SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik heb het wel vaker gehoord, maar ik had het niet in mijn singlebak staan.quote:
Zo meteen nog zo'n exoot...quote:Op donderdag 18 april 2024 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker gehoord, maar ik had het niet in mijn singlebak staan.
Daar kun je gewoon niet mee stoppen als je daar aan begintquote:Op donderdag 18 april 2024 19:58 schreef livelink het volgende:
Rumbonen![]()
Daar kan ik me misselijk aan eten.
Ja, dat. Ik had beter kunnen zeggen dat ik me daar niet niet misselijk van kon eten.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar kun je gewoon niet mee stoppen als je daar aan begint
Aha, ik ken(de) het niet en had het niet.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben meteen weer terug bij de beginjaren van Neighbours
Ah, die jaren heb ik dan gemist overduidelijk. Dit zegt me helemaal niks.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben meteen weer terug bij de beginjaren van Neighbours
Ja mij ook, maar even geen idee wat preciesquote:Op donderdag 18 april 2024 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Het doet me wel ergens aan denken...
Ja, deze inderdaad.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Het doet me wel ergens aan denken...
Ja, zo zie je maar. Al die echo van dat vorige nummer was helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:04 schreef MadMaster het volgende:
De echte versie is beter.
Hier lijkt de vorige song op...
[ afbeelding ]
O dear……quote:Op donderdag 18 april 2024 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een speciale versie van op de plank...
Die kon je verwachten. Maar ach, blijft altijd een gezellig nummer.quote:
Jeugdsentimentquote:Op donderdag 18 april 2024 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Die kon je verwachten. Maar ach, blijft altijd een gezellig nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |