Ben er niet zo actief mee bezigquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:20 schreef Inbox het volgende:
[..]
In jaren?
Voor het eerst weer je huis uit geweest?
Van de week 2 euro uit een winkelwagen gehaald. Bij het langslopen zag ik dat er wat inzat, maar dat het geen glad randje zoals een winkelwagenmuntje was. Het was een munstuk van 2 euro. Iemand was vergeten het wagentje weer aan te koppelen en die supermarkt gebruikt dus nog wel munten voor een karretje.
Dat blijkt welquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben er niet zo actief mee bezig
Dit vind ik echt een heel raar verhaal. Dit is ook niet een situatie waar binnen de erratische hodonumismatiek een woord voor is eigenlijk. Zelfs niet iets waar een woord voor gaat komen. Ofjah, "een Sigme"quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt vergeten dus, maar steeds vergeten om m'n telefoon paraat te hebben als ik weer langs die euro kwam (in een hoekje van de tuin van het huurhutje in Duitsland dat ik netjes heb opgeruimd zoals @:bart2002 zich vast wel herinnert).
En per saldo ben ik er dus uiteindelijk niet toe gekomen om de foto te maken en dus(!) ook niet om de euro op te rapen. Maar vergeten ben ik het niet
Nou, als ik het schop tot 'een sigme' in de gedrukte uitgave van een van de Via Pecunia jaarverslagen is mijn naam gemaaktquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een heel raar verhaal. Dit is ook niet een situatie waar binnen de erratische hodonumismatiek een woord voor is eigenlijk. Zelfs niet iets waar een woord voor gaat komen. Ofjah, "een Sigme"
Gisteren vergelijkbaar genot.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:39 schreef Kopiko het volgende:
* Kopiko liep door z'n grauwe buitenwijk en bedacht ineens: "deze maand nog niks gevonden en het is toch alweer de dertiende!"
Het jaar is nog niet om.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij vindt tenminste de zware jongensIk heb sinds 2 april niets meer van boven de 10 cent gevonden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |