Mooi dat hier die quote van Amalia instaat die ik bedoelde,quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:13 schreef Troel het volgende:
En ik vond nog dit artikel over de diepe buiging van Amalia:
https://www.tubantia.nl/s(...)aatsbezoek~abdb3a17/
Ja, dat is Charlene. Ik kon daar zo snel dit over vinden:quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Heel random, maar hoe is het eigenlijk met de koningin/prinses die zo ongelukkig leek op d’r huwelijk en ‘laatst’ nog naar Zuid-Afrika vloog en daar verbleef?
Ik kan even niet op haar naam komen. Is zij niet met Albert?
"Darlings" een optie?quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:39 schreef Troel het volgende:
En dit kwam ik tegen en vond ik wel grappig:
https://www.royalty-onlin(...)-william-kate-thuis/
Bij drie kinderen is dat nog wel te doen, maar bij meer wordt het wel vijf minuten eerder roepen
Ik doe zelf meestal als eerste "jongens" of "heren" en daarna moet je altijd nog wel eentje bij naam aanspreken om op te jutten, dus ik doe het een beetje zoals zijquote:
Ja "jongens" zei ik ook altijd.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik doe zelf meestal als eerste "jongens" of "heren" en daarna moet je altijd nog wel eentje bij naam aanspreken om op te jutten, dus ik doe het een beetje zoals zij![]()
Ik heb alleen een zus, toch werd er tegen ons ook regelmatig "jongens" gezegd aan het begin van een verzoek ("he, jongens, schiet eens op", "zeg jongens, zullen we....").quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ja "jongens" zei ik ook altijd.
Maar Kate heeft twee jongens en één meisje dus dat gaat al niet meer op.
Idem hier met meerdere zussen, geen broersquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:55 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik heb alleen een zus, toch werd er tegen ons ook regelmatig "jongens" gezegd aan het begin van een verzoek ("he, jongens, schiet eens op", "zeg jongens, zullen we....").
Het het nooit als raar gezien. Weet ook niet goed of het een Rotterdamse gewoonte is.
https://nos.nl/artikel/25(...)t-centrum-van-londenquote:Koninklijke paarden op hol geslagen in het centrum van Londen
In het centrum van Londen zijn vanochtend meerdere paarden op hol geslagen. Op beelden op X is te zien dat de dieren door de straten rennen rond Aldwych. Inmiddels zijn alle paarden gevangen, meldt de politie van de Britse hoofdstad.
Een woordvoerder van het leger zegt tegen Britse media dat zeker vier mensen gewond zijn geraakt. De paarden horen bij de stallen van het Britse koningshuis. Ze zouden zijn losgebroken tijdens een oefening in de wijk Belgravia.
Volgens de woordvoerder ging het in totaal om vijf paarden. Op foto's en video's zijn twee paarden te zien, waarvan er eentje onder het bloed zit. De dieren renden in hun paniek tegen taxi's en een toeristenbus aan.
Een taxichauffeur vertelt tegen de BBC dat hij drie paarden richting Buckingham Palace zag galopperen. "Het klonk alsof er een auto-ongeluk was."
Volgens de chauffeur stond er een busje onder het bloed bij een hotel met een flinke deuk in de zijkant. "Alle ramen waren kapot, dus ik denk dat het witte paard ertegenaan is gerend."
Eens, ze is beeldschoon (zie ook OP) en doet me denken aan een Franse actrice wiens naam ik ff kwijt ben.quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:05 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind Amalia er het beste uitzien op deze foto, zowel qua kleding als haar gezicht.![]()
Helemaal vergeleken met haar zusjes.
Catherine Deneuve.quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:44 schreef Za het volgende:
[..]
Eens, ze is beeldschoon (zie ook OP) en doet me denken aan een Franse actrice wiens naam ik ff kwijt ben.
Lekker boeiend wat jij vindt.quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:05 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind Amalia er het beste uitzien op deze foto, zowel qua kleding als haar gezicht.![]()
Helemaal vergeleken met haar zusjes.
Ja. Hij doet tegenwoordig aan mountainbiken. Hij is best wat afgevallen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:20 schreef BE het volgende:
WimLex lijkt wat afgevallen in zijn gezicht, maar hij ziet er daardoor wel vermoeid uit.
[disclaimer: op deze foto.]
😂😂😂😂 Is maar wat je beeldschoon vindt.quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:44 schreef Za het volgende:
[..]
Eens, ze is beeldschoon (zie ook OP) en doet me denken aan een Franse actrice wiens naam ik ff kwijt ben.
Tussen de regels lees ik dat ze eerder dan verwacht haar functie als kroonprinses gaat vervullen. Ze heeft het over "personele en materiële uitgaven te doen met oog op een zelfstandige en onafhankelijke invulling van haar functie" en het oprichten van een secretariaat en reserveringen voor woon- en werkverblijf.quote:Op 11 juni 2021 heb ik u geschreven, dat ik gedurende mijn studie het inkomensdeel van de mij grondwettelijk toegekende uitkering zou terugstorten. Ook schreef ik u, dat ik de onkostenvergoeding zou terugstorten zolang ik in mijn functie als Prinses van Oranje geen hoge kosten zou hoeven te maken.
Met het verstrijken van de tijd en na verrassende omstandigheden is inmiddels voorzienbaar, dat ik rekening moet houden met personele en materiële uitgaven met het oog op een zelfstandige en onafhankelijke invulling van mijn functie, waaronder een secretariaat en reserveringen voor een woon- en werkverblijf. Hierom zal ik vanaf 1 januari 2025 de grondwettelijke onkostenvergoeding niet langer terugstorten. Het inkomen blijf ik uiteraard terugstorten tot het einde van mijn studie.
Misschien heeft het ook te maken met het politiek klimaat in Nederland. Ze ziet de bui al hangen met de niet al te beste cijfers die ze onlangs kregen in de enquêtes, of ze wil gewoon wat zelfstandiger/ onafhankelijker van haar ouders worden?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:43 schreef Jojoke het volgende:
Wat denken jullie dat de verrassende omstandigheden van Amalia zijn? Ik dacht eerst aan de bedreigingen, maar dat lijkt mij niet de reden om een secretariaat op te richten.
[..]
Cocaine is duur door de huidige inflatie.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:50 schreef Amsel het volgende:
Wat zouden die verrassende omstandigheden zijn?
Misschien, Máxima en zij zijn wel relatief populair, dus misschien dat ze daarom meer op de voorgrond gaat treden? Er is weinig te erven als de boel onder Willem al strandt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:29 schreef Zana het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook te maken met het politiek klimaat in Nederland. Ze ziet de bui al hangen met de niet al te beste cijfers die ze onlangs kregen in de enquêtes, of ze wil gewoon wat zelfstandiger/ onafhankelijker van haar ouders worden?
Ik was de speculatie al begonnenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:50 schreef Amsel het volgende:
Wat zouden die verrassende omstandigheden zijn?
-edit-
Oh dat vroegen jullie ookIk vind het idd klinken alsof er iets verrassends is waardoor ze sneller bepaalde taken op zich gaat nemen dan verwacht. Dus waar zou dat dan door kunnen komen?
Een heerlijk familie onderonsje denk ik!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:44 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat is dit nou voor een foto?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk eerder dat jij (te) oud wordt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:56 schreef casita het volgende:
Zou Alexia de dochter van SVEN kokkelmans zijn met dat scheve hoofd 🫨
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |