abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213249131

Een Dit mens wordt maar 1x 65 *)
pi_213249189
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 15:27 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]

Mens, ik weet nog dat het 60 was w/
pi_213249218
Ik kom even ongegeneerd een werk-succesje spammen:

https://www.rtvnoord.nl/z(...)arts-al-heeft-gedaan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_213249223
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 13:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dit herinnert me er aan dat ik m'n interrail topic nog af moet maken. We zijn in Slovenië op bezoek geweest bij de kantklos'club' (waarmee ik ze tekort doe,) want Idrija is onlosmakelijk verbonden met kant. De omaatjes spraken natuurlijk geen Engels, eentje kon een paar woorden Duits en een andere kon Italiaans. Dat was best grappig en hoe toegewijd ze waren :D En hoe geduldig ze bleven toen wij zelf een poging gingen doen :D
Is dat onderdeel van die fotoserie die je zou maken over Europese oude ambachten?

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 14:56 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ja herkenbaar. In sommige gevallen zou ik zelf ook een deel van de activiteiten willen doen, maar dan staan er allemaal kinderen dus loop je door. Toen wij laatst in Leiden waren hebben we Naturalis om die reden ook bijna overgeslagen. Uiteindelijk was het wel leuk om een rondje te lopen, en ben ik blij met mijn museumjaarkaart want als je daar het volle tarief zou moeten betalen is dat in dat tempo echt niet grappig meer.

Soms nemen we gewoon andermans kinderen mee, dat maakt de ervaring ook wel anders. En dan is het wel weer erg leuk dat er ook dingen zijn die kinderen leuk vinden om te doen. Maar een betere balans zou niet erg zijn.

Bij het Vincentre in Nuenen waar we laatst op een doordeweekse dag waren was wel een kleine tentoonstelling over licht. Die was interactief en ook voor volwassenen leuk. Maar wellicht dat als er ook kinderen waren geweest, dat we dan ook niet aan bod waren gekomen.
Museumkaart scheelt wel inderdaad. We maken er nog te weinig gebruik van want daar tijd voor maken zit niet echt in het systeem nog. Maar volgende maand dus Tilburg en een paar dagen Limburg.

Wij hebben bij Futureland (museum 2e Maasvlakte) ook gewoon alle kinderdingen gedaan, interactieve spelletjes enzo. Gewoon tegen een kind gezegd dat wij ook even wilden :+ Dat was trouwens een museum waar ze een heel goede middenweg hadden gevonden. En sowieso een aanrader om daar eens een dagje naartoe te gaan (@Yinny).
Spoilers!
pi_213249240
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 15:37 schreef fietsie het volgende:

👍🏼 Goed zo! Fiets _O_
pi_213249245
@Blues, check even goed waar hij zich aanmeld voor revalidatie. Mijn vriendin heeft zich n.a.v. mijn succesverhaal ook ergens aangemeld en bij de intake zag ze dat er daar een paar fietsen en wat gewichten in een kamertje staan en dat er alleen 2 fysio's zijn. Geen ergo, psych, maatschappelijk werk, dietist, manueel therapeut, cesar, 2 sportzalen, etc zoals bij mij. En een groot deel van die lui gaan echt een verschil maken in zo'n perdiode. Het opbouwen van de conditie is maar een deel van het verhaal.
Spoilers!
pi_213249261
Hoe irritant als ik iemand een appje stuur met de vraag of zij even wil (lees)bevestigen van een berichtje.
En zij ondertussen 3 x online is geweest. Dat is dan weer wel te zien. Boe 😢
pi_213249294
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:blues, check even goed waar hij zich aanmeld voor revalidatie. Mijn vriendin heeft zich n.a.v. mijn succesverhaal ook ergens aangemeld en bij de intake zag ze dat er daar een paar fietsen en wat gewichten in een kamertje staan en dat er alleen 2 fysio's zijn. Geen ergo, psych, maatschappelijk werk, dietist, manueel therapeut, cesar, 2 sportzalen, etc zoals bij mij. En een groot deel van die lui gaan echt een verschil maken in zo'n perdiode. Het opbouwen van de conditie is maar een deel van het verhaal.
@Lucky jij was bij een of andere keten.

Bij een sportschool kan men ook revalidatie fysio doen, onder begeleiding of een groep 65+
Tis maar net waar het ( eigenwijze 😘) hoofd van golfer naar staat. Vermoed ik.

Wèl handig als de chirurg ook een verwijzing heeft gemaakt!
Verzekeringtechnisch.
pi_213249350
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 15:45 schreef AnneX het volgende:

[..]
@:Lucky jij was bij een of andere keten.

Bij een sportschool kan men ook revalidatie fysio doen, onder begeleiding of een groep 65+
Tis maar net waar het ( eigenwijze 😘) hoofd van golfer naar staat. Vermoed ik.

Wèl handig als de chirurg ook een verwijzing heeft gemaakt!
Verzekeringtechnisch.
Ik heb het idee dat wat vroeger medisch fitness heette, nu revalidatie fysio is gaan heten. En dat is echt wel een verschil hoor.

Revalidatie/medisch fitness doe je als je normaal fit bent en een knieoperatie hebt gehad bijvoorbeeld.

Een revalidatietraject is een traject voor mensen met vaak meerdere kwalen die in een slechtere toestand zijn. Niet gelijk een dwarslaesie ofzo, maar mensen zoals ik bijvoorbeeld. Of met een hersenbloeding, complexe rugproblematiek, oncologische problemen, etc.

Ik zit ook in een sportgroep o.l.v. een fysio nu na het revalidatietraject. Hartstikke nuttig en gezellig hoor maar totaal niet vergelijkbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 18-04-2024 15:57:34 ]
Spoilers!
pi_213249400
Mijn kliniek is aangesloten bij Stichting Revalidatiegeneeskunde Nederland.
Spoilers!
pi_213249420
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 15:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat wat vroeger medisch fitness heette, nu revalidatie fysio is gaan heten. En dat is echt wel een verschil hoor.

Revalidatie/medisch fitness doe je als je normaal fit bent en een knieoperatie hebt gehad bijvoorbeeld.

Een revalidatietraject is een traject voor mensen met vaak meerdere kwalen die in een slechtere toestand zijn. Niet gelijk een dwarslaesie ofzo, maar mensen zoals ik bijvoorbeeld. Of met een hersenbloeding, complexe rugproblematiek, etc.

Ik zit ook in een sportgroep o.l.v. een fysio nu na het revalidatietraject. Hartstikke nuttig en gezellig hoor maar totaal niet vergelijkbaar.
Inderdaad. Whats in a name😉

Al een aantal mensen gesproken, die hierover enthousiast zijn.
Mw kon de trap niet meer op (copd) en tilt nu haar kleinkind en wandelt km’s zonder moeite. Haar dochter met rheuma kwam niet verder met de fitness en is nu ook sterker geworden.
https://www.piazzasports.(...)sports-ems-training/
pi_213249450
Volgende week donderdag een afspraak bij de dierenarts of onze suikerkat toch misschien het nieuwe medicijn kan gaan gebruiken.
Er zijn nog wel allerlei onderzoeken nodig dus ik ben benieuwd.

1x daags iets van medicatie zou wel zo veel makkelijker zijn dan 2x daags insuline spuiten.
pi_213249535
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 15:27 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]

Gaan jullie wel naar https://www.alconvento.net?
Benieuwd naar verslag daarvan haha, anders moet ik zelf maar gaan deze zomer?
pi_213249573
De chirurg adviseerde dit centrum en maakt verwijzing.
Ik ben er ook al eens geweest, zijn ook aangesloten bij wat Lucky noemde ^O^
pi_213249577
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 16:09 schreef anndb het volgende:

[..]
Gaan jullie wel naar https://www.alconvento.net?
Benieuwd naar verslag daarvan haha, anders moet ik zelf maar gaan deze zomer?
Oe! ff uitchecken :9
pi_213249587
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 16:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Oe! ff uitchecken :9
Geen idee wat die nu kost trouwens hoor. Maar die en die met zijn sardientjes bij de kerk zou ik heen gaan, maar weer een idee voor de zomer. Ik wist niet waar ik op vakantie zou gaan...
pi_213249596
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 15:42 schreef AnneX het volgende:
Hoe irritant als ik iemand een appje stuur met de vraag of zij even wil (lees)bevestigen van een berichtje.
En zij ondertussen 3 x online is geweest. Dat is dan weer wel te zien. Boe 😢
Ik heb al heel lang alles uitstaan bij whatsapp. Niemand kan zien wanneer ik voor t laatst online ben geweest of dat ik iets al gelezen heb.
Bij fb messenger trouwens ook.

*O*
pi_213249603
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 16:15 schreef anndb het volgende:

[..]
Geen idee wat die nu kost trouwens hoor. Maar die en die met zijn sardientjes bij de kerk zou ik heen gaan, maar weer een idee voor de zomer. Ik wist niet waar ik op vakantie zou gaan...
Graag gedaan qua idee ^O^ :D
pi_213249626
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 15:37 schreef fietsie het volgende:

Leuk! ff lezen ^O^
pi_213249640
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 16:01 schreef Sarabi het volgende:
Volgende week donderdag een afspraak bij de dierenarts of onze suikerkat toch misschien het nieuwe medicijn kan gaan gebruiken.
Er zijn nog wel allerlei onderzoeken nodig dus ik ben benieuwd.

1x daags iets van medicatie zou wel zo veel makkelijker zijn dan 2x daags insuline spuiten.
Wat een zorg toch nog steeds voor poezenkinT :*
pi_213249662
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 16:21 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat een zorg toch nog steeds voor poezenkinT :*
Ja, nu was het bij deze de laatste tijd wel rustig. Behalve dat we alles er om heen moesten planning.

De andere kat ben ik nog steeds elke dag met de hand aan het voeren. Want de eetlust is nog niet 100%, verder kwam er niets uit de onderzoeken.

Dus het is een lekker stel :D
  donderdag 18 april 2024 @ 16:35:13 #22
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_213249762
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 16:20 schreef Blues het volgende:

[..]
Leuk! ff lezen ^O^
De digivrezers zijn online al weer bezig te klagen over hoe hun privacy toch te koop ligt, zonder enig inzicht te hebben in hoe dat geborgd is...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_213249817
Wat een zorg toch weer @Blues Maar de Amalfi kust is prachtig. Waar zitten jullie? Ben toen ook naar theater daar geweest, reisbegeleidster nodigde een paar uit. Was geweldig, hele zaal zong mee met oh sole mio :D

Ik wilde toen naar Positano maar heb er alleen van een afstand naar kunnen kijken, de weg was de week ervoor weggespoeld :o

Wat fijn is dat @fietsie, hopelijk rolt dat snel uit naar de rest van Nederland
We have far more in common than that which devides us..
pi_213249837
Kan ik een rechtstreekse vlucht boeken vanaf luchthaven Eindhoven naar luchthaven Salerno Costa d'Amalfi? Momenteel zijn er geen luchtvaartmaatschappijen die rechtstreekse vluchten aanbieden tussen luchthaven Eindhoven en luchthaven Salerno Costa d'Amalfi. De meeste routes hebben een of meer tussenstops.

Hmm klote...
pi_213249874
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 16:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een zorg toch weer @:blues Maar de Amalfi kust is prachtig. Waar zitten jullie? Ben toen ook naar theater daar geweest, reisbegeleidster nodigde een paar uit. Was geweldig, hele zaal zong mee met oh sole mio :D

Ik wilde toen naar Positano maar heb er alleen van een afstand naar kunnen kijken, de weg was de week ervoor weggespoeld :o

Dit is ong het plan. 2 hotels geboekt en een auto.
Vliegen op Napels.

Oh haha van onder naar boven dus qua dagen/route :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')