Als dat gaat gebeuren ga ik over op IPTV. Tenzij ik via de app op de telefoon kan blijven verlengen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat pas echt gezellig worden als blijkt dat je volgend jaar geen F1TV meer kan kijken zonder Viaplay (legaal dan hè).
Dat kan ik niet beoordelen, maar dan nog blijft staan toch dat je niet afhankelijk bent van VP. Dus daarom begrijp ik die hetze niet zo goed. Je bent immers niet verplicht tot afname bij VP.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV is beter, maar het is nog steeds minder dan wat het ooit was.
Dat het niet op een tv zender is blijft wel irritant vind ikquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beoordelen, maar dan nog blijft staan toch dat je niet afhankelijk bent van VP. Dus daarom begrijp ik die hetze niet zo goed. Je bent immers niet verplicht tot afname bij VP.
Ja, dat snap ik wel. Is toch stabieler en minder gedoe dan via zo'n app.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat het niet op een tv zender is blijft wel irritant vind ik
Hebben ze de radiorechten ook gekocht?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:48 schreef Mani89 het volgende:
ViaplayGodenwat een fantastisch nieuws
Mompelt iets met vpn nemen en abo afsluiten via ander land.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat pas echt gezellig worden als blijkt dat je volgend jaar geen F1TV meer kan kijken zonder Viaplay (legaal dan hè).
Het zou een ontzettende naaistreek zijn als ze dit flikken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mompelt iets met vpn nemen en abo afsluiten via ander land.
Verder loopt maar jaarabo tot 8 maart dus daar hou ik F1tv aan als ze toch volgend jaar verdwijnen in NL
Met VPN kun je ook proberen via Luxemburg, Oostenrijk en ik denk ook Belgie (RTBF) te kijken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mompelt iets met vpn nemen en abo afsluiten via ander land.
Kun je gelijk het Luxemburgs, Duits of Frans bijspijkeren.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Met VPN kun je ook proberen via Luxemburg, Oostenrijk en ik denk ook Belgie (RTBF) te kijken.
Dan open ik een topic voor leuke piratenliedjes.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
DM me dan ff.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan open ik een topic voor leuke piratenliedjes.
Met Luxemburgs heb je meteen alle talen in één.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kun je gelijk het Luxemburgs, Duits of Frans bijspijkeren.
Heeft wel voordelen
Luxe wel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Met Luxemburgs heb je meteen alle talen in één.
Bah.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Woerts zegt dat 500 miljoen deal is voor 5 jaar dat gaat om de Scandinavische + NL rechten bij Viaplay komt te liggen.
Dit kan beter in het algemene topicquote:Op vrijdag 19 april 2024 22:10 schreef THEFXR het volgende:
niet vergeten:
Tijdens het race-seizoen opent de gezelligste race-kroeg van Nederland elke vrijdagavond om 22:30 uur de deuren op Ziggo Sport. In het Race Café blijft geen roddel, opvallend filmpje of idioot weetje onbesproken. Uiteraard kun je tijdens race-weekenden op de zondag ouderwets genieten van de voor- en nabeschouwing op de Grand Prix!
okquote:Op vrijdag 19 april 2024 22:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit kan beter in het algemene topic
Eh... oef. Daar zitten een hoop krachttermen bij.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:07 schreef Eagles89 het volgende:
Ik hoop echt dat de prijs van een abbonnement heel snel heel erg hard gaat stijgen, wat gaan de mensen hier een spijt krijgen dat ze blij waren met dat kotsbedrijf. Nog 5 jaar naar een fucking Albers moeten kijken, en die Amber werd alleen maar gevraagd omdat ze bij Ziggo als gast weleens langs was gekomen, voor haar tijd bij Ziggo was ze helemaal niet eens in beeld, en sowieso wist ze geen ene fucking flikker van F1 in het algemeen. Alleen omdat ze een vrouw was hebben ze haar gevraagd, ViaPlay is een ultra links bedrijf uit Scandinavië, die hun eigen identiteit zouden verbranden om een paar extra euros te kunnen trekken uit een paar extra abbonnees. Het bedrijf is door en door rot, heeft een ziekelijke manier van expansie drift, deed talloze beloftes die ze allemaal ongestraft maar niet waar hoefden te maken. Die fucking Albers die een rechtszaak ging aanspannen omdat ze Bugatti Veyron van 2.5 miljoen niet op tijd geleverd werd, DAAR mogen jullie de komende 5 jaar naar kijken. En wat denk je dat die ratten met F1 TV gaan doen, voor 50 miljoen per jaar hebben ze die rechten ook afgekocht hoor
Afgezien van dat ik het met veel eens ben (maar in wat andere bewoordingen).... Kán je er nog van slapen?quote:
Akkoord.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:07 schreef Eagles89 het volgende:
Ik hoop echt dat de prijs van een abbonnement heel snel heel erg hard gaat stijgen, wat gaan de mensen hier een spijt krijgen dat ze blij waren met dat kotsbedrijf. Nog 5 jaar naar een fucking Albers moeten kijken, en die Amber werd alleen maar gevraagd omdat ze bij Ziggo als gast weleens langs was gekomen, voor haar tijd bij Ziggo was ze helemaal niet eens in beeld, en sowieso wist ze geen ene fucking flikker van F1 in het algemeen. Alleen omdat ze een vrouw was hebben ze haar gevraagd, ViaPlay is een ultra links bedrijf uit Scandinavië, die hun eigen identiteit zouden verbranden om een paar extra euros te kunnen trekken uit een paar extra abbonnees. Het bedrijf is door en door rot, heeft een ziekelijke manier van expansie drift, deed talloze beloftes die ze allemaal ongestraft maar niet waar hoefden te maken. De arrogantie die ze hadden naar hun klanten toe en hun klantenservice, onbestaanbaar. Die fucking Albers die een rechtszaak ging aanspannen omdat ze Bugatti Veyron van 2.5 miljoen niet op tijd geleverd werd, DAAR mogen jullie de komende 5 jaar naar kijken. En wat denk je dat die ratten met F1 TV gaan doen, voor 50 miljoen per jaar hebben ze die rechten ook afgekocht hoor, maak jullie maar geen illusies, viaplay heeft zelfs radiorechten gekocht terwijl ze er niets mee deden alleen om anderen te ZIEKEN dus F1 TV is na 2024 ook EXIT. GENIET van Viaplay als het straks 30 per maand kost, en ze een monopoly hebben afgekocht, en dan niet zeiken aub, het zijn de ratten van het op krediet levende technisch failliete ViaPlay maar no way dat ze die 5 jaar gaan volhouden, 10% van de F1 kijkers wilt dit, en ze hebben het plezier in de F1 voor een mega groot deel volledig verziekt. Ik stop met F1 kijken als F1 TV stopt en dat gaat gebeuren, en hopelijk heel veel mensen met mij, dan kunnen ze de prijs NOG SNELLER omhoog pleuren.
Ik zal eerlijk zeggen dat ik er aardig ziek van ben ja. Ik had enorm veel plezier in het kijken naar de F1 bij Ziggo, de hele week keek ik al uit naar een F1 weekend, de gezellige sfeer, de gasten de hele opzet was gewoon top. Ze bouwden het zo ontzettend goed op gedurende het weekend en dan op zondag had je echt het gevoel dat het hoogtepunt met de race aangebroken was als ze de tafel rond gingen om de voorspellingen te vragen bij iedereen een paar minuten voor de lichten uitgingen. En alleen al het feit dat streamen zoveel kutter is dan gewoon de afstandsbediening op 14 knallen en geluid en beeld meteen perfect staat, en je geen gezeik met haperingen hebt, en dat vrienden niet 10-20 seconden op je voor of achterlopen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Afgezien van dat ik het met veel eens ben (maar in wat andere bewoordingen).... Kán je er nog van slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |