Klopt ja. @Poepz0r gaat straks weee genieten van de billen Chanel.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik dacht dat Eleni, Chanel en Eric Saade de eerste semi openen? (Arme Silia trouwens)
Poh ja!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Klopt ja. @:Poepz0r gaat straks weee genieten van de billen Chanel.
Ik denk dat als je de volledig misplaatste Benjamin Ingrosso had vervangen door iets beters, het als geheel al veel beter zou overkomen. Want ik vond de opening wel een prima opwarmer en de presentatie ook lekker gaan. Alleen de traditionele zwakke plek van de show, het grote gat tussen het afsluitende liedje en het stemmen, vulden ze hier met iets wat het allemaal langdradiger maakte.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:34 schreef Sableheart het volgende:
Ik weet niet helemaal of dit het correcte topic is, maar voor zover ik kon zien hebben we geen organisatietopic, dus maar hier.
Ik vond de opening en intervalacts best wel tegenvallen gisteren. In de twee voorgaande keren dat Zweden organiseerde, vormde Petra regelmatig onderdeel van briljante interval acts. Deze keer hebben we Benjamin Ingrosso, die niet eens zijn Eurovisie lied brengt. De gekozen nummers voor de opening voelden ook behoorlijk random. Misschien komt het nog in de finale, maar tot nu toe had ik beter verwacht.
Ik heb het ergens al geplaatst maar het lijkt erop dat het meeste budget in de finale zit. De Abba reunie bijvoorbeeld. (En Måns Zelmerlöw)quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:34 schreef Sableheart het volgende:
Ik weet niet helemaal of dit het correcte topic is, maar voor zover ik kon zien hebben we geen organisatietopic, dus maar hier.
Ik vond de opening en intervalacts best wel tegenvallen gisteren. In de twee voorgaande keren dat Zweden organiseerde, vormde Petra regelmatig onderdeel van briljante interval acts. Deze keer hebben we Benjamin Ingrosso, die niet eens zijn Eurovisie lied brengt. De gekozen nummers voor de opening voelden ook behoorlijk random. Misschien komt het nog in de finale, maar tot nu toe had ik beter verwacht.
Denk je? Dan had je Cha Cha Cha, Rim Tim Tagi Dim, Europapa en The Code gehad waar alle punten over verdeeld zouden worden denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:05 schreef BramVeen2002 het volgende:
Jaaaa leuk!
Besef me nu wel dat als Finland dit jaar met Cha Cha Cha had meegedaan dat het makkelijk gewonnen had
Meestal is het bij de televoting wel “the winner takes it all”. Niet dat de tweede meest geliefde niet ook Top 5 kan scoren, maar meestal is de verhouding buiten de eigen regio’s wel redelijk consequent.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:43 schreef Nexum het volgende:
[..]
Denk je? Dan had je Cha Cha Cha, Rim Tim Tagi Dim, Europapa en The Code gehad waar alle punten over verdeeld zouden worden denk ik.
Zie het Joost topic.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een seconde of 5 om “Welkom in Europa jonguh” te zeggen?
Jeetje, Käärijä, Joost, The Herreys, deze semi is voor @Cee gemaakt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:48 schreef NailQueen het volgende:
The Herreys zijn er morgen ook bij!@:Cee
De Herriesquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:48 schreef NailQueen het volgende:
The Herreys zijn er morgen ook bij!@:Cee
Ik kwam het ook net tegen, wat een raar jaar is dit..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef Nashipeer het volgende:
Ik weet niet waar ik dit het best kan plaatsen, maar Noosh en Onur Uz (mensen die het songfestivalseizoen volgen weten wel wie dit zijn) zijn uit de persruimte gekickt door de EBU, en hun accredatie is ook afgenomen. Geen idee wat er precies is gebeurd door het slechte geluid, maar het is iig een heeeele vreemde dag
Wtf, wat is dit mensen 😭😭😭quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kwam het ook net tegen, wat een raar jaar is dit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |