Achquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
Net terug van het ziekenhuis
Wond nog niet dicht, nog steeds wondvocht, hechtingen mogen er nog niet uit en nog een week extra gips
Ik ben woedend
Sterkte.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
Wond nog niet dicht, nog steeds wondvocht, hechtingen mogen er nog niet uit en nog een week extra gips
Ik ben woedend
Mag ik je kaart?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
Ik ben woedend
Twijfel nog, ze lachten me uit bij de suggestie maar ik ga het denk ik toch proberen, koppig als ik benquote:
Ja, ik zou gewoon gaan. Misschien wat minder drinken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Twijfel nog, ze lachten me uit bij de suggestie maar ik ga het denk ik toch proberen, koppig als ik ben
M'n eitjes waren klaarquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg? Moet je de trein halen?
Alleen luie mensen roepen dit altijd.quote:
Is dat dan zonder loopgips?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Twijfel nog, ze lachten me uit bij de suggestie maar ik ga het denk ik toch proberen, koppig als ik ben
Ja ik heb nu gewoon echt gips zeg maar, dus met krukken lopen en/of in een rolstoel waarbij het voor de wond niet goed is als de voet naar beneden isquote:
Gewoon gaan maat. Je bent toch geen mietje of wat.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb nu gewoon echt gips zeg maar, dus met krukken lopen en/of in een rolstoel waarbij het voor de wond niet goed is als de voet naar beneden is
Precies een bekerfinale of potentieel voet afzettende complicaties. DAT IS GEEN KEUS.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon gaan maat. Je bent toch geen mietje of wat.
Ik ga gewoon hoorquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Eerst mist forumgebruiker @:Caland de klassieker en nu lijkt hij de finale te missen. Je gaat je toch afvragen hoe oprecht de liefde voor Feyenoord is van forumgebruiker @:Caland
Vergeet een Europese wedstrijd niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Eerst mist forumgebruiker @:Caland de klassieker en nu lijkt hij de finale te missen. Je gaat je toch afvragen hoe oprecht de liefde voor Feyenoord is van forumgebruiker @:Caland
Ik zou waarschijnlijk ook gaan en hopen dat niemand op m’n voet gaat staan.quote:
300gr Griekse yoghurt, blauwe bessen, muesliquote:
Na 40-45 bier voel je die enkel-voet ook niet meer.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij geen pretje maar ik hoop voor je dat het geen verlenging wordt.
Ben je al wat kilo's kwijt?quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
300gr Griekse yoghurt, blauwe bessen, muesli
Tijdelijk niet nee.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na 40-45 bier voel je die enkel-voet ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |