiele Markten blijkt dat hij inderdaad iets fouts heeft gedaan. Hij schond duidelijk de regels van de KNVB, al vanaf zijn Go Ahead-tijd. Daarnaast heeft zijn bedrijf Stefan de Vrij stevig benadeeld en bedrogen.
Ik hoop van harte dat er rust komt binnen Ajax, maar er hangen tikkende tijdbommetjes om zijn nek. Waarom wil je dat risico nemen?
Iemand die mensen een klap in hun nek geeft als ze iets doen wat hem niet zint, lijkt mij een stevige red flag.quote:"Vier linksbacks!”, doelt Kroes op het binnenhalen van Gastón Ávila en Borna Sosa, terwijl Owen Wijndal en Anass Salah-Eddine al bij Ajax zaten. “Ik had mensen een klap in hun nek gegeven als ik er als algemeen directeur weet van had gehad. Vier linkerverdedigers en geen enkele rechtsbuiten. Het is echt verschrikkelijk.”
De enige manier om succesvol gedrag te corrigeren is middels het uitdelen van een note, en niks anders.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat hij het nodig vond om in een boekje Mislintat een meesteroplichter te noemen. En zo'n quote:
[..]
Iemand die mensen een klap in hun nek geeft als ze iets doen wat hem niet zint, lijkt mij een stevige red flag.
Robin van Persie brengt ons volgend seizoen naar het beloofde land.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:36 schreef hhh38 het volgende:
Ook voor de 2e helft een welverdiende Ach Heerenveen
Geert zou in ieder geval aangifte doen.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand die mensen een klap in hun nek geeft als ze iets doen wat hem niet zint, lijkt mij een stevige red flag.
Alleen als de klap van links komtquote:Op donderdag 25 april 2024 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geert zou in ieder geval aangifte doen.
Geweldig, hij geeft zelf alvast aan dat hij opstapt als de AFM hem schuldig acht.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat hij het nodig vond om in een boekje Mislintat een meesteroplichter te noemen. En zo'n quote:
[..]
Gaat hij nooit uit zichzelf doenquote:Op donderdag 25 april 2024 23:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geweldig, hij geeft zelf alvast aan dat hij opstapt als de AFM hem schuldig acht.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)fm-hem-schuldig-acht
Laat ik het zo zeggen: ik ben blij dat ik niet voor Ajax ben.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geweldig, hij geeft zelf alvast aan dat hij opstapt als de AFM hem schuldig acht.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)fm-hem-schuldig-acht
ThE GoAtquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:31 schreef Zwansen het volgende:
Ach Lebron, ach Lakers. Nu 11 wedstrijden op rij verloren tegen JokicGod.
Eerst de wet overtreden dus. En Pieter Omtzigt zag dat het goed was.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:24 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Ik kijk nu al uit naar de eerste rechtszaken over asiel!
quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:24 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Ik kijk nu al uit naar de eerste rechtszaken over asiel!
quote:Negatief advies van juristen kan het kabinet ook naast zich neerleggen. Dat is óók een werkwijze, overwegen PVV, VVD, NSC en BBB. Bronnen in de formatie zeggen: als er vervolgens rechtszaken komen en de rechter de maatregel niet accepteert, “dan zien we wel verder”. Dat geldt voor asiel, maar ook voor een thema als stikstof.
quote:De formerende partijen willen zich niet te veel gelegen laten liggen aan juridische adviseurs of ‘linkse hoogleraren’.
Wolf in schaapskleren.quote:Maar, zegt Omtzigt deze week bij de draaideur, vlak voor hij naar binnen gaat voor weer een ronde onderhandelingen: “Discussies over waar de grenzen liggen kun je altijd voeren”.
Pas op voor 'linkse hoogleraren'! De wet is links, onderzoek is links, eigenlijk is alles links.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik denk dat het lastig in woorden uit te drukken is hoe gevaarlijk dit is. Het begint met asiel, daarna komt stikstof en vervolgens vegen ze overal hun reet mee af want waar is een rechtsstaat nou eigenlijk goed voor? Bemoeienis van ongekozen rechters, kom nou.
Terwijl de hoogleraren die het meest in het nieuws zijn de extreemrechtse cheerleaders in Leiden zijn, maar 'dat zijn de goeden!' Het Calimero-complex van guurrechts is nogal ernstig vervelend, altijd tegen hun.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Pas op voor 'linkse hoogleraren'! De wet is links, onderzoek is links, eigenlijk is alles links.
Nee, je kan niet een cruciale vraag even parkeren. Natuurlijk moet je de op dit moment beschikbare alternatieven meewegen in deze overweging. Ik heb dit voorbeeld al vaak aangehaald in het Ajax-topic maar bij Bosz ging het hetzelfde, mensen wisten allerlei redenen aan te dragen waarom Bosz geen perfecte trainer was en dus niet Ajax-trainer moest worden. Het alternatief bleek Maurice Steijn.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind een 'wie stel je voor?' vraag vrij nutteloos, omdat ik inhoudelijk wel geloof dat Kroes iets kan. Ik heb hem ook graag.
Het gaat er mij om dat Alex Kroes iemand is die met gemak binnen 1-2 jaar door het volgende onderzoeksartikel wordt uitgelicht, of gewoon uit onderzoek van de Autoriteit Financiele Markten blijkt dat hij inderdaad iets fouts heeft gedaan. Hij schond duidelijk de regels van de KNVB, al vanaf zijn Go Ahead-tijd. Daarnaast heeft zijn bedrijf Stefan de Vrij stevig benadeeld en bedrogen.
Ik hoop van harte dat er rust komt binnen Ajax, maar er hangen tikkende tijdbommetjes om zijn nek. Waarom wil je dat risico nemen?
Het verwachtingspatroon is ook wel een tikje onrealistisch als je denkt dat LeBron van 40 nog een vuist kan maken tegen de beste speler ter wereld.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:31 schreef Zwansen het volgende:
Ach Lebron, ach Lakers. Nu 11 wedstrijden op rij verloren tegen JokicGod.
Dat lijkt me stug. Minder cruciaal dan de vraag of het moreel verantwoord is om Kroes terug te halen. Dat heeft helemaal niets te maken met alternatieven. We hebben normen, waarden, wetten en regels. Alternatieven voor een bestuurdersplekje? Daar heeft een Autoriteit Financiële Markten compleet maling aan. Je kan daar simpelweg niet langs kijken.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nee, je kan niet een cruciale vraag even parkeren.
Ja moraliteit, iedereen doet ook eens alsof ze een PhD in de ethiek hebben behaaldquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug. Minder cruciaal dan de vraag of het moreel verantwoord is om Kroes terug te halen. Dat heeft helemaal niets te maken met alternatieven. We hebben normen, waarden, wetten en regels. Alternatieven voor een bestuurdersplekje? Daar heeft een Autoriteit Financiële Markten compleet maling aan. Je kan daar simpelweg niet langs kijken.
Jeetje, in mijn nederige opinie draaf je echt een beetje door hoor. Ik zou zeggen dat we juist op het oordeel van de AFM moeten afgaan, en niet op de beeldvorming die er nu is.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het gedrag van Kroes wegrelativeren is hetzelfde als de grenzen van de rechtsstaat verleggen omdat het je niet uitkomt. Telkens als de rechtspraak om de hoek komt kijken, vooral niet naar de jarenlange patstelling in de politiek kijken. Vooral de restricties de schuld geven, want je bent zelf te laf om een keuze te maken of het matcht simpelweg niet met 'wat er in het land' of in je onderbuik leeft.
Nederland koerst met recordsnelheid af op het ravijn.
9 miljoen lees ik. En 'de altijd lachwekkende Eredivisie' zegt niets over de kwaliteiten van Slot. Edit: oh meer dan 9 miljoen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:55 schreef Pistolero het volgende:
Definitief eind tijdperk Arend Martijn Slot. Ach.
15 miljoen voor een Nederlandse trainer uit de altijd lachwekkende Eredivisie is wel echt heel absurd als je er over nadenkt. Één van de hoogste afkoopsommen ooit voor een trainer.
Wel als dit uitkomtquote:
quote:Voor mij wordt het Ron Jans, samen met v Persie. Ron, een man met ervaring, en v Persie leergierig. Ron gaat na 2 of 3 jaar weg v Persie neemt het over van Ron. Moet je zien wat er gebeurd. Een aanvaller van oorsprong, dat zijn de trainers die wij moeten hebben. Tel uit je winst.
De transfermarktprijzen voor trainers zijn daarentegen een schijntje met wat een topclub voor een gemiddelde linksback betaalt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:55 schreef Pistolero het volgende:
Definitief eind tijdperk Arend Martijn Slot. Ach.
15 miljoen voor een Nederlandse trainer uit de altijd lachwekkende Eredivisie is wel echt heel absurd als je er over nadenkt. Één van de hoogste afkoopsommen ooit voor een trainer.
Ik geloof dat de kans vrij groot is dat Salah gaat vertrekken.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:40 schreef Pistolero het volgende:
Etiënne Reijnen die in een half jaar tijd van Cambuur naar Liverpool gaat puur omdat hij het vriendje van Slot. Dat vind ik toch zo fantastisch.
Zien jullie het al voor je dat die jongen het straks allemaal even gaat uitleggen aan Salah?
Zelfde gebeurde met analfabeet Hendrie Kruzen als vriendje van Peter Bosz zat die ineens in Lyon op bank.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:40 schreef Pistolero het volgende:
Etiënne Reijnen die in een half jaar tijd van Cambuur naar Liverpool gaat puur omdat hij het vriendje van Slot is. Dat vind ik toch zo fantastisch.
Zien jullie het al voor je dat die jongen het straks allemaal even gaat uitleggen aan Salah?
Wtf is dit dan?quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:10 schreef Slobeend het volgende:
[ x ]
Ja want Koningsdag wordt echt bedreigd door Europa!!!
Smerige populistische wolven in schaapskleren.
Ik sluit me hier volmondig bij aan.quote:
Volledig in het oranje neem ik aan?quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik sluit me hier volmondig bij aan.
We gaan zometeen deze dag maar eens wegdrinken.
Ben jij gek.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Volledig in het oranje neem ik aan?
Zat al genoeg oranjebitter inquote:
Ach valt mee dat hij nog niet dood isquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee dan dit:
[ x ]
BBB kijk eens dom, ja ho maar.
60+ familie stuurt mij soms ook overduidelijke AI troep en dan is het ook van "Wow moet je dit zien Momo! "quote:
Krijg je dan ook berichten over cloud-seeding e.d.?quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:05 schreef Momo het volgende:
[..]
60+ familie stuurt mij soms ook overduidelijke AI troep en dan is het ook van "Wow moet je dit zien Momo! "
Nee, zo ver zijn ze nog niet gelukkig.quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Krijg je dan ook berichten over cloud-seeding e.d.?
Benieuwd hoe witheet Ompzig was op de soosjulmiedieja medewerker na de tweet van eerder vandaag.quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:27 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Ach mongolenpartij NSC
Iemand die om 17u nog even de boel vanaf een terras moet repareren met z’n dronken kop
Ja, die fout kan ik mij nog voorstellen .quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, zo ver zijn ze nog niet gelukkig.
[ afbeelding ]
Wel deze van Mount Fuji met meerdere Lenticularis wolken. Al is die natuurlijk niet zo overduidelijk nep als je niet van wolken fysica weet.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:27 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Ach mongolenpartij NSC
Iemand die om 17u nog even de boel vanaf een terras moet repareren met z’n dronken kop
Zou hij niet zelf het heft in handen genomen hebben? Al zou je dan minder typefouten verwachten.quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Benieuwd hoe witheet Ompzig was op de soosjulmiedieja medewerker na de tweet van eerder vandaag.
Ik denk niet dat Geertruida basiskwaliteit is, maar wel een multifunctionele back up die relatief goedkoop is op te halen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Arne gelijk dezelfde fout maken als Ten Hag?
Sterkte. Ik heb genoten van haar avonturen.quote:Op zondag 28 april 2024 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Voor alle fans, Saar van het beroemde duo Saar en Suus is niet meer. Vanavond kreeg ze zoals vaker de laatste tijd moeite met ademhalen maar dit keer kwam ze er niet meer bovenop. RIP bolle knuffelbig 10-2018, 04-2024.
[ afbeelding ]
Gecondoleerd Maniquote:Op zondag 28 april 2024 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Voor alle fans, Saar van het beroemde duo Saar en Suus is niet meer. Vanavond kreeg ze zoals vaker de laatste tijd moeite met ademhalen maar dit keer kwam ze er niet meer bovenop. RIP bolle knuffelbig 10-2018, 04-2024.
[ afbeelding ]
Veel liefde!!!quote:Op zondag 28 april 2024 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Gecondoleerd!quote:Op zondag 28 april 2024 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze had in ieder geval een halve woonkamer tot haar beschikking met al het lekkere eten wat ze kon wensen. En ze gaat begraven worden met een hele stronk witlof aan haar zijde, haar favoriet.quote:Op maandag 29 april 2024 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
Sterkte mani. Volgens mij heeft dat beestje een prachtig leven gehad.
[ afbeelding ]
Op zich gewoon een relevant stuk toch? Je kan het vlaggetje negeren, maar voor de simplistische voetbalanalisten is dat waar ze hun mening op baseren. Zuid-Amerikaanse voetballers zijn per definitie valsspelers, Oost-Europeanen werken hard en Spanjaarden zijn technisch verfijnd.quote:Op maandag 29 april 2024 16:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Telegraaf komt erachter dat er vooroordelen zijn over ONZE NEDERLANDERS.
https://www.telegraaf.nl/(...)rs-in-premier-league
Ajax-bonus geldt niet voor PSV spelers.quote:Op maandag 29 april 2024 16:05 schreef Slobeend het volgende:
Jan Roelfs (in de NOS voetbalpodcast) denkt dat PSV 80 a 90 miljoen voor Joey Veerman kan krijgen. @:hhh38 @:psvcl
Ik vind het geweldige ironie voor een krant die gretig buitenlanders afschrijft als ze hier komen.quote:Op maandag 29 april 2024 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op zich gewoon een relevant stuk toch? Je kan het vlaggetje negeren, maar voor de simplistische voetbalanalisten is dat waar ze hun mening op baseren. Zuid-Amerikaanse voetballers zijn per definitie valsspelers, Oost-Europeanen werken hard en Spanjaarden zijn technisch verfijnd.
Oh zo. Doen ze dat ook bij Potter eigenlijk?quote:Op maandag 29 april 2024 16:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind het geweldige ironie voor een krant die gretig buitenlanders afschrijft als ze hier komen.
Die hebben ze al op de Hogwarts Express naar huis gezet.quote:Op maandag 29 april 2024 16:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh zo. Doen ze dat ook bij Potter eigenlijk?
https://www.fcupdate.nl/v(...)-toch-weg-man-kom-opquote:Op maandag 29 april 2024 16:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://maps.app.goo.gl/5y2NqA84tgHnma99Aquote:Op maandag 29 april 2024 17:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/GMSRn1AXgAABei7?format=jpg&name=large
Leve het Baskenland, @:rellende_rotscholier
Usurbil is a town and region located in the province of Gipuzkoa in the Autonomous Community of the Basque Country, in the North of Spain. It lies in an area well known for its sagardotegiak and the area adjacent to the river for its eels.quote:Op maandag 29 april 2024 17:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://maps.app.goo.gl/5y2NqA84tgHnma99A
Andere competite, maar Xabi Alonso mag ook niet onbenoemd blijven. Het Baskenland (en blijkbaar vooral de provincie Gipuzkoa) poept de ene na de andere toptrainer uit.quote:Op maandag 29 april 2024 17:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/GMSRn1AXgAABei7?format=jpg&name=large
Leve het Baskenland, @:rellende_rotscholier
En de mispeer. De mispeer van Jan Roelfs.quote:Op maandag 29 april 2024 16:05 schreef Slobeend het volgende:
Jan Roelfs (in de NOS voetbalpodcast) denkt dat PSV 80 a 90 miljoen voor Joey Veerman kan krijgen. @:hhh38 @:psvcl
50 moet lukkenquote:Op maandag 29 april 2024 16:05 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2024 16:05 schreef Slobeend het volgende:
Die kan er toch zonder vooroordelen ook niet zo heel veel van?quote:Op maandag 29 april 2024 16:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is prima in middelmatige teams bovengemiddeld laten presteren, dus volgens mij past ie uitstekend bij dit Ajaxquote:Op maandag 29 april 2024 18:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die kan er toch zonder vooroordelen ook niet zo heel veel van?
Hoe kwam jij hier achter?quote:Op maandag 29 april 2024 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Leerzame audiofragmenten op wiki
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Braken_(lichaamsfunctie)
Net als Steijn dus.quote:Op maandag 29 april 2024 21:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is prima in middelmatige teams bovengemiddeld laten presteren, dus volgens mij past ie uitstekend bij dit Ajax
Zelf geüpload in dronken toestand?quote:
Toch mooi dat die voor een habbekrats wil doen. Er zal toch een boel troep op het veld staan volgend jaar, ervan uitgaande dat ze nog bestaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |