SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik heb het wel vaker gehoord, maar ik had het niet in mijn singlebak staan.quote:
Zo meteen nog zo'n exoot...quote:Op donderdag 18 april 2024 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker gehoord, maar ik had het niet in mijn singlebak staan.
Daar kun je gewoon niet mee stoppen als je daar aan begintquote:Op donderdag 18 april 2024 19:58 schreef livelink het volgende:
Rumbonen![]()
Daar kan ik me misselijk aan eten.
Ja, dat. Ik had beter kunnen zeggen dat ik me daar niet niet misselijk van kon eten.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar kun je gewoon niet mee stoppen als je daar aan begint
Aha, ik ken(de) het niet en had het niet.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben meteen weer terug bij de beginjaren van Neighbours
Ah, die jaren heb ik dan gemist overduidelijk. Dit zegt me helemaal niks.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben meteen weer terug bij de beginjaren van Neighbours
Ja mij ook, maar even geen idee wat preciesquote:Op donderdag 18 april 2024 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Het doet me wel ergens aan denken...
Ja, deze inderdaad.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Het doet me wel ergens aan denken...
Ja, zo zie je maar. Al die echo van dat vorige nummer was helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:04 schreef MadMaster het volgende:
De echte versie is beter.
Hier lijkt de vorige song op...
[ afbeelding ]
O dear……quote:Op donderdag 18 april 2024 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een speciale versie van op de plank...
Die kon je verwachten. Maar ach, blijft altijd een gezellig nummer.quote:
Jeugdsentimentquote:Op donderdag 18 april 2024 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Die kon je verwachten. Maar ach, blijft altijd een gezellig nummer.
Ik heb deze versie destijds speciaal voor het huwelijk van DDM en Symph gemaakt...quote:Op donderdag 18 april 2024 20:12 schreef livelink het volgende:
Voor mij zijn de kerkklokken jarenlang het geluid geweest waarmee we naar de kerk liepen.
Leuk zeg! Ik was dus even terug in mijn jeugd.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb deze versie destijds speciaal voor het huwelijk van DDM en Symph gemaakt...
Hoeveel jaar dan inmiddels. Zo'n 8 jaar gok ik?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, zondag weer jubileum, time flies
Deze was 7 jaar.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoeveel jaar dan inmiddels. Zo'n 8 jaar gok ik?
Ah, waarom eerst dat eigenlijk? Of kwam het idee om te trouwen pas later?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze was 7 jaar.
Een jaar eerder hadden we geregistreerd partnerschap.
We gingen een huis kopen (en ik gaf mijn huurwoning op en daar moest zekerheid tegenover staan)quote:Op donderdag 18 april 2024 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, waarom eerst dat eigenlijk? Of kwam het idee om te trouwen pas later?
Ik moet eerst even bedenken of ik me dit nummer wel kan herinneren.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 20:24 schreef livelink het volgende:
Dit is in ieder geval Shoot them up van iets met Sputnik
Uit de tijd dat een satelliet nog iets bijzonders was...quote:
Billy Idol en Tony James, de zanger van Sigue Sigue Sputnik, zaten samen in de band Generation X:quote:Op donderdag 18 april 2024 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Alvast een huiskamervraag:
Wat is de relatie van deze plaat met de volgende plaat?
Kijk, zo zie je maar weer dat je mij ook niet mee moeten nemen bij een pubquiz. Dit soort dingen weet ik nooit.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Billy Idol en Tony James, de zanger van Sigue Sigue Sputnik, zaten samen in de band Generation X:
[ afbeelding ]
Billy in het midden en Tony helemaal rechts...
Ah, ik herinner me de conversatie en belofte inderdaad weer. Leuk!quote:Op donderdag 18 april 2024 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Live uit de HMH, 1 september 2009 (eigen opname):
[ afbeelding ]
De halve zaal zat vol met mensen uit de Caribbean...quote:Op donderdag 18 april 2024 20:33 schreef livelink het volgende:
Ik zou ook maar een beetje fonetisch meebrullen.
Ik heb geen taalgevoelquote:Op donderdag 18 april 2024 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De halve zaal zat vol met mensen uit de Caribbean...
Euh...quote:Op donderdag 18 april 2024 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu moet Toyah hier achteraan voor een link met dit nummer
Ah, die link legde ik niet, maar bij deze alsnog Toyah...quote:Op donderdag 18 april 2024 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Haar echtgenoot doet de gitaar op dit nummer van Bowie
Ik ken Toyah niet, maar ze doet me een beetje denken aan Nina Hagen qua zang.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, die link legde ik niet, maar bij deze alsnog Toyah...
[ afbeelding ]
Best wel jaquote:Op donderdag 18 april 2024 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken Toyah niet, maar ze doet me een beetje denken aan Nina Hagen qua zang.
Tijdens Corona gingen ze vanuit huis helemaal los.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Toyah en Robert zijn echt een bijzonder stel, heb wel eens een reportage bij hen thuis gezien
Ze is haar wilde haren dus nog niet verloren.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens Corona gingen ze vanuit huis helemaal los.
Toyah poedelnaakt op tafel...
Ik heb alleen wat afbeeldingen gezien van Robert met pruik enzo, dit had ik gemistquote:Op donderdag 18 april 2024 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens Corona ginngen ze vanuit helemaal los.
Toyah poedelnaakt op tafel...
quote:Op donderdag 18 april 2024 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is haar wilde haren dus nog niet verloren.
Het leverde haar een Facebook ban op...quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
De hit van GUP ooit...
Mooi nummer ook. Terechte hitquote:Op donderdag 18 april 2024 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
De hit van GUP ooit...
Ze dachten: dit gaat als een speerquote:Op donderdag 18 april 2024 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat dachten ze bij die foto? Moest eigenlijk de omslag voor een Bouquetreeks worden ofzo?
De donkerharige dame in een rode nauwsluitende jurk moet je erbij denken.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat dachten ze bij die foto? Moest eigenlijk de omslag voor een Bouquetreeks worden ofzo?
Die is weggerendquote:Op donderdag 18 april 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
De donkerharige dame in een rode nauwsluitende jurk moet je erbij denken.
Wel een heerlijke mashup. Pump up the Bad Volumequote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
In Beyond Paradise hadden ze het over karaoke night en toen zei het jonkie’ ja, hij gaat ene Mick Astley doen, zegt jou dat wat?’
Ja, inderdaad. Ik wilde het ook al zeggen.quote:
Graag gedaan!quote:Op donderdag 18 april 2024 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Na deze gaan we overschakelen naar de tv
Was echt een toffe muziekavond. Echt hele gave dingen gehoord
Dank MadMaster voor deze fijne invalbeurt
Ik geloof het direct.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:25 schreef Symphonic het volgende:
We zagen ze pas in the Love Boat, wat een zooitje ongeregeld was dat
Ah ja, ik vroeg me al af waar ik dit van kende. Grappig alternatief zo.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals melting zou zeggen, dit was het weer...
Tot een volgende keer!quote:Op donderdag 18 april 2024 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals melting zou zeggen, dit was het weer...
Wel een compliment dat ze jullie als jong stel betitelden toch?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, onze nieuwe buren zijn niet de mensen die we dachten dat er woonden, we zagen steeds een 60+ stel. Maar sinds een paar dagen staat er een box en net zag ik een kraamverzorgster. Ik zag vorige week wel een hoogzwangere dame daar in de tuin, die had ik nog niet eerder gezien dus ik nam aan dat dat hun dochter ofzo was.
De vorige bewoner vond het belachelijk dat zijn buren een jong stel zijn ‘want deze woningen zijn echt voor oudere mensen’
Nee, hij bedoelde niet ons, wij hebben andere woningen, zij hebben van die woningen waarbij je levensloopbestendig op de begane grond een slaapkamer en badkamer kunt hebben (waar zij overigens zelf ook niet voor gekozen hadden, want je houdt echt geen woonruimte over). Zij zijn een rijtje van 3 en het andere hoekhuis heeft daar als enige van de 3 wel voor gekozen omdat ze dan de 3 slaapkamers en badkamer boven voor de pubers cq jong volwassenen hebben. Het middelste huis wordt bewoond door een echt jong stel, de vertrokken buurman was heel bang dat dat jonge stel kinderen zou krijgen en hij daar overlast van zou hebben. Om vervolgens zijn huis aan een hoogzwanger jong stel te verkopenquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel een compliment dat ze jullie als jong stel betitelden toch?
Ah, dat verklaart het. Ik vond het al zo raar dat hij jullie soort woningen als woningen voor ouderen zag.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde niet ons, wij hebben andere woningen, zij hebben van die woningen waarbij je levensloopbestendig op de begane grond een slaapkamer en badkamer kunt hebben (waar zij overigens zelf ook niet voor gekozen hadden, want je houdt echt geen woonruimte over). Zij zijn een rijtje van 3 en het andere hoekhuis heeft daar als enige van de 3 wel voor gekozen omdat ze dan de 3 slaapkamers en badkamer boven voor de pubers cq jong volwassenen hebben. Het middelste huis wordt bewoond door een echt jong stel, de vertrokken buurman was heel bang dat dat jonge stel kinderen zou krijgen en hij daar overlast van zou hebben. Om vervolgens zijn huis aan een hoogzwanger jong stel te verkopen
quote:
Welkom allemaal.quote:
Zie mijn volgende post, die al dichter in de buurt komtquote:
Ik zag het te laat inderdaad......quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Zie mijn volgende post, die al dichter in de buurt komt
Hebben jullie nog een record store?quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:10 schreef Symphonic het volgende:
We zijn vandaag nog even spontaan naar een optreden van Yorick van Norden geweest tijdens record store day. Was wel even leuk.
Vlakbijquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een record store?
quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:11 schreef livelink het volgende:
Ik woon tussen twee veerponten in. Een (lange) wandeling die ik wel eens maak is heen met de ene pont en terug met de andere pont.
Ja dat is wel gaaf. Jij woont sowieso in een mooi gebiedquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:11 schreef livelink het volgende:
Ik woon tussen twee veerponten in. Een (lange) wandeling die ik wel eens maak is heen met de ene pont en terug met de andere pont.
Ja, dat is ergens tussen de 10 en 15 km.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoeveel kilometer heb je dan gelopen?
Zeker, maar jullie hebben weer de zee en het strand in de buurt. Dat heeft ook weer wat. Maar het rivierengebied is wel mooi, ja.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is wel gaaf. Jij woont sowieso in een mooi gebied
Dan loop je een aardig eind.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is ergens tussen de 10 en 15 km.
En het frustrerende is dat ik eigenlijk de hele tijd dicht bij mijn huis ben, maar toch een enorm eind langs de rivier moet lopen om naar de volgende pont te kunnen.
Symph en Ddm weten dit wel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:16 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt leuk. Maar ik weet niet wie het is.
Ja hier is het ook zeker wel mooiquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker, maar jullie hebben weer de zee en het strand in de buurt. Dat heeft ook weer wat. Maar het rivierengebied is wel mooi, ja.
Nee, helaas. Geen enkele andere mogelijkheid dan doorlopen of teruggaan. Er is ook geen ov om te smokkelen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan loop je een aardig eind.
Kun je dan binnendoor ook naar huis, mocht het bijvoorbeel slecht weer zijn?
Wel schuilplekken onderweg?quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helaas. Geen enkele andere mogelijkheid dan doorlopen of teruggaan. Er is ook geen ov om te smokkelen.
Nee, ook niet. Het is letterlijk over de dijk lopen.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gehoord maar geen idee
Riders in the storm
Hier heeft het pas tegen de avond geregend. Gelukkig voor de rest van de dag niet.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond het vandaag geen wandelweer met regenbuien en windkracht 5, gelukkig toch even wat buitenlucht gepakt tijdens het winkelen na het optreden van Yorick
Nee, ik heb wel gewandeld, maar het snel voor gezien gehouden en toen maar naar mijn ouders gegaan.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond het vandaag geen wandelweer met regenbuien en windkracht 5, gelukkig toch even wat buitenlucht gepakt tijdens het winkelen na het optreden van Yorick
Zullen je ouders ook wel leuk gevonden hebben.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel gewandeld, maar het snel voor gezien gehouden en toen maar naar mijn ouders gegaan.
Ja, hoewel ik zelf iedere keer somber ben na een bezoek aan mijn ouders. De vrolijkheid is weg uit het huis daar. Mijn vader is lichamelijk zo slecht en enorm somber. Mijn moeder ziet het daarom ook niet echt zitten.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Zullen je ouders ook wel leuk gevonden hebben.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik zelf iedere keer somber ben na een bezoek aan mijn ouders. De vrolijkheid is weg uit het huis daar. Mijn vader is lichamelijk zo slecht en enorm somber. Mijn moeder ziet het daarom ook niet echt zitten.
Ik snap ze beiden zo goed, maar kan zo weinig doen om te helpen. Mijn broer is er echt de halve week en ik kom zo vaak mogelijk, maar veel meer dan er zijn en boodschappen doen kun je ook niet.
Oh wat triest allemaal zegquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik zelf iedere keer somber ben na een bezoek aan mijn ouders. De vrolijkheid is weg uit het huis daar. Mijn vader is lichamelijk zo slecht en enorm somber. Mijn moeder ziet het daarom ook niet echt zitten.
Ik snap ze beiden zo goed, maar kan zo weinig doen om te helpen. Mijn broer is er echt de halve week en ik kom zo vaak mogelijk, maar veel meer dan er zijn en boodschappen doen kun je ook niet.
Dat is triestquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet echt, heb ik het idee. Ze hebben laatst een uur lang een gesprek met de huisarts gehad hierover. Mijn moeder moet ook al helpen met aankleden. En laatst is hij weer gevallen en moest mijn moeder de hulp van iemand die toevallig op het plein liep vragen. Gelukkig zijn mensen wel altijd bereid om te helpen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan je moeder de zorg voor je vader nog wel aan?
Thuiszorg regelen, en wel heel snelquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet echt, heb ik het idee. Ze hebben laatst een uur lang een gesprek met de huisarts gehad hierover. Mijn moeder moet ook al helpen met aankleden. En laatst is hij weer gevallen en moest mijn moeder de hulp van iemand die toevallig op het plein liep vragen. Gelukkig zijn mensen wel altijd bereid om te helpen.
Dat is toch geen doen voor je moeder.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet echt, heb ik het idee. Ze hebben laatst een uur lang een gesprek met de huisarts gehad hierover. Mijn moeder moet ook al helpen met aankleden. En laatst is hij weer gevallen en moest mijn moeder de hulp van iemand die toevallig op het plein liep vragen. Gelukkig zijn mensen wel altijd bereid om te helpen.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
We zitten hier mee te zingen, maar we kunnen beiden niet zo hoog dus het is een soort piep en gebrom
quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Cindy und Bert Immer wieder Sonntags
Ja, de huisarts is dus wel al bezig. En ik heb maar weer eens aangeboden om vanuit hun huis te werken. Of ik nou thuis werk of vanuit mijn ouders huis maakt ook niet zoveel uit. Dat doet mijn broer dus ook al enorm veel. Die woont en werkt in Limburg, maar is inmiddels bijna meer bij mijn ouders dan thuis.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Thuiszorg regelen, en wel heel snel
Dat is ook geen doen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de huisarts is dus wel al bezig. En ik heb maar weer eens aangeboden om vanuit hun huis te werken. Of ik nou thuis werk of vanuit mijn ouders huis maakt ook niet zoveel uit. Dat doet mijn broer dus ook al enorm veel. Die woont en werkt in Limburg, maar is inmiddels bijna meer bij mijn ouders dan thuis.
Open anders eens een topic hier, er zitten best wat zorgprofessionals die je op weg kunnen helpen. Thuiszorg moet echt direct in gang gezet worden voor het aankleden enzoquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de huisarts is dus wel al bezig. En ik heb maar weer eens aangeboden om vanuit hun huis te werken. Of ik nou thuis werk of vanuit mijn ouders huis maakt ook niet zoveel uit. Dat doet mijn broer dus ook al enorm veel. Die woont en werkt in Limburg, maar is inmiddels bijna meer bij mijn ouders dan thuis.
Objectief vind ik dit dus een mooi nummer, maar het is me ergens tegen gaan staan gedurende de laatste jaren, gek genoeg.quote:
Dat zei mijn broertje net ook al.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Objectief vind ik dit dus een mooi nummer, maar het is me ergens tegen gaan staan gedurende de laatste jaren, gek genoeg.
Ik zei tegen hem.... moet je de versie van Weird Al Yankovic maar eens luisteren.quote:
Dat is dan ook wel weer het andere uiterste, lijkt mequote:Op zaterdag 20 april 2024 21:43 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik zei tegen hem.... moet je de versie van Weird Al Yankovic maar eens luisteren.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:43 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik zei tegen hem.... moet je de versie van Weird Al Yankovic maar eens luisteren.
Ik zag het. Ach, dezelfde geniale bron.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag het. Ach, dezelfde geniale bron.
Leuk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Hier ga ik over twee weken heen ( de tribute band)
Den Helder.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De dagwinnaar van de hoesjescompetitie hoor
Er is ook goed op de details gelet. Beide een subtiele P op hun sweater bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De dagwinnaar van de hoesjescompetitie hoor
Ik ben wel Stones fan. Ze hebben veel mooie nummers. Deze is fijnquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:00 schreef livelink het volgende:
Stones - Paint it black
Wat mij betreft toch hun mooiste nummer.
Langharig tuigquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt ergens wel gelijk.
[ afbeelding ]
Welkom Raf.quote:
quote:
Ik zing ook nog wel mee hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Stond op een cd die we heel vaak opzetten bij 1 van mijn werkplekken op de dagbesteding, beetje de ouwetjes wakker houden door ze mee te laten zingen
quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:13 schreef livelink het volgende:
Heartaches by the numbers. Verdrietige tekst.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Engelbert.
Er zit echt een vervelende modulatie in dit nummer
Dat is nog best duur.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
https://www.tivolivredenb(...)perdinck-05-09-2024/
quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Sam the Sham en nog iets Wooly Bully
Welke versie vind jij leuk dan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:18 schreef Rafeiro het volgende:
Wooly bully, maar niet de versie die ik het leukst vind
Ik ken alleen deze versiequote:Op zaterdag 20 april 2024 22:18 schreef Rafeiro het volgende:
Wooly bully, maar niet de versie die ik het leukst vind
quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Draai Arabian Affair dan ook maar
Stones Lady Jane![]()
![]()
3 lost maniacs of iets dergelijks, weet het niet precies meer maar kan em ook niet meer vinden daardoorquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:24 schreef Melting het volgende:
Hierbij moet ik altijd aan Herman Finkers denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |