abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213255820
Hoi allen,

Gisteren een hersenscheet gehad, ik ben op zoek naar een ruimte om te huren waar ik hobbymatig kan klussen. Nu is er een nieuwbouwproject van garageboxen hier in het dorp maar dat is voor nu alleen nog maar koop. Prijzen van 30k naar 50k

Huur zou mogelijk vanaf q1 in 2025 mogelijk zijn, als er wat overblijft.

Aangezien ik verwacht hier te blijven wonen en ik wat geld over heb zit ik er over na te denken om gewoon te kopen. Heb er alleen geen verstand van :')

Situatie; nieuwbouwcomplex met liften
Een vve
Zo'n 1500/2000 euro per m2
Goede locatie aan de a4
Goed beveiligd en 24/7 bereikbaar

Iemand enige ervaring hiermee? Tis vrij veel geld om aan een hobby uit te geven zomaar :') maar als het waardevast is boeit dat niet.

Oja, ik ben ZZP maar denk niet dat dit zakelijk kan? Ga het niet zakelijk gebruiken in ieder geval en hou niet van sjoemelen.
  vrijdag 19 april 2024 @ 08:43:00 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_213255836
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2024 08:40 schreef BEFEM het volgende:
Hoi allen,

Gisteren een hersenscheet gehad, ik ben op zoek naar een ruimte om te huren waar ik hobbymatig kan klussen. Nu is er een nieuwbouwproject van garageboxen hier in het dorp maar dat is voor nu alleen nog maar koop. Prijzen van 30k naar 50k

Huur zou mogelijk vanaf q1 in 2025 mogelijk zijn, als er wat overblijft.

Aangezien ik verwacht hier te blijven wonen en ik wat geld over heb zit ik er over na te denken om gewoon te kopen. Heb er alleen geen verstand van :')

Situatie; nieuwbouwcomplex met liften
Een vve
Zo'n 1500/2000 euro per m2
Goede locatie aan de a4
Goed beveiligd en 24/7 bereikbaar

Iemand enige ervaring hiermee? Tis vrij veel geld om aan een hobby uit te geven zomaar :') maar als het waardevast is boeit dat niet.
Wat kost het je per maand om dit te financieren? En heb je dat er voor over? Heb je al een koophuis en kun je die garage met dat huis in box 1 stoppen?
The End Times are wild
pi_213256024