Ik ben vooral blij dat ik niet bij ze geboekt heb met hun rotte zooi wat op instorten staat en onkunde en gebrek aan kennisquote:Op donderdag 18 april 2024 23:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een bijzonder setje mensen
Stiekem vind ik ze wel erg sympathiek. Alleen ben ik ook heel blij niet in die schoenen te staan
Jep, had ik ook. Bij de meeste deelnemers van "Het roer om" heb ik dat, eerlijk gezegd, niet vaak.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een bijzonder setje mensen
Stiekem vind ik ze wel erg sympathiek. Alleen ben ik ook heel blij niet in die schoenen te staan
Blijkbaar kan het wel, je kan toch gewoon een Youtube video bekijkenquote:Op donderdag 18 april 2024 20:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
Maareh...je kan toch niet zonder enige vaarervaring met een groep mensen een fjord op? Of gaan ze niet mee?
Er waren wel boekingen van de vorige eigenaar. Alleen gingen ze alles op hun eigen manier doen, wat niet echt werkte. Veel onderhoud wisten ze van tevoren, slechte inschatting gemaakt van de staat.quote:Op zondag 21 april 2024 14:09 schreef hondonspain het volgende:
Lopend bedrijf wil weinig zeggen, in dit geval slecht lopend met veel onderhoud. Denk dat er weinig mensen na de uitzending zin hebben in dit bedrijf
Wij dachten ook, waarom? Je gaat luxe neerzetten voor iets wat je nog niet hebt, beetje vreemd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:47 schreef Piles het volgende:
Geen goed dak, maar wel een sauna en hottub. Prioriteiten op orde
Dit gaat een mooie wordenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:46 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer:
Pauline en John uit deze aflevering van Het Roer Om trekken met hun 24 huisdieren naar Frankrijk waar ze een huis in een afgelegen gebied willen opknappen tot vakantiewoning. Het huis heeft geen stroom, water en riolering, maar dat is de bedoeling.
Ongezien een bouwval gekocht voor 18k.quote:
Misschien via een power bank? Vond haar wel erg vervelend, kenau typje, eigenlijk helemaal geen off-grid tiepjes en vond het zielig voor de beesten om in de kou te leven.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:32 schreef golfer het volgende:
Geen elektra zegt zij en terwijl ze dat zegt brandt er achter haar een peertje (op 13:05 minuten).
Hoe kan dat?
Is vast zo'n treklamp, heb ik ook eens gehad, handig in een diepe kast.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:58 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Misschien via een power bank? Vond haar wel erg vervelend, kenau typje, eigenlijk helemaal geen off-grid tiepjes en vond het zielig voor de beesten om in de kou te leven.
Toilet zal niet lang mee gaan, wat een onzin ding. Generator in huis, dus alle gassen in huis. De crisis maken ze zelf, je hebt complete fornuizen op gas met flessen die gelijk een geiser aansturen, dus optie voor warm douchen want voor water kan je een grote tank plaatsen en vrachtwagen laten komen om te vullen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:43 schreef Xilia het volgende:
[..]
Is vast zo'n treklamp, heb ik ook eens gehad, handig in een diepe kast.
Deze dus https://www.bol.com/be/nl(...)cm/9200000093685056/
Edit: veel te veel dieren mee, dat poepkrukje zie ik haar ook niet lang gebruiken![]()
Niks kunnen koken behalve dat ene campingkookstelletje, voor even ok, maar dan![]()
Gelukkig hadden ze een generator![]()
Naja kijk alleen al naar het huis wat ze hadden van ouders na erfenis, dat was minstens 6 ton.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
het lukt ze wel. Dat had ik niet verwacht om eerlijk te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |