ouderlijke ziel missquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Jongen van 23 neemt bosje bloemen mee, dat zou ik niet verwachten.
Haha ben niet zo'n fan van die wenkbrauwen en ze ziet eruit alsof ze 90% van de tijd op instagram of tumblr zit.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh die andere leek me ook wel iets voor jou
Ja, ga straks even terugzoekenquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:34 schreef Salina het volgende:
[..]
Bron?
En: écht?
Ik hik er al weken tegen aan.
Werk te hard, leef te weinig.
Haai haaiquote:
Ah ok, maar ze ziet er niet standaard uit en is niet zo Nederlands en dacht dat jij dat altijd wel kan waarderen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ben niet zo'n fan van die wenkbrauwen en ze ziet eruit alsof ze 90% van de tijd op instagram of tumblr zit.
@Pisces29 is precies de vrouw zoals in de UI?quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:36 schreef Salina het volgende:
Boh lekker stevig die Claudia
Geen hardlooptype @:Pisces29
@:Gurneybestoke
Echt hèquote:
Wat dat betreft wel. Maarja kan niet echt voorbij die wenkbrauwen kijken. En dan dat Engelse tussendoor, no thanks.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ok, maar ze ziet er niet standaard uit en is niet zo Nederlands en dacht dat jij dat altijd wel kan waarderen.
Type rokend studentje filosofie in Parijs café in Franse filmhuisfilm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |