Ja dat snap ik wel, was een dagelijks intensief gebeuren.. en dat valt ineens wegquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis BB op zich niet. Ik heb wat achterstallig werk van m ijn vrijwilligers werk allemaal al bij gewerkt
Kijk series. Maar het werk als mod op BB koste heel veel tijd en dat was dan in een keer weg.
DUs vandaar dat ik dacht wat doe ik op Fok! nu
Vind het wel een leuke vrouw maar zou er ook knettergek van worden eerlijk gezegdquote:
Ze verheft nooit haar stem... nou knettergek kan ik niet zeggen...quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het wel een leuke vrouw maar zou er ook knettergek van worden eerlijk gezegd
Vind haar zo zweverig en die stem van haar zou er bij in slaap vallenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze verheft nooit haar stem... nou knettergek kan ik niet zeggen...
Ja klopt dat is ze wel... het is een heel lief en zachtaardig persoon...quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar zo zweverig en die stem van haar zou er bij in slaap vallen
Ben nu bij de mannen echtpaarquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt dat is ze wel... het is een heel lief en zachtaardig persoon...
Neej ik ook niet... heel vaak zeg je oooh ja, ik had niet anders verwacht... maar dit kon ik ook niet inschatten..quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nu bij de mannen echtpaar
Die met dat lange haar wil stoppen. Als ik hem in het echt was tegen gekomen had ik niet geweten dat hij voor de manneen zou kiezen.
O ze stoppen er mee.
Dat ze uit elkaar zouden gaan had ik wel verwacht, er was geen klikquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej ik ook niet... heel vaak zeg je oooh ja, ik had niet anders verwacht... maar dit kon ik ook niet inschatten..
Totaal geen fysieke aantrekkingskracht.... nou dan is het wel klaar..quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze uit elkaar zouden gaan had ik wel verwacht, er was geen klik
Vind het altijd wel leuk. AL vraag ik mij keer op keer af of het allemaal wel echt is.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:08 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind dit wel een leuk seizoen van MAFS Australie..
Ik heb wel het idee dat het gescript wordt... al dit soort programma'squote:Op zaterdag 20 april 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het altijd wel leuk. AL vraag ik mij keer op keer af of het allemaal wel echt is.
Ja dat denk ik ook welquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het gescript wordt... al dit soort programma's
Neejj hoor vannacht staat er weer een nieuwe..quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel
Noi het zit er weer op wachten op maandag, in het weekend zullen ze wel niet uitzenden neem ik aan
O beter, baal dat ik niet gewacht heb dacht dat alles in een keer op videoland zou staanquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj hoor vannacht staat er weer een nieuwe..
Ik vind het zo'n getrut met Videoland de laaste tijd... dat gedonder met elke keer maar 1 aflevering, gooi gewoon dat hele seizoen erop, deden ze vroeger ook...quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O beter, baal dat ik niet gewacht heb dacht dat alles in een keer op videoland zou staan
Ik klik net de serie van Maxima aan, eens kijken of dat wat is. Op videolandquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:29 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb zin om heel de dag series te kijken moet alleen nog op zoek... ik wil een bingdag
Ja toch, dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n getrut met Videoland de laaste tijd... dat gedonder met elke keer maar 1 aflevering, gooi gewoon dat hele seizoen erop, deden ze vroeger ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |