Die heeft je vrouw natuurlijk laten vallen. Ze kent je inmiddels.quote:Op woensdag 9 juli 2025 03:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik stond afgelopen kerstmis halfbakken te zeuren tegen mijn vriendin aan de kassa van het kerst-reuzenrad, dat ik 5 euro p.p. wel érg duur vond. Ik kijk letterlijk bij de kassa op de grond en zie een briefje van 5 tegen de kassa aanliggen.
2,50 p.p. in het reuzenrad is het best leuk![]()
Pak 'em beet 50/50.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:28 schreef Karzai het volgende:
Zeer interessante data fles, ik zou echter ook nog wel een toevoeging willen zien of de muntjes met kop of munt aan de bovenkant liggen
Ja maar wij welquote:Op maandag 14 juli 2025 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Houden we niet apart bij. Vind ik ook helemaal niet zo interessant eerlijk gezegd
ga zelf maar zoeken danquote:
Hier plakken ze weleens een muntje op de grond vast net voor een terras....puur leedvermaakquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:33 schreef Cryptonees het volgende:
Volgens mij vind je dat munt geld alleen in het oosten van het land. In de grote steden in nederland zie ik het niet zo snel gebeuren.
Beter oplettenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:33 schreef Cryptonees het volgende:
Volgens mij vind je dat munt geld alleen in het oosten van het land. In de grote steden in nederland zie ik het niet zo snel gebeuren.
Oh ja, na de 5 van juni zijn we hiermee weer precies terug op een gemiddelde van 3 muntjes per maand sinds 1-1-2024. Noem het maar niksquote:
Die vind ik ook echt ZO veelquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:00 schreef raptorix het volgende:
Ik dacht een hit te hebben, bleek het een platgreden knoopbatterij
Zou het een soort cryptomunt zijn?quote:ION is a nature credit.
ION is supported by The Works Research Institute and its IP on behalf of human wellbeing, nature and beyond.
ION grows its value over time following a natural growth curve.
IONs can be purchased through the ION app and redeemed back to IBAN at any point in time.
Dat is nogal in elkaar aan het storten dusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |