Ja, geen probleem.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
a kan haar pzich wel goed verstaan
opa en oma date over de ex van hun of dat ze hun overleden partner echt niet kunnen missenquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Hopelijk komen er vanavond ook nog wat mensen ouder dan 25 jaar
je woont nu in groningen dus?quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Je hebt gehad met waar je het over gehad hebt
Vertel wat deed je ook alweer allemaal
Of vrouwen met rammelende eierstokkenquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
opa en oma date over de ex van hun of dat ze hun overleden partner echt niet kunnen missen
Ja Ralfquote:
Wat is er nep? Ze zijn verplicht met elkaar te etenquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Alsof de 2e date wel zal slagensorry dit vind ik echt nep
ik bedoel meer: ik vind dit een show van nietsquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is er nep? Ze zijn verplicht met elkaar te eten
Die stevige blonde haaiquote:
Ik zet de temperatuur in het bad wat hogerquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik bedoel meer: ik vind dit een show van niets
Oei, op basis van de oorbellen verwacht ik geen rechtse rakkerquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet ze wel van een rechtse partij zijn
Beter gaan we de sauna inquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zet de temperatuur in het bad wat hoger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |