SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot
[ Bericht 34% gewijzigd door Dotteke op 19-04-2024 10:43:09 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja soms wel, maar soms ook vervelend en saaiquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie vaak wel vermakelijke fragmenten.
Even iets anders: De bondgenoten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja soms wel, maar soms ook vervelend en saai
Ja ik ben verbaasd eerlijk gezegd, wat ziet Chel in hem. Ik vond het echt nog zo klein knulletjequote:Op vrijdag 19 april 2024 10:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even iets anders: De bondgenoten.
Wat een enorme lul die Bo.
Nou dat was ik dus ook dus 50 afleveringen opgespaard en nu weer lekker kijken strakkies....quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kijk ik iedere avond, soms even niet dan ben ik het zat.
Met series ook zo irritant, zit je er net lekker in kun je weer een week wachten. Meestal spaar ik ze op tot de reeks afgelopen is.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een binger dat gezeur met elke dag een aflevering, zet gewoon het hele seizoen neer..
Ik heb nu 50 afleveringen lang leve de liefde staan, dus die ga ik strakjes ook kijken... heerlijk...
Zijn vriendin is helemaal klaar met hem.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ben verbaasd eerlijk gezegd, wat ziet Chel in hem. Ik vond het echt nog zo klein knulletje
Nou zeg.... die staat voor lul... wat een afknapper...quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even iets anders: De bondgenoten.
Wat een enorme lul die Bo.
Hey Kinkiquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met series ook zo irritant, zit je er net lekker in kun je weer een week wachten. Meestal spaar ik ze op tot de reeks afgelopen is.
Tenzij een heel populaire serie, dan ben je eigenlijk meteen verplicht te kijken om geen spoilers tegen te hoeven komen.
Flikken Maastricht heb ik dat mee.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met series ook zo irritant, zit je er net lekker in kun je weer een week wachten. Meestal spaar ik ze op tot de reeks afgelopen is.
Tenzij een heel populaire serie, dan ben je eigenlijk meteen verplicht te kijken om geen spoilers tegen te hoeven komen.
Er is in princippe toch nog niets gebeurd, hij vind haar leuk maar is nog geen grens over gegaan toch?quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn vriendin is helemaal klaar met hem.
[ afbeelding ]
Die kijk ik ook, vanavond weer een afleveringquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Flikken Maastricht heb ik dat mee.
De opmerking in de trant van : "Ik zit nu hier dus het boeit me niet."quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is in princippe toch nog niets gebeurd, hij vind haar leuk maar is nog geen grens over gegaan toch?
Ja vreselijk irritant, ik heb Videoland ook een bericht gestuurd een paar weken geleden die gingen ineens ook series per week uitzenden terwijl ze diezelfde serie normaal helemaal neerzetten.. en dan krijg je toch een lulantwoord. . Zoiets als; dan heb je iets om naar uit te kijken... de onzin gewoon!quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
O die heb ik niet gehoord. In het begin twijfelde ik heel erg of het geen meisje was.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De opmerking in de trant van : "Ik zit nu hier dus het boeit me niet."
Was voor mij wel genoeg.
Ik kan nu de afl.van volgende week al kijken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kijk ik ook, vanavond weer een aflevering
Is ook een transgender.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die heb ik niet gehoord. In het begin twijfelde ik heel erg of het geen meisje was.
Perfect... goede reactie...quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn vriendin is helemaal klaar met hem.
[ afbeelding ]
O echt?quote:
Ow das ook altijd vervelend ja! Tegenwoordig willen ze een seizoen ook nog wel eens in 2 splitsen, het 2e deel dan ineens maanden later, ook zo vervelend.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kinki![]()
Ik dacht dat MAFS een hele serie was die er op stond
Helaas na afl 19 kwam ik er achter dat dit niet het geval was.
Toen hij net binnen was had Sam het vrij snel door en vroeg ze het.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt?
Ik merk dat ik toch veel mis van zo'n uitzending.
Hier is het in de avond nooit rustig de WA staat niet stil of de telefoon. Soms denk ik gggrrrr laat me alone
Ozark.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ow das ook altijd vervelend ja! Tegenwoordig willen ze een seizoen ook nog wel eens in 2 splitsen, het 2e deel dan ineens maanden later, ook zo vervelend.
Oooh ja ook dat... dan ben je e eerste helft al zowat vergeten... echt idioot..quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ow das ook altijd vervelend ja! Tegenwoordig willen ze een seizoen ook nog wel eens in 2 splitsen, het 2e deel dan ineens maanden later, ook zo vervelend.
Heb jij ook NPO plus?quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan nu de afl.van volgende week al kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |